Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Megakorting hotelketens
- Ruud&Dominique
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Megakorting hotelketens
Hallo beste alles Amerika forum gangers,
bestaat er zoiets als een mega korting van hotelketens?
volgend jaar juni maken we onze reis van San Francisco naar New York , daar tussen in zitten 22 verschillende hotelovernachtingen.
als ik b.v alle overnachtingen bij Best western boek krijg je dan automatisch een mega korting voorgeschoteld?, heeft iemand hier ervaring mee?
groet,
Ruud
bestaat er zoiets als een mega korting van hotelketens?
volgend jaar juni maken we onze reis van San Francisco naar New York , daar tussen in zitten 22 verschillende hotelovernachtingen.
als ik b.v alle overnachtingen bij Best western boek krijg je dan automatisch een mega korting voorgeschoteld?, heeft iemand hier ervaring mee?
groet,
Ruud
- john ny
- Amerikakenner
Re: Megakorting hotelketens
Ik heb hier geen ervaring mee, het zou kunnen zijn dat de hotels wel onder de keten vallen maar via een franchise constructie toch zelfstandig zijn.
Ik zou je adviseren contact op te nemen met Best Western Nederland wellicht dat zij je verder kunnen helpen.
good luck
Ik zou je adviseren contact op te nemen met Best Western Nederland wellicht dat zij je verder kunnen helpen.
good luck
De overwinnaar wordt nooit gevraagd of hij de waarheid vertelde
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Re: Megakorting hotelketens
Je kunt het eens via Hotwire en Priceline proberen. Je komt dan in het algemeen in goede tot heel goede hotels/motels voor een veel lagere prijs dan wanneer je rechtstreeks boekt bij een hotelketen. Zie dit topic over uitleg van Priceline en Hotwire.
Enige onzekerheid hier is het hotel waar je komt, dat weet je pas op het moment dat het geboekt is. Boekingen zijn ook niet kosteloos te annuleren.
Roland
Enige onzekerheid hier is het hotel waar je komt, dat weet je pas op het moment dat het geboekt is. Boekingen zijn ook niet kosteloos te annuleren.
Roland