Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Voedingsmiddelen mee naar Amerika?

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
California!
Amerika-newbie

Voedingsmiddelen mee naar Amerika?

Bericht door California! »

Heeey amerika liefhebbers!

Even een vraag; Afgelopen September was mijn famillie uit Amerika in Nederland en hebben zij de koekjes "Mergpijpjes" ondekt, dit vonden zij echter zoooo lekker dat wij meteen het verzoek kregen dat als wij weer naar Amerika kwamen(25 Maart, joepie!) deze mee wilden nemen, mijn vraag was,.....mag dat? Ook kwam de vraag of we Curry en drop wilden meenemen, graag zou ik willen weten of dat mag?
We vliegen met Northwest airlines, misschien dat dat nog van toepassing is! who knows!

Alvast bedankt voor jullie reacties!

:roll:
wiepster
Amerika-expert

Bericht door wiepster »

Kan hoor, zolang je de verpakking maar dicht laat :wink: .
houstonwehaveaproblem
Amerika-expert

Bericht door houstonwehaveaproblem »

Vooral vlees mag ècht niet. En als je vers fruit ofzo bij je hebt. vacuum verpakt mag je bijna alles meenemen, behalve vlees. Wel uitkijken dat dingen niet kunnen gaan lekken.
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Misschien een leuke winkel voor ze....
http://www.thedutchstore.com

Verkopen Curry, mergpijpjes en drop....
Voor als jullie er even niet zijn voor nieuwe voorraad.
De prijzen vallen reuze mee.

Groetjes Petra
Speakingtongues
Amerikakenner

Veel kan wel

Bericht door Speakingtongues »

Ik was ook altijd bang om van alles mee te nemen, Nam af en toe wat chocolade mee en hagelslag. Laatste keer zelfs kaas meegenomen, want ook dat mag als het maar luchtdicht verpakt zit. En hier is bijna niet aan lekkere extra belegen of oude kaas te komen. Dus als je naar Florida komt en je wilt een gratis overnachting verdienen is dat met een flink stuk oude kaas zo geregeld. :wink:
MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
houstonwehaveaproblem
Amerika-expert

Re: Veel kan wel

Speakingtongues schreef:Laatste keer zelfs kaas meegenomen, want ook dat mag als het maar luchtdicht verpakt zit. En hier is bijna niet aan lekkere extra belegen of oude kaas te komen. Dus als je naar Florida komt en je wilt een gratis overnachting verdienen is dat met een flink stuk oude kaas zo geregeld. :wink:

Ja! Ja! Ja! Wie een overnachting in Houston/Spring nodig heeft kan ook een stuk oude kaas komen brengen :lol: .
Alhoewel ik bof. Ik vertrek over een uur richting vliegveld om naar Nederland te gaan. 3 Keer raden wat ik mee terug neem...
Speakingtongues
Amerikakenner

En ?

Bericht door Speakingtongues »

En je maakt op de terugweg zeker geen tussenstop in Miami of zo ? :cry:
MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
houstonwehaveaproblem
Amerika-expert

Re: En ?

Speakingtongues schreef:En je maakt op de terugweg zeker geen tussenstop in Miami of zo ? :cry:
Alweer thuis inmiddels en helaas voor jou ging het vliegtuig regelrecht naar Houston (mèt ruim 2 kilo oude kaas aan boord :lol: ). Moet toch niet zo moeilijk zijn met jouw bedrijfje om wat Hollandse kaas op Floridaanse bodem te krijgen?
You can't change the direction of the wind, but you can adjust your sails.
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
Michigan
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Michigan »

Ik dacht dat kaas alleen mocht als het een wiel was?
- Mike
Aïda
Amerika-expert

Bericht door Aïda »

Nee hoor, ook als het vacuüm verpakt is mag je het meenemen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer