Ik had al een aantal keer met veel interesse de reisverslagen ed. gelezen, zelf ga ik in augustus 19 dagen (incl. vlucht) naar de VS. We gaan onder andere naar San Francisco, Las Vegas, Los Angeles en op de terugweg ook naar New York. Als budget voor de hele reis heb ik 4000 euro gereserveerd, dat hoeft natuurlijk niet op. Reeds betaald zijn de vluchten, autohuur, en 8 overnachtingen (3x SF, 2x LA en 3x NYC) voor een totaal van € 1500,- en er blijft dus nus € 2500.- over
Uit deze € 2500,- moet ik nog 8 overnachtingen, benzine (met 4 personen dus dat zal niet heel veel zijn) eten en toegangsprijzen (parken ed.) betalen. Qua hotels zullen we proberen meestal in motels / niet te dure hotels te slapen met wellicht een uitschieter naar boven in Vegas. In LA staat ook nog Disneyland of Universal op het programma. De nog niet geboekte dagen willen we gebruiken om een aantal parken te bezoeken: oa Yosemite, Bryce, Zion, Grand Canyon via Las Vegas en Joshua Tree Park naar LA.
Volgens mij moet dit ruim voldoende zijn maar ik heb geen zin om de hele dag op m'n geld te hoeven letten en ook niet echt een goed idee wat de kosten van het eten zijn in de VS.
Graag jullie reactie, alvast bedankt!