Als je nog tips hebt...graag...wij zitten vaak met hetzelfde probleem en willen het liefst gezond en lekker ontbijten. Maar wel met een studentenbudget...en daar zit vaak het probleem, de ketens als Denny's e.d. zijn vaak wel het goedkoopst. Zeker in de lage prijsklasse is de keuze beperkt...wat ik wel jammer vind.Petra/VS schreef:Vreselijk, fast food, blech! Alleen als er absoluut geen alternatief is, wat mij betreft! Arby's en Wendy's vind ik dan het best. Wij eten eigenlijk alleen maar op vakantie ontbijt buitenshuis en dan het liefst bij niet keten restaurants, hoewel ik de multi grain pancakes van IHOP wel lekker vind. Ik hou helemaal niet van vet eten, dus dat limiteert de keuze bij dat soort restaurants enorm.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Denny's en Wendy's en andere fastfoodketens
Laatst gewijzigd door Arjen op 03 mar 2006, 21:27, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Speakingtongues
- Amerikakenner
Heerlijk juist die Taco Bell en where is Pizza Hut ?
Heerlijk is natuurlijk erg overdreven. En je kunt Taco Bell , Mac Donalds en Burger King niet vergelijken met Denny's en Wendy's maar ik vindt Taco Bell wel lekkerder en minder vet ( voor mijn gevoel ) dan Burger King, Mc Donalds en Kentucky Fried Chicken, als ik hun in dat rijtje moet vergelijken met elkaar.
Pizza Hut zie je hier Florida overigens bijna nergens meer. Alleen maar Pizza Hut Express waar je pizza's af kunt halen of ze worden thuis bezorgd. Jammer want die ' restaurants' van Pizza hut vond ik 15 jaar geleden juist een van de betere fastfood ketens. Daar hadden ze zo'n heerlijk grote Salad Bar of Buffet, waar je onbeperkt toch heel gezond allerlei salades zelf kon maken.
Zijn die er in andere staten nog wel ?
Pizza Hut zie je hier Florida overigens bijna nergens meer. Alleen maar Pizza Hut Express waar je pizza's af kunt halen of ze worden thuis bezorgd. Jammer want die ' restaurants' van Pizza hut vond ik 15 jaar geleden juist een van de betere fastfood ketens. Daar hadden ze zo'n heerlijk grote Salad Bar of Buffet, waar je onbeperkt toch heel gezond allerlei salades zelf kon maken.
MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
-
Speakingtongues
- Amerikakenner
9/11 en Pim Fortuyn ?
Herinneringen die niet leuk zijn, maar volgens mij hadden we het hier over eten in de VS en niet over Pim, hoe erg dat ook was ?
MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
-
CaroLine
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Re: Heerlijk juist die Taco Bell en where is Pizza Hut ?
Wij hebben ooit eens bij Pizzahut in Kingman gegeten en dat saladebuffet was gewoon heerlijk!!! Ik heb echt genoten.Speakingtongues schreef:Heerlijk is natuurlijk erg overdreven. En je kunt Taco Bell , Mac Donalds en Burger King niet vergelijken met Denny's en Wendy's maar ik vindt Taco Bell wel lekkerder en minder vet ( voor mijn gevoel ) dan Burger King, Mc Donalds en Kentucky Fried Chicken, als ik hun in dat rijtje moet vergelijken met elkaar.
Wie heeft al eens bij Sizzler's gegeten?
In LA is ons dat goed bevallen.
Carola
-
CaroLine
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Re: 9/11 en Pim Fortuyn ?
Klopt, maar als je niet oppast dwaal je zo makkelijk afSpeakingtongues schreef:Herinneringen die niet leuk zijn, maar volgens mij hadden we het hier over eten in de VS en niet over Pim, hoe erg dat ook was ?
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
- Ineke
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Als ik naar dat ontbijt van Sandy kijk, begin ik meteen te rammelen van de honger. Wat ziet dat er weer lekker uit. Hoorde die pancakes met banaan er ook nog bij?
Een heel enkele keer een BigMac.....gaat er best in, als we een MacDonalds naast ons motel hebben, halen we wel eens een uitgebreid ontbijt (eentje is genoeg voor 2). Vorig jaar is het er niet van gekomen, bij de meeste motels/hotels was een redelijk goed ontbijt inbegrepen.
gr, Ineke
Catfish = meerval, wordt veel in het zuiden gegeten. 1x geprobeerd, maar vond er niets aan.
Een heel enkele keer een BigMac.....gaat er best in, als we een MacDonalds naast ons motel hebben, halen we wel eens een uitgebreid ontbijt (eentje is genoeg voor 2). Vorig jaar is het er niet van gekomen, bij de meeste motels/hotels was een redelijk goed ontbijt inbegrepen.
gr, Ineke
Catfish = meerval, wordt veel in het zuiden gegeten. 1x geprobeerd, maar vond er niets aan.
-
Speakingtongues
- Amerikakenner
Nog goedkoper ?
Tips om nog goedkoper te eten zijn vaak in Latin tentjes overal. Hier in Zuid FLorida vindt je overal Colombiaanse, Argentijnse, Venezulaanse en natuurlijk Cubaanse restaurantjes en koffietentjes waar je HEERLIJK kunt ontbijten voor een paar dollar. Dit soort tentjes vindt je ook in Queens in New York en absoluut ook in SF en LA. Maar volgens mij wel in elke grote stad in de V.S.
Dikwijls kun je er stokbrood met ham en kaas krijgen. Of heerlijke Guava broodjes of pastels of bladerdeeg achtige dingen met allerlei tropische dingen erin met of zonder kaas.
Neen echt heerlijk ontbijten doe ik het liefst in zo'n tentje. Of hier in Zuid Florida kun je terecht bij elke Sedano's supermarkt voor heerlijke koffie en broodjes. Je moet dan wel staan, maar je kunt het ook meenemen. Koffie kost er 0.80 dollar en broodje ook zoiets. Voor 2 a 3 dollar ontbijt je heerlijk daar @!
Dikwijls kun je er stokbrood met ham en kaas krijgen. Of heerlijke Guava broodjes of pastels of bladerdeeg achtige dingen met allerlei tropische dingen erin met of zonder kaas.
Neen echt heerlijk ontbijten doe ik het liefst in zo'n tentje. Of hier in Zuid Florida kun je terecht bij elke Sedano's supermarkt voor heerlijke koffie en broodjes. Je moet dan wel staan, maar je kunt het ook meenemen. Koffie kost er 0.80 dollar en broodje ook zoiets. Voor 2 a 3 dollar ontbijt je heerlijk daar @!
-
Speakingtongues
- Amerikakenner
Where is Sedano's
KLIK HIER en je ziet more about SEDANOS en andere cubaanse winkels all around Miami.
Ik krijg wel honger als ik deze draad lees, en ik heb al zo'n ontzettende trek!
Manlief moest overwerken en het werd steeds later en later. Met gevolg dat wij beiden nog niet hebben gegeten.
Hij heeft net gebeld dat hij eraan komt met een lekker broodje hete kip en een broodje bakkeljouw van de Surinamer.
(Zal jij zeker wel missen Doreen in Amerika... als je dit leest ; ))
Manlief moest overwerken en het werd steeds later en later. Met gevolg dat wij beiden nog niet hebben gegeten.
Hij heeft net gebeld dat hij eraan komt met een lekker broodje hete kip en een broodje bakkeljouw van de Surinamer.
(Zal jij zeker wel missen Doreen in Amerika... als je dit leest ; ))
Sandy
-
Dennis
- AllesAmerika.com Webmaster
- Contacteer:
Erg lekkere burrito's krijg je bij Qdoba. Het is geen restaurant want je staat net als bij de Mac in de rij, maar het eten is wel wat gezonder (en onnoemelijk veel lekkerder dan de hamburgers van om het even welke keten).
Ik vind het sowieso jammer dat ze hier in de VS zo beperkt zijn in hun keuze van fast food, hoe zou het nou komen dat ze in het land dat fast food uitgevonden heeft nooit verder zijn gekomen dan een hamburger? Elke simpele snackbar in Nederland heeft een grotere keuze.
Edit: ach, misschien is het ook maar beter ook, want nu ga ik bijna nooit naar een fastfoodketen!
Scheelt geld én kilo's.
Ik vind het sowieso jammer dat ze hier in de VS zo beperkt zijn in hun keuze van fast food, hoe zou het nou komen dat ze in het land dat fast food uitgevonden heeft nooit verder zijn gekomen dan een hamburger? Elke simpele snackbar in Nederland heeft een grotere keuze.
Edit: ach, misschien is het ook maar beter ook, want nu ga ik bijna nooit naar een fastfoodketen!
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
De Engelsen eten kippers, heerlijk!!FCRMteB schreef:Moet ik echt niet aan denken: vis bij het ontbijt.Ineke schreef:Catfish = meerval, wordt veel in het zuiden gegeten. 1x geprobeerd, maar vond er niets aan.
Om op Arjens vraag terug te komen over ontbijt tips. Ik probeer altijd een restaurantje te vinden, waar ze tenminste vers fruit serveren. Ik eet niet zoveel voor het ontbijt, thuis gewoon een bakje cereal, dus voor mij is een halve muffin of bagel met wat fruit al ruim voldoende.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Jawel hoor, het is wel kabbeljauw, maar de Surinamers noemen het bakkeljauw ; ))hekkie schreef: Wat is dat Sandy? Ik dacht eerst aan kabeljauw, maar dat zal het niet zijn....![]()
Gr. Marjan
Moest ik in het begin ook heel erg aan wennen en om lachen (ik heb een aantal Surinaamse vriendinnen).
Ik ben er nu inmiddels aan gewend en weet niet beter : ))
Sandy
Als we in de USA zijn (meestal Florida) is Dunkin Donuts voor ons bijna altijd de ontbijtstop.....'the place to eat' voor een suikerverslaafde zoals ik.
Gelukkig is mijn man gek op hun hartige bagels en croissants, zijn we allebei tevreden.
Gelukkig is mijn man gek op hun hartige bagels en croissants, zijn we allebei tevreden.
There's two ways to take what this life's gonna throw at you: You can choose to win or lose, it's all about attitude.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 3451 Weergaves
-
Laatste bericht door houstonwehaveaproblem
-
- 5 Reacties