Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
6 maanden wonen in Amerika
-
Chantal&Johan
- Amerika-newbie
6 maanden wonen in Amerika
Hoi,
ik wil graag naar Arizona voor maximaal 6 maanden. Mijn vraag is hoe vindt ik een plaats om te wonen daar samen met mijn vriend? Heeft iemand een idee waar ik deze informatie kan vinden? Websites of instanties noem maar op.
Ik hoop dat jullie weten waar ik moet zijn.
ik wil graag naar Arizona voor maximaal 6 maanden. Mijn vraag is hoe vindt ik een plaats om te wonen daar samen met mijn vriend? Heeft iemand een idee waar ik deze informatie kan vinden? Websites of instanties noem maar op.
Ik hoop dat jullie weten waar ik moet zijn.
-
Chantal&Johan
- Amerika-newbie
-
Chantal&Johan
- Amerika-newbie
Is er iemand die misschien weet hoe ik daar een woning of iets niet te duurs kan vinden? Wat is bijvoorbeeld goedkoop en toch redelijk om te wonen. Het is in Scottsdale Arizona. Is iemand hier wel eens geweest? Kan iemand mij hier iets over vertellen? Is het heel moeilijk om vanuit hier een verblijfsplaats te vinden?
Weet iemand of er instanties zijn via wie je dit kan regelen? En of hun ook werk kunnen regelen daar? Ik hoor het allemaal heel erg graag.
Vriendelijk bedankt.
Weet iemand of er instanties zijn via wie je dit kan regelen? En of hun ook werk kunnen regelen daar? Ik hoor het allemaal heel erg graag.
Vriendelijk bedankt.
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
'Hun' mogen geen werk voor je regelen, want jij mag daar niet werken.Chantal&Johan schreef:En of hun ook werk kunnen regelen daar?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
-
Chantal&Johan
- Amerika-newbie
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Het is heel moeilijk om zomaar een tijdje in de VS te gaan werken. Zij zien het als een baan "inpikken" van een amerikaanse statasburger en je moet dan ook een errug goede verklaring waarom JIJ die baan kunt doen ipv een amerikaan.Chantal&Johan schreef:En wat voor visum moet je hebben dan dat je wel mag werken?? Zijn daar eisen aan verbonden?
Succes ermee!
groetjes, Jolanda
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Voor ik mijn werkvisum kreeg heb ik geld verdiend met babysitten. Het is wel niet veel, maar meer dan het minimum loon (waarover je belasting moet betalen), want Amerikanen betalen over het algemeen zeker $5 per uur ervoor. Misschien is dat een idee. Tenzij je echt iedere dag hele dagen voor iemand gaat oppassen, want dan ben je weer die persoons vaste werknemer, wat absoluut aan de IRS moet worden opgegeven.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
Dennis
- AllesAmerika.com Webmaster
- Contacteer:
Zie ook de visuminformatie op deze site. Daarin worden zowel tijdelijke als permanente visa besproken.
Het aanvragen van een visum voor de VS is echter niet simpel; reken er maar op dat dit zeker meerdere maanden kan duren!
Het aanvragen van een visum voor de VS is echter niet simpel; reken er maar op dat dit zeker meerdere maanden kan duren!
-
doreennicole
- Amerika-expert
voor woonruimte probeer http://www.craigslist.org en selecteer dan de stad als die erbij staat tenminste, maar ik denk het wel.
SEEING IS BELIEVING
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 9925 Weergaves
-
Laatste bericht door dutch_in_seattle
-