Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

piramide kamers Luxor GEEN bad ???

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Kris
Amerika-ontdekker

piramide kamers Luxor GEEN bad ???

Bericht door Kris »

Volgens de website cheapo vegas hebben de piramide kamers in het Luxor enkel een douche. Klopt dit ?
CaroLine
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door CaroLine »

Geen idee, maar het is toch zonde van de tijd om in Las Vegas in bad te gaan liggen!!! :lol: :wink: :lol:
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

FCRMteB schreef:Geen idee, maar het is toch zonde van de tijd om in Las Vegas in bad te gaan liggen!!! :lol: :wink: :lol:
Na een lange dag hotel in en hotel uit sjokken wil je best wel ff ontspannen :)
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Re: piramide kamers Luxor GEEN bad ???

Bericht door Coyote »

Kris schreef:Volgens de website cheapo vegas hebben de piramide kamers in het Luxor enkel een douche. Klopt dit ?
Ik heb nu 2x in de piramide van het Luxor geslapen en beide kamers hadden inderdaad enkel een douche en geen bad.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

LOL is dit een probleem dan. Als dat zo is kun je natuurlijk altijd om een kamer MET bad vragen. Ze hebben ze wel, dat kan ik beamen!

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
Kris
Amerika-ontdekker

Bericht door Kris »

Hoi,

Bedankt voor jullie antwoorden. Het klinkt inderdaad een beetje stom, maar het gaat om het volgende: vrienden van ons denken erover om ook naar Amerika te gaan en dan ongeveer dezelfde periode in Las Vegas te verblijven. Zij hebben echter 2 kleine kindjes van 1,5 en 3 jaar. En dan is een bad veel gemakkelijker dan een douche... :D

Groetjes!
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Hoi Kris,

De kamers in de pyramide hebben alleen maar een douche, met uitzondering van de spa suites die in de hoeken van de pyramide zitten die hebben een grote ronde jacuzzi bij het raam, zodat je al bubbelend een mooi uitzicht hebt. Normaal betaal je $ 100,00 meer voor een spa suite, maar als niet alles volgeboekt is kun je het bij het inchecken proberen voor $ 50,00 dollar.
De kamers in de twee torens naast de pyramide zijn iets later gebouwd en hebben wel allemaal een bad.

Groeten Harry.
Hillz
Amerika-ontdekker

Bericht door Hillz »

Heerlijk hotel.

Ik had wel een jaccuzi op mn kamer. Kom er na het lezen van het bericht van Harry achter dat een spa-suite was. (wist ik niet)

Iig een mooie ruime kamer. Ook ideaal voor als je met kinderen reist dus. :)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer