Ik heb net gisteren, voor mijn trip naar Oregon, geboekt bij de KLM.
Eigenlijk vind ik het een beetje eng om al zo vroeg te boeken, vooral omdat er niet geannuleerd/gewijzigd kan worden (kan natuurlijk altijd annuleren, maar dan ben ik alles kwijt).
Toch maar gedaan, ik volgde al een paar weken de prijzen op de KLM site en zag de groene vakjes (goedkoopste tarief) steeds minder worden, nu al, met nog 8 maanden te gaan (zal wel met Thanksgiving te maken hebben). Heb nu een ticket, incl. alles voor € 649.--, rechtstreekse vlucht naar Seattle en dan met Horizon door naar Medford (klein vliegtuigje, best wel eng).
Wat me trouwens opviel was, dat rechtstreeks bij KLM, via internet, boeken iets goedkoper was dan bijv bij Vliegwinkel.nl. Prijs ticket praktisch hetzelfde, alleen de kosten goedkoper.
En zo kreeg ik gisterenavond mijn e-ticket al toegemaild (en nu maar hopen dat de prijzen niet omlaag gaan

)
De eerste jaren, zo'n 20 jaar geleden, vlogen we meestal met MartinAir. Was altijd een stuk goedkoper dan de KLM, maar wel met beroerde vertrektijden (soms 's nachts om een uur of 3 uit Seattle). Toen het prijsverschil minder werd, zijn we met KLM gaan vliegen. Wij hebben dus steeds voor rechtstreeks vluchten gekozen.
Vorig jaar voor het eerst niet rechtstreeks, maar met de Lufthansa via Frankfurt en ik moet zeggen, het viel niet tegen. Vond de verzorging van Lufthansa duidelijk beter dan de KLM.
Naar het Verre Oosten zijn we een paar keer met China Airlines en Malaysian Airlines gevlogen en dat was bijzonder goed.
gr, Ineke