Ik denk dat wij dezelfde persoon aan de telefoon gehad hebben Stan.
Toen ik de kamer wilde reserveren heb ik namelijk hetzelfde gehad (in de avonduren van 6 oktober). Ik vond het toen ook wel vreemd dat ik niet kon reserveren en ik zei nog dat een aantal mensen wel in de avonduren gereserveerd hadden. Toen werd er gezegd dat de prijzen voor 2011 nog helemaal niet bekend waren en speciale kortingen echt via de reserveringsafdeling gingen Toen ben ik maar gestopt met de discussie. De volgende dag heb ik teruggebeld tijdens kantooruren en toen was de reservering geen enkel probleem.
Sonja
Florida1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2004/2006/2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015 New York2006/2007/2009/2015 Zuidwesten:2008/2009/2010/2013 Noordoosten2009 Midwesten2010 Zuidoosten2011 Noordwesten2013 Alaska2014 Canada2013/2014
Je hoeft niet te bellen voor mij hoor, ik zie wel een antwoord op mijn mail verschijnen, en anders zoek ik wel een gepaste tijd om eens te bellen tijdens kantooruren.
Ik kreeg ook iemand aan de telefoon die niet wist hoe ze die reservering moest aanpakken. Maar ze heeft mijn telefoonnummer genoteerd en een half uurtje later werd ik teruggebeld door iemand die dat wel wist, dus het was verder geen probleem
Oh leuk leuk! Ik ben momenteel bezig samen met mijn vader mijn foto's te bewerken, en ik heb er zeker wel wat moois tussen zitten! Ik ben klaar om de strijd aan te gaan .
Wel ja , niemand kent ons behalve Annie en Rob
Wij vinden het heel leuk om nieuwe mensen te leren kennen . Ik kijk er echt naar uit hoor .
Dragen we naambordjes of zo ? Of hoe herken je mekaar daar eigenlijk ?
Ahzo, ik kende vorig ook niemand behalve ... Rob en Annie haha.
Wij krijgen inderdaad naamkaartjes opgespeld met de echte naam en de forumnaam. Althans vorig jaar was dat zo.
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
En hoe ging dat dan ? Viel dat wat mee ?
Ik ben iemand die me snel in de groep zal gooien , maar John kijkt altijd wel even de kat uit de boom .
Grappig dat jij ook alleen Annie en Rob maar kende .
Tja ik kijk ook eerst even de kat uit de boom maar toen ik Rob en Annie zag staan ben ik maar bij hun goeie dag gaan zeggen en ben ik ook blijven plakken. Nadien maak je dan wel kennis met anderen, helaas niet met iedereen kunnen praten. Het gaat ook snel om omdat er veel randanimatie is.
Wij waren enkele maanden eerder met Rob en Annie naar Little Finland geweest en hadden er samen een erg leuke dag
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
Dude schreef:Ahzo, ik kende vorig ook niemand behalve ... Rob en Annie haha.
Wij krijgen inderdaad naamkaartjes opgespeld met de echte naam en de forumnaam. Althans vorig jaar was dat zo.
En dit jaar doen we het anders. Iedereen krijgt een naamplaatje van iemand anders opgespeld. En tijdens de avond moet je de juiste persoon bij het juist kaartje zoeken.
Degene die wint krijgt de hoofdprijs
Grapje, uiteraard.
Gerd, wat leuk dat jullie komen! (en blijven slapen) Dan zakken we aan het einde van de avond in de bar nog even af.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.