Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Stage Amerika welke plek?

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
Jill20
Amerika-newbie

Stage Amerika welke plek?

Bericht door Jill20 »

Hallo allemaal,

Over een tijdje wil ik voor ongeveer 6 maanden stage gaan lopen in Amerika.
Ik twijfel alleen over welke plek.

Ik ben zelf in Orlando geweest maar vind dit meer een vakantiegebied gezien de pretparken etc.
In Miami vond ik de latino's qua bevolking niet zo aardig.
LA vond ik wel leuk en New York ook alleen ben ik bang daar niet zoveel aansluiting te vinden omdat het hectische en grote steden zijn.

Ik vroeg me af of jullie tips hebben?
Bijvoorbeeld kleinere plaatsen in de buurt van de grote steden.

Ook heb ik veel goede verhalen gehoord over San Diego en San Francisco.
Wat vinden jullie hier de plus- en minpunten van?

Alvast bedankt!

Groetjes Jill.
Bramster
Amerika-expert

Re: Stage Amerika welke plek?

Bericht door Bramster »

Je geeft ons wel heel weinig info.

Waarom wil je per se naar een grote stad ? Ik houd veel meer van dat hometown America gevoel.

Wanneer valt die stage ? Van wat voor weer/natuur hou je ? Hoeveel geld heb je tijdens die 6 maanden te besteden. Wie betaalt de kosten ?

Wil je de beste stage plaats of de leukste stage omgeving ?

Om wat voor stage gaat het eigenlijk ?
Laatst gewijzigd door Bramster op 04 aug 2010, 23:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Jill20
Amerika-newbie

Re: Stage Amerika welke plek?

Bericht door Jill20 »

Bedankt voor je reactie!

Ik wil niet perse naar een grote stad. Ik ben in de grote steden geweest, vandaar dat ik deze namen noemde, en heb wat informatie gekregen over overige grote steden.
Juist een hometown America gevoel lijkt me erg mooi maar heb dan helemaal geen verstand van dat soort plekken.

Die stage zal vallen van de periode september-februari. Ik hou wel van een zonnetje maar hoeft ook niet perse heel heet te zijn.

Ik betaal de kosten zelf, ben hiervoor aan het sparen, en wil dit zo ruim mogelijk nemen zodat ik niet wordt beperkt.

Het gaat om een stage op een school als het goed is.

Het is een stage die op maat wordt aangeboden dus ik zou zelf kunnen aangeven waar ik graag stage zou willen lopen. Meerdere plekken verbreed dus al de mogelijkheden.

Mijn voornaamste doel is voor een tijd het Amerikaanse leven meemaken, daarom kies ik ook voor het inwonen bij een gastgezin. Ik zal dus eerder kiezen voor een leuke stage omgeving en daarbij voor een stageplek die bij me past en waar ik iets kan leren over mijn vakgebied.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer