Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Even Voorstellen: Marian

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
De Stampies
Amerika-ontdekker

Even Voorstellen: Marian

Bericht door De Stampies »

HI, ik ben Marian!
Ik ben al een paar dagen aan het lezen op het Forum en ik vind het geweldig! Wat een info! :shock:
Ik ga in 2011 samen met mijn man en 3 kinderen van 17,13 en 11 een rondje Westkust met de camper doen. Ik zit helaas vast aan de schoolvakanties, dus vertrek zal rond 15-7-2011 zijn en we willen ongeveer 3 weken rijden en daarna nog wat rondhangen in LA bij familie.

Ik heb zelf in 1987 10 maanden in de buurt van LA gewoond en voor de rest van de familie is dit de eerste keer.
De route is van later zorg. Eerst wil ik graag de reis en de camper boeken. Ik lees dat het slim is om dat voor 31 oktober te doen ivm extra kortingen ed....
Maar waar ga ik boeken? Heeft iemand goede tips of misschien verwijzigen naar topics die daar over gaan?
DVDGuy
Amerika-expert
Partner van: Krabbegat
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Even Voorstellen: Marian

Bericht door DVDGuy »

Marian, welkom op het forum; ik kan je zelf niet helpen aan adressen om te boeken, maar er zijn hier verschillende "oude rotten" die je zeker kunnen helpen.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer