Bramster, op welke site heb je dat opgezocht. Als ik dezelfde vluchten invoer op de site van BA kom ik op 1120 euro. (16 juli heen en 12 augustus terug).
Lauren, ik snap helemaal wat je bedoelt - Het is om gek van te worden!
In ieder geval niet opgeven hoor!
Ik heb vorige week geboekt op Worldticketcenter... Ik vond daar een vlucht die 100 euro goedkoper was dan op alllllllllllle andere sites die ik keer op keer op keer op keer bekeek.
Misschien daar eens een kijkje nemen?
2006 - Zuidwesten
2008 - San Francisco --> New York
2009/2010 - New York
2011- Zuidwesten + Yellowstone
2012 - Zuidelijk Afrika
2014 - Tanzania & Zanzibar
2015 - Thailand
Ik heb een vraagje, heeft hier iemand ervaring met tickets met variabele retour? Hoe gaat dit in zen werk, hoe zit het op vlak van budget,..?
En wat ik me ook afvroeg , gaat dat ook bij autohuur? Dat je nog kunt wijzigen wanneer je hem terug brengt..
Open tickets kunnen niet meer, je kan echter wel de data wijzigen. Ik heb nu zelf een ticket van terug uit de VS van New York naar Brussel met datum 8 juni. Ik kan deze wijzigen voor €120. Ik moet dan wel in dezelfde klasse zitten en dezelfde route. Ik kan dus puur de dagen wisselen. Je moet wel goed kijken als je je ticket koop want niet alle tickets kun je (tegen betaling) wijzigen. Je zit dan vaak in de duurdere klasses. Ik heb zelf naar een reisbureau gegaan en die hebben me verder geholpen omdat het soms nogal onduidelijk is wanneer je je ticket wil wijzigen.
Met autohuur heb ik geen ervaring.
Januari 2011 - juni 2011 ( Northern Arizona University, Flagstaff)
Juni 2012 - augustus 2012 (Harvard Summer School)
oke bedankt.. 120 euro valt nog goed mee.
Kwas even trug een ticket tege gekomen, en als je dat met flexibele datum wou nemen betaalde ja gewoon het dubbel, dat vond ik toch wat veel..
Naar het schijnt biedt connections ook zo een tickets aan tegen een kleine vergoeding maar ik vind er niets van terug op hun site..
met welke maatschappij vlieg jij?
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.