Ik ben hier nieuw, en stel me dus maar even netjes voor. Ik ben Fred, 35 jaar, en woon in Lommel(Belgie). Ik ben Nederlander, en had 2 jaar geleden naar de USA willen verkassen (dmv overname bedrijf), maar wegens omstandigheden is dat even op een zijspoor gezet. We hebben toen maar even voor Belgie gekozen, omdat we gewoon weg wilden uit Nederland....
Maarja, het bloed kruipt waar het niet gaan kan, dus de USA blijft ons trekken...dus we willen nog steeds graag in de nabije toekomst een bedrijf overnemen daar, om ons zo een visum te verschaffen, en meteen inkomsten te kunnen genereren. Ik ben op dit moment ook zelfstandig ondernemer btw...
Ik ben tot op heden in Florida, Georgia, Minnesota, California, Nevada en Arizona geweest. Wil erg graag nog naar Colorado, en Texas, en Louisiana, ach ja, eigenlijk overal

En ben een echte USA liefhebber, verslaafd aan Denny's/Wendy's, Famous Dave's, Starbucks, Dairy Queen, noem ze allemaal maar op...hou van de ruimte, de auto's, de mensen, de cultuur, de huizen, ik ben gewoon in het verkeerde land geboren
CU, Fred