Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis thirsa & co: okt 2010, HELP!!
Re: Reis thirsa & co: okt 2010, HELP!!
Over de jongste maak ik me niet zoveel zorgen die vindt zo'n beetje alles leuk, de oudste is iets lastiger, maar dat zien we allemaal ter plekke wel.
Nog 1 vraagje, omdat we in het weekend in San Diego zitten ga ik daar toch maar een campground reserveren, maar welke?? Kunnen jullie me een campground aanraden die ook leuk is voor de kids (we zijn er 3 nachten) heb reviews gelezen over campland on the bay (slechte reviews), chula vista (ligging niet ideaal), mission bay (geen zwembad) en San Diego metro KOA (??)
Nog 1 vraagje, omdat we in het weekend in San Diego zitten ga ik daar toch maar een campground reserveren, maar welke?? Kunnen jullie me een campground aanraden die ook leuk is voor de kids (we zijn er 3 nachten) heb reviews gelezen over campland on the bay (slechte reviews), chula vista (ligging niet ideaal), mission bay (geen zwembad) en San Diego metro KOA (??)
- Isis
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Er is er nog een ...(moest ff zoeken) in San Diego die ligt niet ver van Mission Bay die heeft wel een zwembad, maar ligt ook dicht aan de I-5 Sante Fe Park Trailer & RV Resort Dat zag er bij langs rijden wel netjes uit. Het is net boven de mission bay en onder de afslag met de I-52. Ze hebben een eigen website http://www.santafepark.com of mag ik dat hier niet inzetten? Nou ja dat zie ik wel. De KOA is ook bij CHula Vista. Je kunt ook kiezen voor een Stae Beach misschien of State Park, die hebben vaak wel elektra. Of je zet um 2 dagen bij een zwembad en 2 dagen ergens anders.. Op zich niet zo erg omdat je toch met je camper op pad bent. Of je nu terug rijdt naar je eerste camping of op een andere zet... Stae Parks moet je ff googleen
Lower ANtelop Canyon. Ik wil je niet afvallen Marianne maar onze ervaring (aug 2010) is dat je er niet meer zomaar mag rondhobbelen zolang je wilt. Mijn man en kids gingen mee met de tour en die waren er na een uur uit ze werden ook echt gevraagd mee te gaan en door te lopen.. Ik had een foto pas maar die krijg je alleen met statief. Mijn man mocht ook een foto pas maar de kids moesten dan met de tour mee. ja hee da;s lekker. Enfin ik was 3,5 uur beneden en zij een uur. De gids hadden ze ook pech mee want ze vertelde dingen terwijl ze voorop doorliep waardoor de helft niet te verstaan was.Ondanks alles vonden ze het een mooie tijdsbesteding! Bij Lower heb je wel meer het idee (denk ik want ik heb upper niet gedaan) dat je ergens ingaat.. met de trap.
Zie de link naar fotoalbum die op mijn blog staat (op fotoalbum is ook album van Antelope Canyon). Snappie het nog
Fiery Furnace (arches NP maar ik weet ff niet meer of je daar komt) was voor onze kids wel een super toppertje!!
Overigens heb ik met Google maps geen problemen met kleine afstanden .. die dirtroad kan het doen.. Ik leg soms de route oko gewoon anders omdat ik via iets anders wil rijden. Als ik ze handmatig invoer dus met rechts klik 'Vanaf dit punt routebeschrijving' en 'Naar dit punt routebeschrijving' (Wahweap op de camping en ANtelop Point Marina) dan doet ie het wel. Maar als je het invoert bakt ie er niks van. Het is 20,5 mi en 40 minuten. Zijn de boten daar goedkoper dan bij Wahweap??? Tja mijn broer heeft het met zijn jongens ook gedaan (jetski) Die vonden het geweldig, maar $200 voor 1 -1,5 uur plus nog benzine en andere toeslagen... Wij vonden het teveel. Ik heb het foldertje misschien nog. Wij vonden het trouwens ook wel erg heet en dan op zo'n bootje vrijwel onbeschermd tegen de zon (klein schermpje). Je mocht tot uiterlijk 14 uur huur aangaan en dan moest het om 16 uru weer terug zijn. Volgens mij kom je als kreeften terug. Dan zou ik wel kijken of je in de ochtend kunt gaan.
Lower ANtelop Canyon. Ik wil je niet afvallen Marianne maar onze ervaring (aug 2010) is dat je er niet meer zomaar mag rondhobbelen zolang je wilt. Mijn man en kids gingen mee met de tour en die waren er na een uur uit ze werden ook echt gevraagd mee te gaan en door te lopen.. Ik had een foto pas maar die krijg je alleen met statief. Mijn man mocht ook een foto pas maar de kids moesten dan met de tour mee. ja hee da;s lekker. Enfin ik was 3,5 uur beneden en zij een uur. De gids hadden ze ook pech mee want ze vertelde dingen terwijl ze voorop doorliep waardoor de helft niet te verstaan was.Ondanks alles vonden ze het een mooie tijdsbesteding! Bij Lower heb je wel meer het idee (denk ik want ik heb upper niet gedaan) dat je ergens ingaat.. met de trap.
Zie de link naar fotoalbum die op mijn blog staat (op fotoalbum is ook album van Antelope Canyon). Snappie het nog
Fiery Furnace (arches NP maar ik weet ff niet meer of je daar komt) was voor onze kids wel een super toppertje!!
Overigens heb ik met Google maps geen problemen met kleine afstanden .. die dirtroad kan het doen.. Ik leg soms de route oko gewoon anders omdat ik via iets anders wil rijden. Als ik ze handmatig invoer dus met rechts klik 'Vanaf dit punt routebeschrijving' en 'Naar dit punt routebeschrijving' (Wahweap op de camping en ANtelop Point Marina) dan doet ie het wel. Maar als je het invoert bakt ie er niks van. Het is 20,5 mi en 40 minuten. Zijn de boten daar goedkoper dan bij Wahweap??? Tja mijn broer heeft het met zijn jongens ook gedaan (jetski) Die vonden het geweldig, maar $200 voor 1 -1,5 uur plus nog benzine en andere toeslagen... Wij vonden het teveel. Ik heb het foldertje misschien nog. Wij vonden het trouwens ook wel erg heet en dan op zo'n bootje vrijwel onbeschermd tegen de zon (klein schermpje). Je mocht tot uiterlijk 14 uur huur aangaan en dan moest het om 16 uru weer terug zijn. Volgens mij kom je als kreeften terug. Dan zou ik wel kijken of je in de ochtend kunt gaan.
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
OK, dat is dan veranderd na 2008. Ik vond het heerlijk rustig zoals wij daar rond konden lopen. Ik wist ook niet dat je in de Lower fototours had.Isis schreef:Lower ANtelop Canyon. Ik wil je niet afvallen Marianne maar onze ervaring (aug 2010) is dat je er niet meer zomaar mag rondhobbelen zolang je wilt.
Heel leuk inderdaad, maar daar zullen de kinderen toch wel iets ouder voor moeten zijn.Isis schreef: Fiery Furnace (arches NP maar ik weet ff niet meer of je daar komt) was voor onze kids wel een super toppertje!!
Van de NPS-site:
Due to the tour's difficulty and length it is not recommended for children under five years of age. One adult is required for each child age six or under attending the tour. One adult is recommended for each child age seven to twelve. Parents must closely supervise children at all times during the tour.
Marianne
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
oke had ik niet aan gedacht... Fiery Furnace.. jonge kids.
fototour is niet speciale prijs .. als je een statief bij je hebt krijg je een pasje voor 4 uur en dat voor hetzelfde geld. EN ik kreeg ook mijn pers gids die de plekken wees erg handig als je helemaal alleen bent. Ik zag de meeste wel maar ja de insider weetnog ff wta meer.
fototour is niet speciale prijs .. als je een statief bij je hebt krijg je een pasje voor 4 uur en dat voor hetzelfde geld. EN ik kreeg ook mijn pers gids die de plekken wees erg handig als je helemaal alleen bent. Ik zag de meeste wel maar ja de insider weetnog ff wta meer.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Via onderstaande link kan je lezen wat de camperreizigers van de verschillende campgrounds rond SD vinden.
http://www.rvparkreviews.com/regions/Ca ... Diego.html
http://www.rvparkreviews.com/regions/Ca ... Diego.html
Nou ja zeg, hebben we van het weekend toch nog een leuk hotel gescoord op priceline, helemaal goed zou je zeggen, bellen we gisteren naar dat hotel om te zeggen dat we met 2 kinderen reizen, krijgen we doodleuk de mededeling dat er voor onze jongste wel een crib beschikbaar is, maar voor de oudste geen slaapplaats, dussssss....daar zitten we dan, met een hotel waar we niks aan hebben en annuleren kan ook niet meer. Heeft iemand hier wel eens mee te maken gehad?
- MichelH
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Heb je een kamer met 1 queen bed of met 2 queen bedden?
Volgens mij is een standaard kamer altijd met 2 queen bedden dus zou de oudste in een queen bed kunnen slapen.
Anders moet je even naar Priceline Support nummer bellen, daar hebben ze zo'n geval vast eerder meegemaakt en zullen ze het ook oplossen voor je.
In het ergste geval moet 'ie een avondje bij jullie in bed slapen.
Volgens mij is een standaard kamer altijd met 2 queen bedden dus zou de oudste in een queen bed kunnen slapen.
Anders moet je even naar Priceline Support nummer bellen, daar hebben ze zo'n geval vast eerder meegemaakt en zullen ze het ook oplossen voor je.
In het ergste geval moet 'ie een avondje bij jullie in bed slapen.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik denk niet dat 2 queens standaard zijn, het kan net zo goed 1 king zijn. Of 2 doubles. Een matje met een slaapzak kan uitkomst bieden, of gezellig met z'n drieën in het king bed?
Je kunt op de site van het hotel zien wat voor kamers ze hebben, hebben ze wel kamers met 2 bedden? En zijn het dan queens of doubles? Misschien denken ze dat je niet voldoende hebt aan 2 doubles en zeggen ze daarom dat ze geen plaats hebben.
Marianne
Je kunt op de site van het hotel zien wat voor kamers ze hebben, hebben ze wel kamers met 2 bedden? En zijn het dan queens of doubles? Misschien denken ze dat je niet voldoende hebt aan 2 doubles en zeggen ze daarom dat ze geen plaats hebben.
Marianne
We hebben het hotel gisteravond gesproken en we zouden dus een kamer hebben met 1 queenbed (er zijn ook kamers met 2 queens, 2 double beds en 1 king en ook nog suites) en er is in die kamer die wij hebben wel nog plek voor 1 babybedje, maar meer niet zeiden ze. Ga vanavond priceline wel even bellen en heb ook nog een mail naar het hotel gestuurd om alles nog eens uit te leggen. Hoop dat alles nog goedkomt, had ook al gedacht aan een matje en slaapzak, maar dan zouden we dat wel weer mee moeten zeulen daar we pas om 20.22 aankomen in SF en niet meer kunnen shoppen eerst.
Nou het is gelukkig goedgekomen, niet via priceline, want die zeiden niks voor ons te kunnen doen??? Maar uiteindelijk na meerdere telefoontje naar het hotel hadden we eindelijk iemand aan de telefoon die ons tegen een geringe vergoeding een kamer met 2 double beds kon aanbieden, dus wij liggen er toch nog lekker comfortabel bij.
Verder nog een vraagje zijn er nog bepaalde activiteiten waarvan het handig of misschien wel voordeliger is om het van te voren via internet te boeken, ik denk dan aan fietsen huren in San Francisco, de hop-on-hop-off bus, kaartjes voor attractieparken, legoland en seaworld, dat soort dingen?
Verder nog een vraagje zijn er nog bepaalde activiteiten waarvan het handig of misschien wel voordeliger is om het van te voren via internet te boeken, ik denk dan aan fietsen huren in San Francisco, de hop-on-hop-off bus, kaartjes voor attractieparken, legoland en seaworld, dat soort dingen?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Volgens mij is het voor die dingen niet nodig om van te voren iets te boeken. Fietsen in SF zeker niet, dat zou ik ook van het weer laten afhangen. Je kunt voor de pretparken eens kijken of er interessante combi-tickets zijn.
Wij hebben de Front of Line pas bij Universal van te voren geboekt, die kunnen uitverkocht zijn, maar toegangskaartjes heb je altijd wel.
Marianne
Wij hebben de Front of Line pas bij Universal van te voren geboekt, die kunnen uitverkocht zijn, maar toegangskaartjes heb je altijd wel.
Marianne
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
SF kun je ook een dagkaart OV kopen. Kun je ook soort hop on hop off doen maar dan naar de hele stad.$13 voor 1 dag.
- MichelH
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Voor Alcatraz, mocht je daar heen willen gaan, zou ik zeker vantevoren online kaartjes boeken.
Nee, geen alcatraz, dat lijkt me met onze kids nog niet echt een leuk uitstapje.
Ze voorspellen trouwens 29 graden voor aankomend weekend in San Francisco
Dat zal wel effe wennen zijn! Het scheelt natuurlijk wel dat het nu hier ook rond de 20 graden is.
Wij hebben Alcatraz wel op ons lijstje staan (ook 2 kleine kinderen). Mag ik vragen waarom je er niet naar toe gaat?
Groetjes Denise
Wij hebben Alcatraz wel op ons lijstje staan (ook 2 kleine kinderen). Mag ik vragen waarom je er niet naar toe gaat?
Groetjes Denise
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
Heerlijk toch meestal is het er fris. En misschien heb je dan ook geen mist bij de Golden Gate??? Dat zou mooi zijnthirsa schreef:Nee, geen alcatraz, dat lijkt me met onze kids nog niet echt een leuk uitstapje.
Nou eigenlijk niet echt een reden, haha. Zo'n rondleiding daar lijkt me nou niet zo leuk voor de kids, maar misschien heb ik het wel helemaal mis. We gaan er wel langs varen ofzo voor de foto's 
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik doelde op het weer niet op Alcatraz... dat je daar niet met kleintjes naartoe gata snap ik wel.
Ik vond het parkje bij de "Painted Ladies" erg leuk .. ook een speeltuintje. Zelfs onze kids hebben er geschommeld. (11 en 14)
Fishermans Wharf vonden wij een toeristtrap en erg druk, misschien is het nu beter ... bij Ghirardelli kun je door de winkel lopen en krijg je een chocolaatje... hebben we 2 rodnjes gemaakt. The Pier 39 vonden we weer wel leuk. En de Cable Car en Lombard street bij Russian Hill (de CC Powell Hyde line komt er langs).
Ik vond het parkje bij de "Painted Ladies" erg leuk .. ook een speeltuintje. Zelfs onze kids hebben er geschommeld. (11 en 14)
Fishermans Wharf vonden wij een toeristtrap en erg druk, misschien is het nu beter ... bij Ghirardelli kun je door de winkel lopen en krijg je een chocolaatje... hebben we 2 rodnjes gemaakt. The Pier 39 vonden we weer wel leuk. En de Cable Car en Lombard street bij Russian Hill (de CC Powell Hyde line komt er langs).
Isis schreef:Ik doelde op het weer niet op Alcatraz... dat je daar niet met kleintjes naartoe gata snap ik wel.
haha, ja en ik reageerde op het berichtje van Dide, maar zoals het er nu staat komt het inderdaad over alsof ik op jouw bericht reageer.
oh jongens, morgen gaan we!!! De inpakstress begint toe te slaan!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 2738 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 11 Reacties