Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
neem nu dat je een green card in de wacht sleept
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Off Topic: Maar wat dacht je van "het chocoladehuisje" in Brugge ?
Eric
Eric
kijk ook eens op mijn weblog:
http://engers.web-log.nl
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Oei, ik heb blijkbaar een "eer" hoog te houden, dus ik zal in 't vervolg mijn berichten toch maar beter nalezen, zodat er geen 'nullekes' te weinig (of teveel!) in komen te staan.
Dank u voor het het vertrouwen dat je in me hebt.

Dank u voor het het vertrouwen dat je in me hebt.

Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
wel het is op zo'n basis dat ik zou werken... de mensen kunnen dan zien hoe het eigenlijk allemaal in z'n werk gaat... dat is nu eens een echte chocolatier... nieuwe ideën... nieuwe combinatie's...enger003 schreef:Off Topic: Maar wat dacht je van "het chocoladehuisje" in Brugge ?
Eric
en voor de mensen die "het chocolade huisje" niet kennen, wanneer je de winkel binnen komt kun je de chocolatier aan het werk zien, simpel tactiek maar zeer effectief... werken op de nieuwsgierigheid van de mensen

heb contact opgenomen met Hans en ga nu afwachten tot ik terug ben van mijn Florida vakantie... heb al uitgekeken voor chocolademachine's aan te kopen in de US maar dat zal op een doodlopend straatje uitkomen vrees ik... dus alles in belgië aankopen en dan maar zien hoeveel het kost om alles daar te krijgen

Xavier...
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Houd je rekening met het feit, dat ze in Amerika 110 Volt gebruiken?
Nou zou het kunnen dat je apparaten op 360 V werken, en ik heb geen idee of ze dat ook in de USA hebben.
Voor je iets aanschaft: laat je goed voorlichten.
Eric
Nou zou het kunnen dat je apparaten op 360 V werken, en ik heb geen idee of ze dat ook in de USA hebben.
Voor je iets aanschaft: laat je goed voorlichten.
Eric
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Het voltage zal inderdaad niet zo'n probleem zijn. Wat veel lastiger kan zijn is het verschil in frequentie van de wisselstroom: 50 Hz in NL en 60 Hz in de US. Vooral dat zou je dus bij de fabrikant van de apparatuur moeten navragen of anders kijken of je hiervoor een omvormer kunt installeren.Marby schreef:De meeste wasdrogers hier lopen op 220 volt, dus je kunt een hoger voltage makkelijk aan laten leggen als het er al niet is in je nieuwe zaak.
De stekkers zijn wel anders.
Margaret
Life is good in the Tarheel State.
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Iedereen denkt hier graag mee om zo snel mogelijk goede chocola in de USA te krijgen 

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zou in New Jersey gaan zitten: heel erg veel internationaal publiek, dicht bij New York (ook internationaal, maar nog duurder), niet zo ver van de zee (als je machines moeten overkomen moet je al niet meer zo'n duur transport betalen over land)...
En ik wil gerust nog wel een deeltijds baantje.

Elke
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Ik zou het gebied rond Washington aanraden, maar daar is al aardig wat competitie, vrees ik.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
volgens mij is het belangrijk dat er veel toerisme( binnen en buitenland) is... sorry als ik mensen teleurstel
... ben er eigenlijk nog niet echt uit waar ik zou willen opstarten(indien mogelijk)... heb er de laatste dagen erg veel zitten overnadenken en der zal heeeeeeeel veel werk te doen zijn voor ik vertrek en dan nog es dubbel zoveel werk als ik er ben... ben er dus druk mee bezig...
heb wel een vraaje aan de mensen die al in de US wonen, zou er iemand iets kunnen opzoeken voor mij... heb me al suf gezocht naar een toekomstige leverancier voor bakkerij producten in de US... tot nu toe geen enkele mogelijke kandidaat gevonden.. zouden jullie mij een plezier willen doen met een opzoeking...? en misschien es opzoeken of amerikaanse leveranciers zijn voor chocolade appartuur... met in het bijzonder tempereer machines...
alvast bedankt...

heb wel een vraaje aan de mensen die al in de US wonen, zou er iemand iets kunnen opzoeken voor mij... heb me al suf gezocht naar een toekomstige leverancier voor bakkerij producten in de US... tot nu toe geen enkele mogelijke kandidaat gevonden.. zouden jullie mij een plezier willen doen met een opzoeking...? en misschien es opzoeken of amerikaanse leveranciers zijn voor chocolade appartuur... met in het bijzonder tempereer machines...
alvast bedankt...
dit zou idd misschien wel intressant kunen zijnAstridusa schreef:Ohio is ook errug leuk hoor...Zelfs Freek de Jonge vind het leuk genoeg om te komen optreden![]()
Nee Godiva is echt niks...Ik heb echte belgische praline's nodig!!!
Contacten heb ik ook voor je visa etc dus, wat denk je ervan?????

misschien een bijbaantje als proeverkastelke schreef:Ik zou in New Jersey gaan zitten: heel erg veel internationaal publiek, dicht bij New York (ook internationaal, maar nog duurder), niet zo ver van de zee (als je machines moeten overkomen moet je al niet meer zo'n duur transport betalen over land)...

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 8680 Weergaves
-
Laatste bericht door newamsterdam
-
- 31 Reacties