Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Autohuur via www.usareisen.de

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Gijs&Kelly
Amerikakenner
Partner van: a.ka. Damzkie
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Autohuur via www.usareisen.de

Bericht door Gijs&Kelly »

Ah dus er komt ook nog vroegboekkorting overheen :)
:thumbup:
2011: New York + Southwest: http://www.adamsusa.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2012: Vegas + Northwest: http://www.nwusa2012.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2013: Vegas + Southwest: http://www.swusa2013.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Old Faithful »

Alleen als je vroeg genoeg boekt. :wink:
Groet,

Old Faithful
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Meestal heb je vanaf het moment dat de prijzen online komen voor de zomerperiode (vaak december) t/m eind maart de vroegboekkorting.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Gijs&Kelly
Amerikakenner
Partner van: a.ka. Damzkie

Bericht door Gijs&Kelly »

Stukje verder terug in dit topic zegt iemand dat eind oktober de prijzen al komen?
2011: New York + Southwest: http://www.adamsusa.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2012: Vegas + Northwest: http://www.nwusa2012.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2013: Vegas + Southwest: http://www.swusa2013.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Knabbeltje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 23

Bericht door Knabbeltje »

Dat zou dan vroeger zijn dan vorige jaren .Laatste drie jaren was het telkens in december .
Maar het is altijd mogelijk dat zij veranderingen aanbrengen .Als je graag zekerheid wenst ,kan je hen altijd mailen en vragen wanneer juist de prijzen voor komende zomer beschikbaar zijn .
dimple
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door dimple »

Dit heb ik gemaild gekregen van hen

I think the prices for this period will be available about at the end of oct or at beginning of november 2010, when

we get the new catalogues. It would be nice if you contact us at this point again anytime.
Maarten-Annique
Amerikakenner

Bericht door Maarten-Annique »

In een mail heeft USAreisen mij aangegeven dat het nieuwe seizoen de eerste week van november zal starten, wat prijzen betreft.
IngeRene
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door IngeRene »

Poeh 50 pagina's USAreisen.de en niet kunnen vinden wat ik eigenlijk wil weten... Dan maar vragen:
Wij willen graag een Full Size SUV vanaf LA naar SF Vvoor 10 dgn in Augustus '11.

is de full size SUV echt de grote 'bak' of is de bij enkele maatschappijen genoemde premium de grotere? Ik vind bv de Lincoln Navigator super. Maar dat zal wel teveel gevraagd zijn ...

WAarom zie ik bij bv Alamo de Full Size SUV niet terug onder de SUV opties en bij Avis helemaal geen SUV terwijl elders op het forum (wat kreeg je mee draadje) deze opties toch wel genoemd worden?

Gr.,
René
Lees alles over onze fantastische vakantie naar ZW-USA op Belderbos naar Amerika '11 blog. Andere reizen vind je op IngeRene.nl
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Als ik zoek op LA 10 dagen van 09-08 t/m 19/08 dan krijg ik deze resultaten.

Daar staan ook de Midsize-SUV, de Standard-SUV, de Fullsize-SUV en de categorie PF (Chevrolet Suburban) tussen... Wel staat overal nog bij "Leider nicht verfügbar" maar dat zal zijn omdat het nog te vroeg is. (Kwamen de prijzen voor de zomer niet pas in november uit?).

Bij Avis hetzelfde: "Leider nicht verfügbar", maar er staan wel de "Sports Utility Vehicle 4türig" en de "Full Size SUV 4türig" (GMC Yukon) tussen.

Zowel de GMC Yukon van Avis als de Chevy Suburban van Alamo zijn de grote (grootste) SUV's.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

IngeRene schreef:Ik vind bv de Lincoln Navigator super. Maar dat zal wel teveel gevraagd zijn ...
Die zit bij Hertz in de Prestige collection, dan weet je zeker dat je een Navigator meekrijgt, geen idee wat het kost.
IngeRene
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door IngeRene »

Dento schreef:Als ik zoek op LA 10 dagen van 09-08 t/m 19/08 dan krijg ik deze resultaten.

Daar staan ook de Midsize-SUV, de Standard-SUV, de Fullsize-SUV en de categorie PF (Chevrolet Suburban) tussen... Wel staat overal nog bij "Leider nicht verfügbar" maar dat zal zijn omdat het nog te vroeg is. (Kwamen de prijzen voor de zomer niet pas in november uit?).
Ach so ... er leiden meer wegen naar Rome. Ik ging via Startseite > Mietwagen > Preisvergleich en dan krijg je een beperktere lijst met mogelijkheden dan wanneer je eerst de leverancier kiest en vervolgens gaat zoeken op de gewenste data. Dank u!
Harry schreef:
IngeRene schreef:Ik vind bv de Lincoln Navigator super. Maar dat zal wel teveel gevraagd zijn ...
Die zit bij Hertz in de Prestige collection, dan weet je zeker dat je een Navigator meekrijgt, geen idee wat het kost.
OK, thanks. Ik zal mj eens laten verrassen door een fijne prijs :shock:
Lees alles over onze fantastische vakantie naar ZW-USA op Belderbos naar Amerika '11 blog. Andere reizen vind je op IngeRene.nl
Ta2 Gerrit
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Ta2 Gerrit »

Ook Alamo heeft de Navigator (op MCO i.i.g) en die valt dan onder de Premium SUV, waar ook de Suburban in zit.
Bij de "gewone" Full size SUV vindt je de Chevy Tahoe, Dodge Dakota, Ford Expedition or similar, ook groot :mrgreen:
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times. Onze reissite; DILLIGAF
Afbeelding
2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door michelly »

Is die "gewone" Full Size SUV altijd met 2 achterbanken?
Als ik op de link van Dento kijk dan zie ik bij de Full Size (Dodge Durango) 4 personen opgegeven en bij de Chevrolet Suburban 5 personen. Dat lijkt mij dan geen 2 achterbanken. Terwijl als ik bij eautohuur kijk dan is het wel 7 persoons.

Elly
dimple
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door dimple »

Ik heb me laten vertellen bij Tioga dat ze niet snel een fullsize verhuren en ook niet op alle locaties beschikbaar zijn.

Tevens is de one way fee (indien van toepassing) veel hoger dan een standard SUV. Dus wel even iets om op te letten :wink:
IngeRene
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door IngeRene »

Als burgerlijke Citroën rijder vraag ik me toch even af hoe het precies zit met deze toys for boys: wij zijn met 5p, de meeste grote SUV's hebben 3 zirijen lijkt het. Heb ik in mijn Citroën Picasso ook, maar dan wel met 3 even brede stoelen op de middelste rij en dat zie ik hier niet bij de full size SUV's.
Als je met een 3e rij moet werken, is er dan wel voldoende bagageruimte voor de tassen/koffers?

Gr.
René
dimple
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door dimple »

Nee, vind ik niet.

Wij hadden vorig jaar een GMC Yukon en waren met 4 volwassenen en een kindje van 20 maanden.
De achterste rij hebben plat gelegd voor de koffers, maar dan nog was het krap an. De stoelen klap je wel weg maar in deze wagen bleven ze wel ´in de weg liggen´. Ik hoop dat je me snapt.

Achterin dus opa en oma met daar tussenin de autostoel. GIng perfect hoor, maar dat we nu ruimte over hadden..........nee.

In 2011 boeken we een standard SUV met 2 volwassenen en 2 kinderen (1 autostoel en 1 boosterchair) Ik denk dat we dan wel genoeg ruimte hebben. :lol:
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door michelly »

Ik heb dit topic een tijdje geleden geopend viewtopic.php?f=30&t=26821
Zo willen wij het oplossen. Is misschien ook een idee voor jullie?

Ik wil overigens per sé 3 rijen. Ik moet er niet aan denken om 5,5 week rond te rijden met de kinderen op 1 bank. Ze creëren altijd hun eigen plekje en hebben toch wel wat ruimte nodig.
Zit ik dan met een Fullsize SUV goed?

Elly
dimple
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door dimple »

Volgens mij valt de Yukon onder de Fullsize en dan heb je alsnog het probleem zoals boven beschreven. De koffers zal je ergens kwijt moeten.

Vergeet niet dat de auto's vele malen groter en ruimer zijn dan hier in NL. Ze zijn dus ook breder en hoger dus ik denk dat ook al zet je ze op 1 rij dat ze nog genoeg ruimte hebben hun eigen plekje te creeeren. [edit] zie dat jullie met 5 personen reizen en niet met 4 :wink:

Volgend jaar hebben wij met ons gezin ruimte genoeg in de auto hoor. We nemen toch niet veel spul mee want je draagt zo weinig tijdens zo'n vakantie. Dan liever een keertje wassen dan teveel meenemen. Uit ervaring is gebleken dat we téveel zooi meeslepen en dat gaan we volgend jaar anders doen :lol:

Zit echt met spanning te wachten op de tarieven van de huurauto's van USAreisen. We willen graag boeken maar willen toch heel graag weten wat de tarieven bij usareisen doen voordat we gaan boeken. Kan best wat geld gaan schelen.

En voor onze reis zou de fullsize op 500 dollar oneway fee betekenen, beetje veel geld zeg maar (bij Alamo en National). Dus dat willen we wel proberen te omzeilen.
Hertz geeft de prijs met alles inclusief, dat is wel fijn, geen verrassingen achteraf.
Ta2 Gerrit
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Ta2 Gerrit »

Als je persé en een SUV, en 3 rijen, en koffers wil meenemen is de gewone Fullsize misschien aan de krappe kant.
De achterste rij (2 stoelen) kun je wel neerklappen, maar dan zijn ze er nog steeds, en een behoorlijke sta in de weg.

De Suburban (Premium SUV) heeft dat ook, maar die is een ruime halve meter langer dan de Tahoe, en heeft dus meer bagageruimte.
Wij hebben daarom de laatste rondreis (4 volw. + bagage) gekozen voor een Minivan (P-SUV was zowiezo niet te huur in ABQ) en daarvan de laatste rij weggeklapt. Die verdwijnt dan in de bodem (Stow & Go) en was zo de ideale auto voor ons.
Je kunt ook één stoel wegklappen, dan kan nummer vijf achterin op het strafbankje :mrgreen: .

Wel wat minder blits en met beduidend minder vermogen (soms wel lastig) als de SUV's, maar als je er 5000+ KM in moet zitten, neem je dat graag voor lief.
De one-way fee (a.k.a. drop off kosten) worden bij Alamo per afstand afgerekend. Ons koste dat, Albuquerque-Denver, 150 dollar, dus dat viel alleszins mee.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times. Onze reissite; DILLIGAF
Afbeelding
2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"
Valerie
Amerikakenner

Bericht door Valerie »

Ik ben erg benieuwd naar de prijzen voor de zomer... Ik check het elke dag.
Wij willen graag een Mid size SUV huren voor 3 weken... Ik heb al veel google vertaler gebruikt want m'n Duits is een ramp... Ik dacht aanvankelijk om toch dan eerder bij een NL of Engelse site te huren maar ik vind daar nauwelijk een midsize SUV... Gek! En wat ik vind is veel duurder. Dan toch maar de Duitse site :)
Anyway, ... ik wil goed verzekerd zijn uiteraard. Ik heb voor deze reis enkel een annulatie- en bagageverzekering genomen (maar ik vermoed dat dat meer is voor de bagage op de vlucht????).

Anyway, het verschil tussen de 2 pakketten is rond de 100 euro. Ik las hier al dat je dan eens zelf moet tanken, maar dat is idd goedkoper dan 100 euro.
Zitten er extra verzekeringen in het duurdere pakket? Want dat vind ik dan wel weer belangrijk.
We willen met z'n 2en kunnen rijden.

Maakt het uit welk pakket we dan nemen?
2006 - Zuidwesten
2008 - San Francisco --> New York
2009/2010 - New York
2011- Zuidwesten + Yellowstone
2012 - Zuidelijk Afrika
2014 - Tanzania & Zanzibar
2015 - Thailand
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties