Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Iemand ervaring met Nieuwjaar in New York City

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Sophie
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 15

Iemand ervaring met Nieuwjaar in New York City

Bericht door Sophie »

Hallo allemaal!

We hebben besloten Nieuwjaar te vieren in New York City. :blob3:
Ik denk dat naar Times Square gaan om daar uren in de kou te staan zonder eten, drinken of toiletten niet de ideale manier is om Nieuwjaar te vieren dus graag jullie tips...
Is er al ooit iemand naar zo'n party geweest met open bar? Zitten er goede feestjes tussen? Tonen ze live op schermen de Ball Drop ? Enig idee wat je die avond kan doen om te eten?
Ik hoor het graag van jullie...
Groetjes
:wav:
Sophie
2014 : CMA Fest Nashville - Atlanta - Memphis - New Orleans !!
2015: Washington en Vancouver
2016: Alaska en Yukon
headhunterke
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: Iemand ervaring met Nieuwjaar in New York City

Bericht door headhunterke »

In dit topic leggen enkele mensen hun ervaringen met NYE uit in NYC: viewtopic.php?f=9&t=24943&p=409499&hilit=nieuwjaar#p409499
Ik weet niet of het wel degelijk zo is, maar het lijkt me dat rond de buurt van Times Square alles prop en propvol zit.
Een leuk alternatief voor TImes Square is Grand Army Plaza. Ook wel druk natuurlijk, maar niet zo overcrowded.
Ik kan me goed voorstellen dat het natuurlijk overal wel druk is.
"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer