Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tickethulp deel 3 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)
- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
Tickethulp deel 3 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)
Ik vind €537 per persoon voor heen Brussel-Londen-San Francisco, terug San Francisco-Londen-Brussel. Dat is een goede maatschappij!
Ik vond de tickets op http://www.kayak.com.
Ik zou €630 boeken, maar €537 al helemaal!!!! (punt is of je aan wilt komen en wilt vertrekken vanaf SFO)
Derk
Ik vond de tickets op http://www.kayak.com.
Ik zou €630 boeken, maar €537 al helemaal!!!! (punt is of je aan wilt komen en wilt vertrekken vanaf SFO)
Derk
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
---Mark Twain
Re: Tickethulp deel 3 (eerste hulp bij boeken van vliegticke
Ik ga nu op zoek naar tickets voor AMS-Phoenix-Las Vegas-AMS.
Vertrek 15 april en retour 7 mei.
Heb niet zo heel veel tijd tegenwoordig ivm werk maar hoop er het beste van.
Vertrek 15 april en retour 7 mei.
Heb niet zo heel veel tijd tegenwoordig ivm werk maar hoop er het beste van.

http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerikakenner
- Partner van: a.ka. Damzkie
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik zoek nog tickets voor deze reis:
AMS/DUS/BRU - NYC (21.07)
NYC - SFO (24.07)
PHX - AMS/DUS/BRU (14.08)
Voor minder dan 1000,00 niet te vinden :X
AMS/DUS/BRU - NYC (21.07)
NYC - SFO (24.07)
PHX - AMS/DUS/BRU (14.08)
Voor minder dan 1000,00 niet te vinden :X
2011: New York + Southwest: http://www.adamsusa.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2012: Vegas + Northwest: http://www.nwusa2012.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2013: Vegas + Southwest: http://www.swusa2013.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2012: Vegas + Northwest: http://www.nwusa2012.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2013: Vegas + Southwest: http://www.swusa2013.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
@Corry; Amsterdam-Madrid-Chicago-Phoenix, Las Vegas-Chicago-Madrid-Amsterdam voor €567 per ticket. Je vliegt dan met American Airlines en Iberia. Niet de beste, wel de goedkoopste. Het is jammer dat de tatl's met Iberia-toestellen zijn, die zijn niet altijd het modernste.
Derk
Derk
---Mark Twain
---Mark Twain
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
wij waren best tevreden van american airlines hoor, heb er terug bij geboekt. Niet sjiek of zo (geen schermpjes voor entertainment
) MAAR erg gefocust op efficientie en het op tijd vliegen

- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hebben ook de transatlantische vluchten dit niet? Ik dacht dat dat alleen bij domestic flights zo was.
Derk
Derk
---Mark Twain
---Mark Twain
- Tipsy_1
- Amerika-expert
nee, transatlantisch hadden wij dit ook niet (brussel-chicago en new york-brussel). Je hebt wel audio. Ook op chicago-LA en las vegas-NY geen entertainment system helaas!
Ik zoek tickets voor retour Las Vegas. AMS-BRU of DUS maakt niet uit.
Heen 26 0f 27 maart
terug 2/3/4 april
Iemand een goede prijs?
Heen 26 0f 27 maart
terug 2/3/4 april
Iemand een goede prijs?
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Ik heb deze week de volgende route geboekt bij Unitedairlines.bestefan9 schreef:Ik zoek tickets voor retour Las Vegas. AMS-BRU of DUS maakt niet uit.
Heen 26 0f 27 maart
terug 2/3/4 april
Iemand een goede prijs?
Heen: FRI 11 MAR 2010 -> BRU - IAD / IAD - LAS
Terug: MON 21 MAR 2010 -> LAS - IAD / IAD - BRU
Prijs: 502,10 EUR
Voor jou heb ik het volgende gevonden...
Heen: SUN 27 MAR 2010 -> BRU - LAX (1 stop) / LAX - LAS
Terug: MON 04 APR 2010 -> LAS - IAD / IAD - BRU
Prijs: 587,10 EUR
Op Unitedairlines.be
@Grandu,Grandu schreef:@Corry; Amsterdam-Madrid-Chicago-Phoenix, Las Vegas-Chicago-Madrid-Amsterdam voor €567 per ticket. Je vliegt dan met American Airlines en Iberia. Niet de beste, wel de goedkoopste. Het is jammer dat de tatl's met Iberia-toestellen zijn, die zijn niet altijd het modernste.
Derk
Vlucht is wel goedkoop...
Hoe kom je bij deze vlucht via Madrid? en waar boek je deze?
Groetjes,
Stefan
- Tipsy_1
- Amerika-expert
bij connections.be vind je nu prijzen vanaf ongeveer 527 eur...stefan9 schreef:Ik zoek tickets voor retour Las Vegas. AMS-BRU of DUS maakt niet uit.
Heen 26 0f 27 maart
terug 2/3/4 april
Iemand een goede prijs?
- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
@stefan9: Ik zoek altijd via www.kayak.com, je wordt bij het selecteren van een vlucht naar de site van de maatschappij gestuurd waar je bij de bevestigingspagina komt.
Derk
Derk
---Mark Twain
---Mark Twain
Wat zouden jullie doen?
Ik kan met mijn gezin (vrouw en kind van 3) 2 weken naar Florida (met stopover 3 weken in totaal weg) en zowel op de heen- als terugreis een stopover maken in New York (enkele dagen, totaal ongeveer 5 dagen) en dat kost me dan in toaal €2200 (met dollar koers die wat schommelt €2250). Dan vliegen we vanaf Amsterdan (wonen in Almere dus amsterdam beste optie) en gaan via JFK naar Orlando. LIjkt met de prijzen van nu een goede deal... Is dat ook zo?
gr. Peter
ps Vertrek ongeveer 24 juli en terug ongeveer 14 augustus 2011
Ik kan met mijn gezin (vrouw en kind van 3) 2 weken naar Florida (met stopover 3 weken in totaal weg) en zowel op de heen- als terugreis een stopover maken in New York (enkele dagen, totaal ongeveer 5 dagen) en dat kost me dan in toaal €2200 (met dollar koers die wat schommelt €2250). Dan vliegen we vanaf Amsterdan (wonen in Almere dus amsterdam beste optie) en gaan via JFK naar Orlando. LIjkt met de prijzen van nu een goede deal... Is dat ook zo?
gr. Peter
ps Vertrek ongeveer 24 juli en terug ongeveer 14 augustus 2011
Hou er rekening met dat als je stopover wat langer duurt (dus als je daadwerkelijk nog een paar dagen New York gaat bezoeken) je dan voor de verdere reis (ik ga van een stopover op de heenweg uit), afhankelijk van welke airline en hoeveel bagage je meeneemt, je voor je bagage moet betalen.
IK zou dan vanaf New York een binnenlandse vlucht nemen met Delta (los geboekt). Dat kost je momenteel €400 voor 3 personen. (retourtje new york - Orlando) Volgens mij mag je (zeg het aub als ik het niet goed heb!) 1 stuks bagage per persoon gewoon meenemen dan. Meer ga ik ook niet meenemen....
- JeroenB
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik denk dat het gezien het hoogseizoen waarin je vliegt dat het op zich goede prijzen zijn. Zeker gezien dat je door je stopover een toeslag op je ticket krijgt.
Wat betreft de bagage, volgens mij maakt die stopover niets uit voor je bagage, je bent transatlantische reiziger en die bagage regels gelden volgens mij gewoon. Wij hebben zelf in 2008 totaal geen problemen gehad omtrent onze bagage terwijl wij als we los keken ook voor 1 van de vluchten teveel koffers mee hadden. Wij zijn toen eerst naar Orlando geweest en daarna via een vlucht naar Buffalo naar de niagara Falls en Toronto. Hierna weer van Buffalo terug naar JFK en naar Amsterdam.
Maar gezien alle recentelijke wijzigingen zou ik even contact opnemen met de maatschappij zelf of iemand moet recente ervaring hebben.
Wat betreft de bagage, volgens mij maakt die stopover niets uit voor je bagage, je bent transatlantische reiziger en die bagage regels gelden volgens mij gewoon. Wij hebben zelf in 2008 totaal geen problemen gehad omtrent onze bagage terwijl wij als we los keken ook voor 1 van de vluchten teveel koffers mee hadden. Wij zijn toen eerst naar Orlando geweest en daarna via een vlucht naar Buffalo naar de niagara Falls en Toronto. Hierna weer van Buffalo terug naar JFK en naar Amsterdam.
Maar gezien alle recentelijke wijzigingen zou ik even contact opnemen met de maatschappij zelf of iemand moet recente ervaring hebben.
Property Manager voor vakantie woningen in de Kissimmee area
- Valerie
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik zoek vlucht voor juli 2011 heen Bru - Las Vegas en terug van Salt Lake City ... Alle prijzen rond de 1000 euro.Dat is toch echt duur?
Het is nog vroeg, dus ik hoop dat ze nog zakken maar heb er geen goeie hoop op. Maar haasten moeten we ook niet denk ik?? Véél duurder gaan ze toch niet worden, toch?
Het is nog vroeg, dus ik hoop dat ze nog zakken maar heb er geen goeie hoop op. Maar haasten moeten we ook niet denk ik?? Véél duurder gaan ze toch niet worden, toch?
2006 - Zuidwesten
2008 - San Francisco --> New York
2009/2010 - New York
2011- Zuidwesten + Yellowstone
2012 - Zuidelijk Afrika
2014 - Tanzania & Zanzibar
2015 - Thailand
2008 - San Francisco --> New York
2009/2010 - New York
2011- Zuidwesten + Yellowstone
2012 - Zuidelijk Afrika
2014 - Tanzania & Zanzibar
2015 - Thailand
- Tipsy_1
- Amerika-expert
begin januari bij connections... ik zou daarop durven wachten als ze nu al zo duur zijn.
Heb je nu al bij connections gekeken? misschien nu ook niet te duur...
Ik heb vorig jaar geboekt voor juli voor ongeveer 800 eur pp (LA heen, terug LV), geboekt op 2 januari
Heb je nu al bij connections gekeken? misschien nu ook niet te duur...
Ik heb vorig jaar geboekt voor juli voor ongeveer 800 eur pp (LA heen, terug LV), geboekt op 2 januari
Ik kom nu prijzen tegen voor Juli/Augustus 2011 voor 800 euro per persoon. Brussel - New York en Orlando - Brussel, vraag me erg af of ik moet wachten tot de aanbiedingen van Connections of nu al moet gaan kopen... Zal toch niet duurder worden?
2009 - 2010 - 2011 met z'n 2en...
In 2018 met z'n 4en!
In 2018 met z'n 4en!
- JeroenB
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik verwacht niet dat de prijzen voor het hoogseizoen lager worden, het is een erg gewild seizoen en de plaatsen op de vluchten zijn dan toch sneller bezet.
Als je echt wil gaan zou ik boeken, heb je een alternatief dan kan je een risico nemen.
Volgens mij zijn de aanbiedingen ook niet voor het hoogseizoen.
Als je echt wil gaan zou ik boeken, heb je een alternatief dan kan je een risico nemen.
Volgens mij zijn de aanbiedingen ook niet voor het hoogseizoen.
Property Manager voor vakantie woningen in de Kissimmee area
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 12819 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-