:hilarious: Kostelijk, die foto's, het enthousiasme straalt ervan af

. Ik vraag me trouwens vaak hetzelfde af, PeeJay. Mijn ouders zijn zodra ze hier kwamen wonen lid geworden van de Nederlandse Vereniging en dus gingen wij vanzelf ook mee naar sommige van de avonden (vooral de haring- en palingavond :beerchug: ). Later was het Sinterklaasfeest leuk voor de kinderen en nu zijn we nog lid en eten, als we die avond kunnen, zoveel haring en paling als we willen en gaan dan weer huiswaarts. De Nederlandse Vereniging hier in DC is er kliekerig, Wereldbank/IMF mensen in de ene hoek, ambassade mensen in de andere en diegenen onder ons, die "gewoon" geemigreerd zijn ergens in het midden.
Ik mocht het in november weer meemaken, dat ik, tijdens een poging een kennis, die een paar jaar weg was geweest, welkom terug te heten, letterlijk werd weggestaard uit zo'n kliekje. Ik mot 't niet

.
Aan de andere kant heb ik nu voor het eerst in de 20+ jaar, dat ik hier woon een aantal Nederlandse vriendinnen in de buurt wonen. Is ook wel erg leuk, hoor, we hebben toch wel dingen uit ons verleden gemeen, die ik met mijn Amerikaanse vriendinnen niet heb.
Maar ik ken ook een aantal Nederlanders, vooral mensen, die hier tijdelijk zijn overigens, die echt alleen op zoek zijn naar andere Nederlanders. Ik krijg ook een beetje het gevoel, dat die neerkijken op de Amerikanen. Niet om te zeggen, dat dit bij Marloes het geval is, overigens

.