Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Scholarship

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
nelinho
Amerika-ontdekker

Scholarship

Bericht door nelinho »

Hallo,

Ik ben een exchange student in West Bend,Wi.
Ik heb het hier ongelooflijk naar mijn zin, de mensen zijn aardig, heb geweldige vrienden, kortom het is hier geweldig.

en omdat ik het hierzo geweldig is wil ik hier graag blijven ik zo graag naar college willen. En ik weet dat de college hier heel erg duur is, zat ik me af te vragen: zijn er geen scholarships for exchange students ?

Alvast hartlijk bedankt. :)
I pledge Allegiance to the flag
of the United States of America
and to the Republic for which it stands,
one nation under God, indivisible,
with Liberty and Justice for all.
Elektrocute
Amerikafan

Bericht door Elektrocute »

ik weet het niet, maar je zegt dat je exchange student bent, heb je dan geen counselor?
Die zou je zulke dingen nl kunnen vertellen.
Of de directeur van je school natuurlijk
States visited: MO, KS, MN, IA, OK, TX, NM, AZ, CO, NY, NJ, IL, KY, TN, NC, MS, AL, RI, MA, CT
nelinho
Amerika-ontdekker

Bericht door nelinho »

Dat heb ik geprobeerd maar zij wist er niks van af :?

Ik ben ook naar de careercenter geweest, en die mevrouw zei dat je dat soort dingen in je land geboorte moet uitzoeken.

Nelinho
I pledge Allegiance to the flag
of the United States of America
and to the Republic for which it stands,
one nation under God, indivisible,
with Liberty and Justice for all.
Marby
Amerikafan

Bericht door Marby »

Ik neem aan dat je in highschool bent? Er is wel financiele hulp voor buitenlandse studenten, maar erg veel is er niet. Lees dit artikel maar, en misschien dat je het kunt uit printen en mee kunt nemen naar die 'counselors' en dat ze je dan wel verder willen helpen.

http://www.foreignborn.com/study_in_us/ ... school.htm

Margaret
Mariska
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Mariska »

Mij is niet helemaal duidelijk met welke status je nu op wat voor type school zit. Zit je op high school of een community college en wil je je huidige schoolopleiding daar afmaken? Dan zal een scholarship niet mogelijk zijn.

Voor buitenlandse studenten die zelfstandig (dwz als zogenaamde free mover) naar een vierjarig college of een university willen zijn zeker mogelijkheden voor studiefinanciering vanuit het college zelf: gebaseerd op speciale talenten, zoals academisch, artistiek of sportief talent. De kansen daarop en de hoogte ervan is uiteraard afhankelijk van het college zelf en of en zo ja, in welke mate het college jou als aanwinst ziet. Je moet goed zoeken naar colleges die dit soort scholarships aan buitenlandse studenten ter beschikking stellen, maar ze zijn er zeker! Scholarships voor buitenlandse studenten kunnen varieren tussen de 1.000 en 30.000 en soms wel meer. Ik zou er maar vanuit gaan dat je toch ook zelf geld moet inbrengen. Heb je al een college op het oog, informeer dan bij de betreffende international admission officer wat de mogelijkheden voor buitenlandse studenten zijn. Om je kansen te vergroten op een deels betaalde undergraduate opleiding in de VS, zou ik echter verder kijken in Wisconsin/in de VS en in ieder geval verder dan West Bend en directe omgeving.
Studeren in de VS? http://www.ustudy.nl
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer