Vandaag voor een klant naar Brenham, TX geweest om een Corvette te halen en daarna lekker door de Texaanse heuvels naar huis, ruim 100 mile rijden zonder dakkie, best wel warm soms hoor
Lees ook mee voor de tips.
Nog geen week terug in Nederland en
al weer aan het plannen voor volgend jaar.
Dat wordt dus Texas en New Mexico.
Helaas zijn wij wel afhankelijk van de zomervakantie.
Wordt dus erg warm volgend jaar.
De hitte is nog niet zo erg, het is de luchtvochtigheid in Texas in de zomer. New Mexico zal minder luchtvochtig zijn en ook wat koeler in het noorden en in de gebieden rond Cloudcroft en Ruidoso. Daarentegen is White Sands weer super heet.
m'n broer heeft kaartjes kunnen bemachtigen voor de zondag voor Austin City Limits....
het was al weken uitverkocht...kaartjes waren 85 dollar, wij hebben ze nu voor n kleine 120 dollar aan kunnen komen...
Ik ben heel benieuwd...ik ben niet zo'n massa liefhebber, maar broertje zegt dat het daar heel anders is als hier...
meer relaxed enzo...Ik ken het merendeel van de bands niet eens die er optreden, maar ik neem aan dat
the Eagles en Norah Jones wel meer als de moeite waard zullen zijn....
Nog meer mensen hier die naar ACL gaan, of in het verleden zijn geweest???
Nee, wel veel over gehoord.
Wij gaan dit jaar voor de tweede keer naar Austin om vooral naar muziek te luisteren, maar we doen dat in de bekende venues. Ik ben ook niet zo van de festivals, maar een kennis van ons die er wel is geweest zei ook dat het een geweldig evenement is.
Wij zitten twee weken ná ACL in Austin.
Veel plezier in ieder geval.
Ik zou a.s. maandag naar SA gaan, maar het is een weekje uitgesteld (en misschien wordt het nog een of twee weken uitgesteld); ach ja, ik ga in ieder geval, en het is dan in ieder geval ook iets koeler (hopen we ).
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
ja dat hoop ik ook dat het in oktober koeler is...als ik nu soms die temperaturen zie dan zucht ik al hahahahahaha
maarja....het gaat nu hard...het begint op te schieten....voor ik t weet ben ik al weer terug!!!!!
Mijn trip naar Austin, San Antonio en ook Luckenbach was in een woord geweldig!
Ik heb de meest fantastische vakantie ooit gehad....
I'll be back!!!!!
ik ben echt verliefd op Texas!!!!!
Vrijwel alles is naar wens verlopen....waanzinnig....had veel langer willen blijven....
verhalen en foto s volgen asap!
Leuk om te horen dat je het leuk hebt gehad! Ik vertrek a.s. maandagochtend (eindelijk dan) naar San Antonio (en vlieg vrijdag weer naar huis). Hopelijk heb ik een klein beetje tijd voor wat sight seeing... Dinsdag t/m donderdag zal er ook een collega van me in SA zijn, en aangezien hij er nog nooit geweest is moet ik hem toch het een en ander laten zien...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
ohhhhh ben lichtelijk en in positieve zin jaloers op je hahaha...
Nou ik zou t wel weten als ik jou was....
Mi Tierra...Riverwalk...Sunset Station...Market Square...Alamo...
maar hangt er natuurlijk vanaf waar zijn intresses liggen...
ik heb deze dingen als geweldig ervaren... ohhhh ik wil terug....
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.