Zoals jullie misschien al wisten, bestaat er sinds kort een e-mailnieuwsbrief genaamd de "AllesAmerika.com Gazette". Gisteren ging het eerste nummer de deur uit en bleek meteen wat een succes deze nieuwsbrief is: de honderden abonnees klikten ook honderden keren door naar de interessante informatie die ze op de site en het forum konden vinden.
Maar waarom zou jìj nu lid willen worden? Ik laat het woord aan een medeforumlid, die me dit ontzettend aardige mailtje stuurde:
Deze mail zegt het eigenlijk helemaal. Met de nieuwsbrief hoop ik dat forumgangers zoals jij wat meer inzicht krijgen in wat er zoal op de hoofdsite gaande is, en andersom.Hey Dennis,
Wat een geweldig leuke nieuwsbrief!
Ik denk dat het een goede manier is om mensen die vooral op het forum een kijkje nemen (waaronder ikzelf *bloos*) ook naar de site zelf te lokken. Keep up the good work!!
Je kunt in de Gazette dus onder meer links vinden naar interessante artikelen op de hoofdsite, maar ook links naar leuke discussies op het forum. En bovendien hoor je als eerste in de nieuwsbrief als er leuke acties op touw gezet worden - iets wat de nieuwsbrieflezers van het eerste uur vast nu al kunnen beamen.
Dus waarom geef jij de gratis AA-nieuwsbrief niet ook een kans? Schrijf je nu in en je ontvangt binnen een maand het tweede nummer in je inbox. (Uiteraard is je e-mailadres 100% veilig en wordt uitsluitend gebruikt om je de Gazette maandelijks toe te mailen.)