Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Bezoek aan Vrijheidsbeeld

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Re: Bezoek aan Vrijheidsbeeld

Bericht door Stan.Gobien »

Ik dacht aan 18$ voor ticket met pedestal toegang, maar kan ook zijn dat het dezelfde prijs was. Feit is dat er 's morgens vroeg voor ons al geen meer beschikbaar was. Als je dat ook kunt reserveren dan zou ik dat doen.
jonker
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door jonker »

Ik vond het bezoek aan het vrijheidsbeeld zeker de moeite waard! Wij wilden ook kaartjes met Crown Acces, maar die waren al ver van tevoren uitverkocht. Zeker een paar maanden. Wij hebben toen kaartjes genomen waarmee je in de pedestal kon. Dat was wel geinig, maar niet heel indrukwekkend. Het liefst was ik in de Crown geweest.

Ik zou wel de kaartjes reserveren, is gewoon handig. Ga ook op tijd want je moet doro heel veel security heen. Vooral bij de entree van het beeld duurt dat erg lang.
september-november 2004 - Ohio
september 2008 - California
december 2009 - New York City
september 2011 - Florida
viola
Amerikafan

Bericht door viola »

2009: (4 weken) Utah-Arizona-Nevada-Californie
2010: (10 dagen) NYC
2011: (4 weken) Illinois-Indiana-Kentucky-Tennessee-Mississippi-Alabama-Louisiana-Texas
2014: Dochter geboren
2015: (10 dagen) Florida
2019: (4 weken) Florida
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer