Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Ko-Mar: Denver v.v. Update 25/3

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Marenko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Reis Ko-Mar: Denver v.v. Update 25/3

Bericht door Marenko »

Mijn zoon heeft geloof ik 4 weken lang elke avond gefrituurd
O, ja de frituurpan is ook schoon gemaakt en nieuw vet erin :lol:

Maar Brian kan best wel goed koken, en is dat geloof ik ook van plan. Ik moest in ieder geval een zak aardappelen, en een zak uien halen, en twee potjes gehakte knoflook :lol:
Gypsygirl1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9
Contacteer:

Bericht door Gypsygirl1 »

Ik wens jullie veel plezier en een onvergetelijke reis toe!
Ik ga jullie reisverslag zeker volgen.
Goede reis morgen!
Marenko
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marenko »

De eerste 2 dagen staan in het verslag. Met de foto's in het verslag ben ik nu nog bezig (traaaaaaaaag internet) de foto's van dag 1 en dag 2 zijn al wel te bekijken. Straks op weg naar het Rocky mountain national park. De komende 2 dagen zullen we geen internet hebben.

De camper bevalt ons in ieder geval weer prima. Het is net alsof we niet zijn weggeweest :lol:
Marenko
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marenko »

Op dit moment staan we op een KOA in Grand Junction. Zonder te weten wat voor weer het bij jullie is, het is hier 31c :lol: Morgen gaan we naar Colorado National Monument en ook dan worden deze temperaturen verwacht.

Vandaag zijn we van Grand Lake naar Grand Junction gereden. Een rit die de tomtom aangeeft als 4 uur en 15 min. Wij hebben er 8.5 uur overgedaan :mrgreen:

Wat een prachtige route! Eerst "binnendoor" richting Kremmling, daarna richting de I70 welke we bij Wolcott opreden. Werkelijk geweldig. Ook de I70 is een prachtige route. We hebben diverse stops gemaakt onderweg, o.a. Glenwood Canyon.
Deze dag was meer een verplaatsingsdag, waarvan ik dacht dat we ook wel niet zoveel foto's zouden maken. Nu het toestel heeft bijna niet stil gestaan. :mrgreen:
Voor een ieder die het nog niet wist: Colorado is prachtig !!!

Voor degene die een berichtje hebben achter gelaten in ons gastenboek: Hartelijk dank daarvoor! Altijd erg leuk om te lezen.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Ja wat is Colorado mooi hè. Wij zijn er ook helemaal verliefd op geworden!
Ik hoop morgen even tijd te maken om de laatste dagen van je weblog te lezen, ik ben heel benieuwd wat jullie allemaal gedaan hebben.
Heel veel plezier in Colorado NM, één van de moosite parken die ik ooit gezien heb.

Marjon
Marenko
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marenko »

Gisteren dus de hele dag doorgebracht in Colorado National Monument, en daar s nachts op de campground gestaan. Wat een prachtig park is dat! Echt genieten!
Afbeelding

Vandaag staan we in Montrose, morgen gaan we naar Black Canyon waar we weer een plek in het park zoeken. Van de oorspronkelijke route klopt nu dus al niet veel meer :mrgreen:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer