Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Einde zomertijd NL vs. US
- dutch_in_seattle
- Amerika-expert
- Contacteer:
Einde zomertijd NL vs. US
Let erop dat zomertijd in Nederland dit weekend (30/31 okt) eindigt, maar in de V.S. pas volgend weekend (6/7 nov). Dat betekent dus dat het tijdsverschil tussen Nederland en de V.S. komende week één uur minder is dan normaal, dus 5 uur aan de oostkust en 8 uur aan de westkust (i.p.v. respectievelijk 6 en 9 uur).
Ron (in Seattle, WA)
=======
Don't believe everything you think.
=======
Don't believe everything you think.
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Re: Einde zomertijd NL vs. US
Bedankt Ron voor de info. Handig om te weten.....
Marjan
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Ik wist niet dat de USA op een later tijdstip de klok terug zet; bedankt 
Ha, een uur extra vakantie
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
Well off topic, maar toch leuk (tenminste dat vind ik). Ezelsbruggetje om te onthouden welke kant de klok op gaat:
Spring Ahead and Fall Behind.
En 6 ipv 7 in het middendutch_in_seattle schreef:Dat betekent dus dat het tijdsverschil tussen Nederland en de V.S. komende week één uur minder is dan normaal, dus 5 uur aan de oostkust en 8 uur aan de westkust (i.p.v. respectievelijk 6 en 9 uur).
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
In het Nederlands kun je gewoon "voorjaar = vooruit" gebruiken... werkt net zo goed!Bramster schreef:Well off topic, maar toch leuk (tenminste dat vind ik). Ezelsbruggetje om te onthouden welke kant de klok op gaat:
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Spring forward, fall back
Behalve Arizona. Het is nu 8 uur verschil met NL, en dat verandert volgende week niet.
Lust is easy. Love is hard. Like is most important.
-
suebrons
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Bedankt. Ik dacht dat het anders om was (VS eerst en dan NL), maar niet dus. Goed om te weten als ik naar Nederland bel volgende week.
Via de DV2007 permanent in de USA (eerst in Los Angeles en nu in Orlando)
Kijk ook eens op mijn weblog:
http://www.sueintheusa-nl.blogspot.com
Kijk ook eens op mijn weblog:
http://www.sueintheusa-nl.blogspot.com
Ja handig altijd dat soort dingen.
Ik wilde vanavond de space shuttle lancering gaan kijken, heb ik even geluk dat het uitgesteld is naar woensdag anders was ik mooi te laat geweest, ben nu nog aan het werk rond de tijd dat tie gelanceerd zou worden, bij 6 uur tijdverschil was ik optijd thuis geweest.
Ik wilde vanavond de space shuttle lancering gaan kijken, heb ik even geluk dat het uitgesteld is naar woensdag anders was ik mooi te laat geweest, ben nu nog aan het werk rond de tijd dat tie gelanceerd zou worden, bij 6 uur tijdverschil was ik optijd thuis geweest.
Bramster schreef:Well off topic, maar toch leuk (tenminste dat vind ik). Ezelsbruggetje om te onthouden welke kant de klok op gaat:
Hartstikke bedankt voor dit bruggetje. Ik persoonlijk zit twee keer per jaar mezelf helemaal dood-te-denken over welke kant de klok ook al weer opgaat, om vervolgens natuurlijk ook weer meestal tot de verkeerde conclusie te komen, en vervolgens mijn familie in Nederland wakker bel, hahahaha.
Ook namens hun bedankt dus
Before "was", "was" was, "was" was "is".
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties
- 1454 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne