Degenen die al meerdere malen Orlando hebben aangedaan zullen je vast wel het beste van informatie voorzien aangezien ik af en toe in andere topics wel leuke dingen van ze heb gelezen over Orlando. Zelf ben ik er afgelopen zomer gedurende mijn Florida-reis vijf nachten geweest en zijn ook wij er puur voor de parken en het shoppen geweest.
Je hebt wel gelijk dat je overal in Florida wel kunt shoppen [dat hebben we wel gemerkt

], waar je ook bent - een mall is nooit ver weg

Maar in Orlando waren er wel een paar die ik tot de leuksten van wat we in Florida zagen vond behoren. Bijvoorbeeld
Mall at Millenia en
The Florida Mall. Ook heb je in Orlando hele populaire outlet malls, die ik persoonlijk wel een beetje tegen vond vallen [al ben ik maar bij één geweest] al heb ik er toch wel een paar schoenen kunnen kopen waar ik erg blij mee ben;
Prime Outlets en
Orlando Premium Outlets bijvoorbeeld.
Op het shoppen en de theme parks na had ik zelf dus het idee dat er niet bijster veel te doen was in Orlando, maar ik weet zeker dat ik het mis heb aangezien ons hotel midden tussen alle parken zat en we niet echt tijd hebben gehad om de stad verder te ontdekken