Hoi Allemaal,
In 2008 hebben mijn vriend en ik een camperreis door het zuidwesten gemaakt. Nu gaan we over een paar weekjes voor onze tweede rondreis (met camper). De vorige keer hebben we zoveel aan dit forum gehad, het was echt een geweldige reis! We hopen nu weer zo'n mooie reis te gaan maken... Een kleinigheidje is wel dat er nu een dreumes van net 1 jaar mee gaat
dag 1 8 sept woensdag amsterdam phoenix
dag 2 9 sept donderdag phoenix prescott (camper ophalen in Phoenix)
dag 3 10 sept vrijdag prescott sedona
dag 4 11 sept zaterdag sedona sedona
dag 5 12 sept zondag sedona page
dag 6 13 sept maandag page page
dag 7 14 sept dinsdag page monument valley
dag 8 15 sept woensdag monument valley moab
dag 9 16 sept donderdag moab moab
dag 10 17 sept vrijdag moab moab
dag 11 18 sept zaterdag moab moab
dag 12 19 sept zondag moab capitol reef
dag 13 20 sept maandag capitol reef capitol reef
dag 14 21 sept dinsdag capitol reef bryce
dag 15 22 sept woensdag bryce bryce
dag 16 23 sept donderdag bryce Ogden
dag 17 24 sept vrijdag Ogden Ogden (camper inleveren SLC)
dag 18 25 sept zaterdag Ogden Ogden
dag 19 26 sept zondag Ogden Ogden
dag 20 27 sept maandag Ogden Ogden
dag 21 28 sept dinsdag Ogden Ogden
dag 22 29 sept woensdag Ogden Ogden
dag 23 30 sept donderdag SLC AMS
Maar nu dus mijn twijfels. Van bovengenoemde plaatsen hebben we alleen Page al gezien tijdens onze vorige reis. We vonden het daar zo prachtig (Antelope Canyon gezien, Glen Canyon Dam gezien, Horseshoebend gezien) vooral dat schitterende blauwe Lake Powell waar we eigenlijk maar weinig van gezien hebben dat het mij leuk lijkt om daar weer terug te gaan. Na weer veel gelezen te hebben op dit geweldige forum, toch aan het twijfelen geslagen om toch wel naar Zion te gaan. Vorige keer zijn we daar geweest, we hebben daar een beetje rond gefietst en Angels Landing gelopen. Het was heel erg gaaf daar! Maar nu lees ik weer allerlei dingen die we daar helemaal nog niet gezien hebben! Twijfel twijfel... Wat is wijsheid, heb je wat aan zoveel dagen Moab met een dreumes? Kunnen we daar wat vanaf snoepen om toch nog naar Zion te gaan, of slaan we Prescott over?