Ik weet dat jullie al heel veel (vaak dezelde) reistips aan mensen hebben gegeven. Maar omdat ik denk dat dit wel enigzins afwijkt van de rest vraag ook ik om jullie hulp :lol.
Ik ben 16 jaar in zit nu nog in de 5e. Ik hoop volgend jaar te slagen voor mijn examen, en als ik dit allemaal in 1 keer doe zonder te zakken heeft mijn vader mij belooft dat wij samen met zn 2e naar Amerika gaan.

Wij zijn thuis geen reizigers en het verste wat ik ook ooit ben geweest is Italie (met de auto). Dus moet je ff voorstellen hoe nieuw dat allemaal voor me is

Daarom vraag ik om jullie hulp!
Er zijn een paar dingen die ik absoluut wil zien, maar ik weet niet precies hoe lang dat allemaal duurt en wat dat kost. Is het bijvoorbeeld verstandiger om zelf te plannen of via een organisatie ofzo?
New York wil ik (ik zeg in deze post de hele tijd 'ik' en niet 'wij' omdat ik vooral mag zeggen waar we heen gaan

Verder ben ik sinds 2 jaar een enorme Elvis-fan en een tussenstop in Memphis lijkt me dus ook helemaal geweldig.
Ik kan best begrijpen dat dit allemaal niet kan ofzo, maar daarom vraag ik ook jullie mening.
En dit alles willen we in ongeveer 2 tot 3 weken doen. Is dit mogelijk? Wat voor route raden jullie aan. We hebben geen onbeperkt budget

Bij voorbaat dank,
Rob