Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tickethulp deel 3 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Re: Tickethulp deel 3 (eerste hulp bij boeken van vliegticke
Als ik het goed begrijp start je met de camper in LA en levert die in in LV en dan vlieg je van LA weer terug of mis ik nu iets?
- Valerie
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ben ik de enige die hier allerlei steden begint op te zoeken in de hoop een beter ticket te vinden?
Onze route zit eig. al in elkaar, maar begin toch (voor de verandering) weer te twijfelen!
Een gekkenwerk soms!
Onze route zit eig. al in elkaar, maar begin toch (voor de verandering) weer te twijfelen!
Een gekkenwerk soms!

2006 - Zuidwesten
2008 - San Francisco --> New York
2009/2010 - New York
2011- Zuidwesten + Yellowstone
2012 - Zuidelijk Afrika
2014 - Tanzania & Zanzibar
2015 - Thailand
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Nee Valerie, je bent niet de enige. Ik wil ook heel graag boeken voor juli volgend jaar, maar vind de prijzen veel te hoog. En dan kan er wel een leuke prijs zijn met airberlin naar LA, maar daar wil ik niet naar toe! We willen dit jaar in Seattle starten.
Echt balen want ik wil zo graag beginnen met de voorpret, hotels zoeken, route maken etc.
Starten in Canada is goedkoper (ticket naar Vancouver), maar dan zit je weer met je auto die je niet kunt inleveren in Amerika.
Hopeloos!
Lauren
Echt balen want ik wil zo graag beginnen met de voorpret, hotels zoeken, route maken etc.
Starten in Canada is goedkoper (ticket naar Vancouver), maar dan zit je weer met je auto die je niet kunt inleveren in Amerika.
Hopeloos!
Lauren
- IngeRene
- Amerikakenner
- Contacteer:
lolAnnie schreef:Als ik het goed begrijp start je met de camper in LA en levert die in in LV en dan vlieg je van LA weer terug of mis ik nu iets?
Ja, dat zie je vrij goed. Ik start in LA met auto / hotel / logeeradressen en dan vanaf SF met camper het rondje binnenland.
Ik wou eindigen in LV, maar zie dat de prijzen heel hoog zijn en zoek alternatieven. Ik wil graag eindige met 2 nachten hotel LV. Als ik dan de 3e dag 'terug' moet rijden naar LA vind ik dat niet zo erg. Maar dan wel vertrekkend om 18:10 en niet om 6:10.
Gr,
René
Lees alles over onze fantastische vakantie naar ZW-USA op Belderbos naar Amerika '11 blog. Andere reizen vind je op IngeRene.nl
- Annie
- Amerika-expert
- Contacteer:
oké gesnapt.
Vanaf LV had ik ook nog naar gekeken maar dat is dan ook weer verschrikkelijk duur.
Vanaf LV had ik ook nog naar gekeken maar dat is dan ook weer verschrikkelijk duur.
Beste Forumleden,
Ook ik heb een vraag.
Wij willen met het gezin graag in de zomervakantie 2011 naar Amerika, begin juli zal dat worden.
Kinderen zijn 17 en 21 op het moment van de vakantie.
We willen dan eerst een aantal dagen(5) in New York vertoeven, daarna zouden we een binnenlandse vlucht naar Miami willen hebben om daar de rest van de vakantie af te maken.En daarna weer terug te vliegen naar Amsterdam.
AMS-JFK-MIA-AMS.
We vragen ons af hoe we dit het beste kunnen boeken en waar?
Scheelt het daarbij ook nog veel qua prijs als je kiest voor vluchten met entertaiment(AMS-JFK en MIA-AMS)?
Ik hoop dat onze vragen beantwoord kunnen worden.
Met vriendelijke groet,
Jeff
Ook ik heb een vraag.
Wij willen met het gezin graag in de zomervakantie 2011 naar Amerika, begin juli zal dat worden.
Kinderen zijn 17 en 21 op het moment van de vakantie.
We willen dan eerst een aantal dagen(5) in New York vertoeven, daarna zouden we een binnenlandse vlucht naar Miami willen hebben om daar de rest van de vakantie af te maken.En daarna weer terug te vliegen naar Amsterdam.
AMS-JFK-MIA-AMS.
We vragen ons af hoe we dit het beste kunnen boeken en waar?
Scheelt het daarbij ook nog veel qua prijs als je kiest voor vluchten met entertaiment(AMS-JFK en MIA-AMS)?
Ik hoop dat onze vragen beantwoord kunnen worden.
Met vriendelijke groet,
Jeff
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Old Faithful, bedankt voor je link.
Zag er gelijk al een ticket voor 405 euro (geen geld!).
Zag er gelijk al een ticket voor 405 euro (geen geld!).
14 juni tot 7 juli 2007: Toronto en West-USA (http://amerika2007.dejongmultimedia.nl" onclick="window.open(this.href);return false;)
16 juni tot 9 juli 2009: New York en (Noord)West-USA (http://amerika2009.dejongmultimedia.nl" onclick="window.open(this.href);return false;)
16 juni tot 9 juli 2009: New York en (Noord)West-USA (http://amerika2009.dejongmultimedia.nl" onclick="window.open(this.href);return false;)
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Ook ik ben bezig met het zoeken naar natuurlijk de goedkoopste tickets, Nu een offerte opgevraagd fly en drive,'
vliegen vanaf brussel naar SF en dan van LV naar brussel 1250E All in, vliegen dan met continental, weet iemand of dit duur is? gaat om sept.
Ook een fly&drive vanaf A'dam ook met continental en Intermediate huurauto all in voor 1055 pp. ook dit betreft sept periode, is dit reeel? of nog even de prijzen afwachten?
Hier krijgen we dan wel korting als we voor een bepaalde periode boeken.
mvg, Dana
vliegen vanaf brussel naar SF en dan van LV naar brussel 1250E All in, vliegen dan met continental, weet iemand of dit duur is? gaat om sept.
Ook een fly&drive vanaf A'dam ook met continental en Intermediate huurauto all in voor 1055 pp. ook dit betreft sept periode, is dit reeel? of nog even de prijzen afwachten?
Hier krijgen we dan wel korting als we voor een bepaalde periode boeken.
mvg, Dana
2009 West Usa
2010 NYC
2010 West-Canada
2011 N/Z/ West Usa
2012 Noord-West Usa
2013 Nieuw-Zeeland & Frans Polynesie
2015 Las vegas
2017 Florida (met dreumes)
2018 Florida (met peuter)
http://www.familieaartsmakingmemories.com
2010 NYC
2010 West-Canada
2011 N/Z/ West Usa
2012 Noord-West Usa
2015 Las vegas
- Annie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat is moeilijk te zeggen omdat de prijs van een auto erbij zit.
Hoelang gaan jullie.
Mij lijkt het veel.
Als je nu ziet doen de tickets in september ongeveer 650 euro, voor een auto zijn de prijzen nog niet bekend.
Ik zie wel in augustus een dagprijs van 33 euro per dag voor een middelgrote auto, ik weet niet of dat veel anders zal zijn in september.
Je kan dan zelf ongeveer uitrekenen wat je voor een auto kwijt bent, alles los boekt.
Hoelang gaan jullie.
Mij lijkt het veel.
Als je nu ziet doen de tickets in september ongeveer 650 euro, voor een auto zijn de prijzen nog niet bekend.
Ik zie wel in augustus een dagprijs van 33 euro per dag voor een middelgrote auto, ik weet niet of dat veel anders zal zijn in september.
Je kan dan zelf ongeveer uitrekenen wat je voor een auto kwijt bent, alles los boekt.
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Had beide fly&drive offerte's aangevraagd, van nr 1 kreeg ik specificatie qua prijzen, waren de tickets 1230 all in en de (compact auto) 700 voor 3 weken, kijk ik bij bijv alamo dan heb ik voor 650 3 weken een intermediate auto. Dus zou ik alleen de tickets bij die reisorganisatie doen. Had tevens ook gunstige overstap tijden max 2 uurtjes.
Bij offerte 2 geen specificatie, geen gunstige overstap ruim 4uur. Maar wel intermediate auto. en dan 1055 pp.
Eigenlijk gaat het me op de vliegtickets, op zich vind ik het niet duur, maar heb er de ballen verstand niet van. En weet gewoon niet wat verstandig is om te doen, morgen ook wat reisburo's naar binnen.
Die auto kan ook over een paar mnd worden geboekt.
Bij offerte 2 geen specificatie, geen gunstige overstap ruim 4uur. Maar wel intermediate auto. en dan 1055 pp.
Eigenlijk gaat het me op de vliegtickets, op zich vind ik het niet duur, maar heb er de ballen verstand niet van. En weet gewoon niet wat verstandig is om te doen, morgen ook wat reisburo's naar binnen.
Die auto kan ook over een paar mnd worden geboekt.
2009 West Usa
2010 NYC
2010 West-Canada
2011 N/Z/ West Usa
2012 Noord-West Usa
2015 Las vegas
2010 NYC
2010 West-Canada
2011 N/Z/ West Usa
2012 Noord-West Usa
2015 Las vegas
- Annie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik ging er van uit dat je met 2 personen reisde en dan is een fly en drive wel duurder.
Vliegtickets is gewoon koffiedik kijken, niemand weet het of het duurder nog goedkoper wordt.
Wij zelf gokken op goedkoper en hebben voor mei nog geen tickets, we willen wachten op de acties van connections.be
Als jij de prijs oké vind dan gewoon boeken.
Vliegtickets is gewoon koffiedik kijken, niemand weet het of het duurder nog goedkoper wordt.
Wij zelf gokken op goedkoper en hebben voor mei nog geen tickets, we willen wachten op de acties van connections.be
Als jij de prijs oké vind dan gewoon boeken.
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
We reizen ook met 2.
Dus zou het 625 pp zijn voor een retour ticket. Heb nog wel even de tijd. Bedankt voor je reactie iig.
De rest voor jullie trip al wel vastgelegd?
Dus zou het 625 pp zijn voor een retour ticket. Heb nog wel even de tijd. Bedankt voor je reactie iig.
De rest voor jullie trip al wel vastgelegd?
2009 West Usa
2010 NYC
2010 West-Canada
2011 N/Z/ West Usa
2012 Noord-West Usa
2015 Las vegas
2010 NYC
2010 West-Canada
2011 N/Z/ West Usa
2012 Noord-West Usa
2015 Las vegas
- Annie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hebben de camper al wel vast gelegd, hoe langer je daar mee wacht het alleen maar duurder wordt.
Zij werken met flextarieven en wanneer de vraag groot is gaan de prijzen ook omhoog.
Voor de rest hebben we een globale route, waarmee we nog alle kanten uit kunnen, reserveren doen we vrijwel nooit.
Zij werken met flextarieven en wanneer de vraag groot is gaan de prijzen ook omhoog.
Voor de rest hebben we een globale route, waarmee we nog alle kanten uit kunnen, reserveren doen we vrijwel nooit.
Toch ook maar vroeger geboekt dit jaar. Heb weinig vertrouwen in de aanbiedingen in november en januari. (boekte normaal altijd in december). Nog een mooie prijs weten te vinden midden in het zomer hoogseizoen. Vertek 25 juli en terug op 15 augustus, met Icelandair een retourtje New York. Kosten €1745 voor 2 volwassenen en 1 kind (3jr).OP hun eigen site geboekt. Later zal ik nog een binnenlandse vlucht toevoegen naar zeer waarschijnlijk Orlando (kosten nu ongeveer €500 (retour) voor 3 personen. Of we houden het bij een rondje noord-oosten. Dat komt later wel, maar het belangrijkste is: we gaan weer!
Iedereen die nog zoekende is: succes!
gr. Peter en fam.
Iedereen die nog zoekende is: succes!
gr. Peter en fam.
- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
Gefeliciteerd met jullie aankoop! Ik ben nog niet verder opgeschoten
Prijs is nu 1020 euro maar ik wil eigenlijk onder de 900 euro zitten. Het frustreert me nogal dat er geen speld aan vast te knopen is, zeker niet omdat het de eerste keer is dat ik zelf de tickets boek...
Inderdaad, hoe erg kun je vertrouwen op de voorjaarsaanbiedingen?
Derk

Inderdaad, hoe erg kun je vertrouwen op de voorjaarsaanbiedingen?
Derk
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
- Valerie
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik zoek tegenwoordig alleen nog op kayak aangezien die je zoekopdrachten onthoud en dat is best handig als je alle mogelijke datums, steden, ... wil uitproberen uit pure wanhoop 
Ik kan het getal 994 euro alvast NIET MEER ZIEN!

Ik kan het getal 994 euro alvast NIET MEER ZIEN!
2006 - Zuidwesten
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
2009/2010 - New York
2012 - Zuidelijk Afrika
2015 - Thailand
- IngeRene
- Amerikakenner
- Contacteer:
Wat is het geworden ... ?Annie schreef:Wij hebben de camper al wel vast gelegd, hoe langer je daar mee wacht het alleen maar duurder wordt.
En wacht je voor de tickets op connections aanbiedingen?
Gr,René
Lees alles over onze fantastische vakantie naar ZW-USA op Belderbos naar Amerika '11 blog. Andere reizen vind je op IngeRene.nl
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
..... en daarna niet meer op die site kijkenAnnie schreef:Als jij de prijs oké vind dan gewoon boeken.

- Annie
- Amerika-expert
- Contacteer:
nee echt niet meer doen, je zou verschrikklijk balen als je tickets goedkoper worden.
Weet iemand of de prijzen van KLM op Vancouver in september normaal hoger liggen dan in augustus?
Het verbaast me dat tickets met heen- en terugvlucht in juli/augustus (zondag heen, donderdag terug) ruim 70 euro lager zijn dan met terugvlucht in september. Ik had juist verwacht dat het in september juist wat goedkoper zou worden.
Het verbaast me dat tickets met heen- en terugvlucht in juli/augustus (zondag heen, donderdag terug) ruim 70 euro lager zijn dan met terugvlucht in september. Ik had juist verwacht dat het in september juist wat goedkoper zou worden.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 12841 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 14 Reacties