Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Mel79: Eindelijk is het zo ver!
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Mel79: Vegas via Valley of Fire en Zion naar Bryce
Ben je niet van plan Zion te bezoeken? Gaat het alleen voor de route door het park? Dat moet wel kunnen, tenzij je heel lang bij VoF blijft. Je kunt het met een andere routeplanner bekijken, zols www.mapquest.com.
Het zal een uur of 5 a 6 rijden zijn. Hou wel rekening met het tijdverschil - in je nadeel in dit geval.
Marianne
Het zal een uur of 5 a 6 rijden zijn. Hou wel rekening met het tijdverschil - in je nadeel in dit geval.
Marianne
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Volgens Streets & Trips 295 mile met 5:45 zuivere reistijd.
Nee we rijden alleen door Zion heen. Als ik zo die tijden bij jullie lees moet het zeker te doen zijn. Als we om 8 uur in Vegas vertrekken hebben we tijd genoeg. In Bryce is het 1 uur later toch? Of is dat in Zion ook al zo? We willen rondom 19 uur bij Bryce zijn, dat moet dan toch wel lukken
Dankjewel voor jullie antwoorden
Dankjewel voor jullie antwoorden
Laatst gewijzigd door Mel79 op 02 sep 2010, 22:40, 1 keer totaal gewijzigd.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Geld voor beide parken, ze liggen namelijk allebei in Utah.
Re: Mel79: Eindelijk is het zover!
Eindelijk is het zover. Morgen vertrekken we! Dankzij jullie advies en hulp is onze reis tot stand gekomen. Super bedankt daarvoor! Als we terug zijn zal ik zeker laten weten hoe het was geweest! Tot over 3 weken!! 
Re: Mel79: Eindelijk is het zo ver!
Wat leuk!!
Kunnen we je ergens op een blog ofzo volgen?
Kunnen we je ergens op een blog ofzo volgen?
Ik lees dit nu pas... nee heb geen blog. Heb daar op de vakantie eigenlijk niet eens tijd voor (of zin
) vind het wel lekker om dan ff pc vrij te zijn.
Maar goed, we zijn terug!!! En wat was het super!!! 3 geweldige weken gehad! Zeker ook door jullie hulp allemaal

Maar goed, we zijn terug!!! En wat was het super!!! 3 geweldige weken gehad! Zeker ook door jullie hulp allemaal
- Isis
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Fijn dat het mooi was wij hebben ook zzoooo genoten. Hebben jullie ons gezien? haha
Wat waren de toppers en waar had je meer verwacht?
Wat waren de toppers en waar had je meer verwacht?
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
Haha nee heb jullie niet gezien ofja misschien ook wel, maar dan was ik me er niet van bewust 
Ik vond zoveel mooi.. De Mariposa wandeling vond ik super, Antelope Canyon geweldig mooi, Bodie mysterieus, de kleine dorpjes die we tegen zijn gekomen waar iedereen zo ontzettend vriendelijk is, Mexican Hatt wat niet meer is dan 1 straat, Valley of the Gods waar we als enige waren, de Tioga Pass met zijn mooie meren en landschap.. Ik kan niet kiezen!!! Vond het gewoon super! Er is me eigenlijk niets tegen gevallen, alleen het verkeer in LA
En jullie dan?!
Ik vond zoveel mooi.. De Mariposa wandeling vond ik super, Antelope Canyon geweldig mooi, Bodie mysterieus, de kleine dorpjes die we tegen zijn gekomen waar iedereen zo ontzettend vriendelijk is, Mexican Hatt wat niet meer is dan 1 straat, Valley of the Gods waar we als enige waren, de Tioga Pass met zijn mooie meren en landschap.. Ik kan niet kiezen!!! Vond het gewoon super! Er is me eigenlijk niets tegen gevallen, alleen het verkeer in LA
En jullie dan?!
- Isis
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
In een woord geweldig.
De kids mopperden wel eens met wandelen enzo.. ja daar zijn ze tiener voor, maar nu willen ze alleen maar terug! En de jongste van 11 zei een week na thuiskomst: "mam, het was wel een heel mooie reis he?!" Nou hoe mooi kun je het hebben, en afgezien van een deukje in het pakje Hyundai boter hebben we geen gedoe gehad. 't Is toch jammer dat die geldboom in de tuin nog steeds niet wil aanslaan.
voor meer info zie blog... anders blijf ik aan het herhalen..
Hoogtepunten: Angels Landing, Bryce wandelen, nachthemel ondanks maan, Vernall Falls, Antelope Canyon (voor mij voor de anderen niet zo, lag aan hun gids), de weg van Escalante naar Boulder, Arches Delicate Arch, enfin gewoon super...
Overigens hebben we jullie ook niet gezien hoor.....
De kids mopperden wel eens met wandelen enzo.. ja daar zijn ze tiener voor, maar nu willen ze alleen maar terug! En de jongste van 11 zei een week na thuiskomst: "mam, het was wel een heel mooie reis he?!" Nou hoe mooi kun je het hebben, en afgezien van een deukje in het pakje Hyundai boter hebben we geen gedoe gehad. 't Is toch jammer dat die geldboom in de tuin nog steeds niet wil aanslaan.
Hoogtepunten: Angels Landing, Bryce wandelen, nachthemel ondanks maan, Vernall Falls, Antelope Canyon (voor mij voor de anderen niet zo, lag aan hun gids), de weg van Escalante naar Boulder, Arches Delicate Arch, enfin gewoon super...
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
Super verlagIsis schreef:In een woord geweldig.![]()
De kids mopperden wel eens met wandelen enzo.. ja daar zijn ze tiener voor, maar nu willen ze alleen maar terug! En de jongste van 11 zei een week na thuiskomst: "mam, het was wel een heel mooie reis he?!" Nou hoe mooi kun je het hebben, en afgezien van een deukje in het pakje Hyundai boter hebben we geen gedoe gehad. 't Is toch jammer dat die geldboom in de tuin nog steeds niet wil aanslaan.![]()
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht