Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

gps in de auto

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
semmnik
Amerika-newbie

gps in de auto

Bericht door semmnik »

Kun je bij alamo in San Francisco bij eender welk filiaal een gps krijgen?
Zijn deze moeilijk in gebruik? Ik vertrek nl. 01.04.06 naar S.F. blijf daar tot 05.04.O6 en ga dan met de wagen naar L.A.Heeft iemand een gedetailleerde route met de nodige plaatsen waar ik zou kunnen overnachten. Ik wil deze route doen in 2 dagen daar ik 10.04.06 in Las Vegas moet zijn. Voor in L.A. zou ik liefst 2 dagen georganiseerd iets willen ondernemen. Bijv. een georganiseerde city-tour , de universal studios en nog eventueel andere hot-spots wat doenbaar is in 2 dagen.Geen Disney toestanden. Kennen jullie enkele buro's waar ik eventueel on-line kan boeken met eventueel afhalen in het hotel wat ik nog moet boeken.
Alvast bedankt!!!
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: gps in de auto

Bericht door Njit »

semmnik schreef:Geen Disney toestanden.
Wat is er mis met Disney ? :)
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
semmnik
Amerika-newbie

disney toestanden

Bericht door semmnik »

Bedoel er niks verkeerd mee! Maar ben al een ouder iemand en heb het vroeger al eens gezien. Moet voor die dagen ook een keuze maken waar ik mijn tijd aan moet spenderen. En wat ik dan niet gezien heb probeer ik nu in te halen op een rustig tempo. Vandaar ....de disney toestanden
matthijs en rian
Amerikafan

Bericht door matthijs en rian »

Ik kan je van harte Exit Reizen aanbevelen. Hun hebben diverse hotels in de regio en zijn erg scherp geprijst. wij doen ongeveer die route
san francisco- monterey - solvang - LA - laughlin - Las vegas
maar keren daarna via sequoia en yosemite weer terug naar san francisco.

Ze hebben complete reizen op hun website staan maar kunnen ook helemaal individueel een "custom"-reis samenstellen.

http://www.exit-reizen.nl

groetjes
Amerikaantje
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Re: gps in de auto

Bericht door Amerikaantje »

semmnik schreef:Voor in L.A. zou ik liefst 2 dagen georganiseerd iets willen ondernemen. Bijv. een georganiseerde city-tour , de universal studios en nog eventueel andere hot-spots wat doenbaar is in 2 dagen.Geen Disney toestanden. Kennen jullie enkele buro's waar ik eventueel on-line kan boeken met eventueel afhalen in het hotel wat ik nog moet boeken.
Alvast bedankt!!!
Ik heb er geen ervaring mee, maar op http://www.checkoutlosangeles.com kun je tours boeken, die je ook bij een aantal gespecificeerde hotels ophalen. Ik heb zelf juist de vraag gesteld of iemand ervaring heeft met georganiseerde citytours en de meningen zijn niet zo positief, maar misschien is het voor jou toch een idee. Succes :)

Anita
Speakingtongues
Amerikakenner

Gewoon een auto huren en zelf op pad gaan

Bericht door Speakingtongues »

Als je op internet goed rondkijkt van te voren waar je naar toe wil en hoe je er moet komen is er niets aan. Auto rijden in de states is gewoon erg gemakkelijk en straatsystemen in elke stad heb je meestal zo door. GPS had men jaren geleden ook niet dus waarom nu moeilijk er over doen. Gewoon reis en auto boeken en gaan met die ........
Just enjoy California tis geweldig. Als je van SF via 101 naar beneden trekt heb je een prachtige route en hotels en motels stikt het ervan.
Een hotel IN SF en en IN LA en Las Vegas zou ik wel van te voren boeken. Wij zijn vorig jaar in Las Vegas uren op zoek geweest naar een kamer en belanden uiteindelijk in een sjiek hotel van bijna 300 dollar per nacht.
MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
domi
Amerika-ontdekker

Bericht door domi »

Ik huurde een GPS bij Avis. Het was eigenlijk een soort GSM: je riep de centrale op en zei de "dispatcher" waar je heen moest. Hij bracht je bestemming in en de route werd doorgeseind naar de GPS in die "GSM". Het werkte perfect in de steden en op de Highways. In de NP's was het vaak wat minder wegens geen ontvangst. Ik veronderstel dat Alamo wel een gelijkaardig systeem zal hebben. Nadeel: behoorlijk duur, maar je rijdt meer ontspannen.

Domi
dieter
Amerikakenner

Bericht door dieter »

Je kan bij Alamo een GPS huren voor 9,99usd/dag (+ 8,25 % tax).
GPS Navigation Station

* GPS Navigation Stations
* Global Positioning System devices are now available for rental at several locations
* Check under "Rental Requirements" to see if a location offers the equipment.

Vind dat je voor dat geld wel andere leuke zaken kan doen, maar uiteraard "the USA is a free country" !
Erika
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17
Contacteer:

Bericht door Erika »

ik neem gewoon mijn eigen tomtommetje mee naar het zuidwesten ,hoef ik daar niets te huren en kan hem ook overal in europa gebruiken dus is het zijn geld wel waard.
al geef ik toe de keren dat we het neverlost systeem van hertz aan boord hadden,het op sommige stukken wel eenvoudiger werd gemaakt.
dit is in ieder geval een prima systeem.
erika.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer