Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Gunnison en Durango Colorado
Gunnison en Durango Colorado
Zijn er web bezoekers die reeds deze twee plaatsen bezocht hebben en hierover informatie willen delen.
Wat moet ik zeker gezien hebben als ik daar ben.
Alvast van harte bedankt voor jullie reacties.
John
John
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Durango
Ik ken Gunnison niet, Durango staat wel op het programma voor komende zomer.
Ik ben er dus niet geweest, maar het schijnt er heel erg mooi te zijn en vooral het oude wild-westsfeertje moet je daar kunnen vinden.
Wat wij zeker gaan doen:
De trein van Durango naar Silverton (hebben we inmiddels voor gereserveerd)
Eten in het Strater-hotel wat helemaal geweldig schijnt te zijn.
en waarschijnlijk:
Bar D Chuckwagen Supper
Een jeep huren en een dag de San Juan Skyway rijden.
Ik weet het niet, maar volgens mij vermaken we ons daar wel! Ik kom regelmatig op het forum van TL Directory waar veel Amerikaanse RV-ers ervaringen uitwisselen en bij hen is Durango hót!
Groetjes,
Monique
Ik ben er dus niet geweest, maar het schijnt er heel erg mooi te zijn en vooral het oude wild-westsfeertje moet je daar kunnen vinden.
Wat wij zeker gaan doen:
De trein van Durango naar Silverton (hebben we inmiddels voor gereserveerd)
Eten in het Strater-hotel wat helemaal geweldig schijnt te zijn.
en waarschijnlijk:
Bar D Chuckwagen Supper
Een jeep huren en een dag de San Juan Skyway rijden.
Ik weet het niet, maar volgens mij vermaken we ons daar wel! Ik kom regelmatig op het forum van TL Directory waar veel Amerikaanse RV-ers ervaringen uitwisselen en bij hen is Durango hót!
Groetjes,
Monique
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Re: Gunnison en Durango Colorado
In dit topic kun je ook het een en ander aan informatie vergaren.JohnB schreef:Zijn er web bezoekers die reeds deze twee plaatsen bezocht hebben en hierover informatie willen delen.
Verder kan ik je de Black Canyon of the Gunnisson N.P. van harte aanbevelen. Een prachtig nationaal park en een bezoek zeker waard. Hier vind je de benodigde informatie. Het park bevindt zich op de weg tussen Montrose en Gunnisson aan de US 50 ter hoogte van Cimarron.
Groet Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Wij zijn er in 2003 geweest een schitterend park, je kan er meer over lezen in ons reisverslag van 2003.hekkie schreef:Verder kan ik je de Black Canyon of the Gunnisson N.P. van harte aanbevelen. Een prachtig nationaal park en een bezoek zeker waard. Hier vind je de benodigde informatie. Het park bevindt zich op de weg tussen Montrose en Gunnisson aan de US 50 ter hoogte van Cimarron.
Groet Marjan
Volgens mij heeft Marco (nickname macro) in Gunnison geslapen.
Rob
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Wij hebben in 2005 ook 2 nachten in Gunnisson geslapen en wel op de KOA-campground aldaar. Gunnisson ligt mooi gelegen in de bergen en heeft een leuke Mainstreet met historische huizen. Gunnisson is een goede uitvalsbasis voor div. tochtjes. Wel hebben wij hier de duurste benzine van de hele vakantie moeten betalen.Rob schreef:[Volgens mij heeft Marco (nickname macro) in Gunnison geslapen.
Groet Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Zo Rob, dat heb jij goed onthouden. :doublethumb:Rob schreef:Volgens mij heeft Marco (nickname markro) in Gunnison geslapen.
Rob
Vorig jaar hebben wij in de plaats Gunnison overnacht en zijn langs de Gunnison rivier met zijn stuwmeren gereden. Highway 50, een heel mooie route. Wij hebben niet het park Black Canyon of the Gunnison National Monument bezocht. Het schijnt wel bijzonder de moeite waard te zijn om het te bezoeken.
In ons reisverslag van 2005 heb ik er iets over genoteerd. Kijk bij de dagen 26 en 27. Bovenaan iedere dagomschrijving is een "button" om naar de foto's te gaan, daaronder staat de tekst, die ik voor de vakantie als een voorbeschouwing heb geplaatst en daaronder staat het reisverslag.
Zie http://menramerika2005.web-log.nl/ .
De treinrit vanuit Durango naar Silverton vice versa kan ik jou ten zeerste aanbevelen. Het is een dagtrip de bergen in met de stoomtrein door een prachtig stuk natuur. Dit was een hoogtepunt van één van onze reizen. (Hier heb ik geen reisverslag van.)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 5170 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 14 Reacties