Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

kledingmaten

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
evike
Amerika-ontdekker

kledingmaten

Bericht door evike »

hallo,

Ik had is een vraagje is er iemand bekend met de amerikaanse kledingmaten? ik moet een maat doorgeven voor een zwem outfit voor in sea world in het water te gaan met dolfijnen. Ik heb hier een 38 van kledingmaat. kan er iemand mij misschien helpen.

weet er ook iemand of dit de moeite is.

groetjes evi

Note mod (Marjan):
Topic verplaatst omdat een algemene vraag over kledingmaten niet in het Zuidwestenforum thuishoort.
dafkapin
Amerikakenner
Contacteer:

Re: kledingmaten

Bericht door dafkapin »

met de kledingmaat kan ik je niet helpen, maar ik geloof dat er hier al een paar topics over zijn geweest, anders eens in het algemeen deel van het forum zoeken

en wat de dolfijnen betreft:
Sea World is op zich al serieus de moeite, vind ik persoonlijk toch, zijn er vorige week pas geweest
zwemmen met dolfijnen is ook altijd super, heb ik zelf enkele jaren geleden gedaan in Cuba (was wel niet in een dolfinarium, maar in een afgesloten lagune, dus iets 'wilder')
en als het je kan overtuigen, tijdens een van de shows in seaworld zat een gezin naast ons waar de dochter als verjaardagscadeau van haar ouders een zwemuitje met de dolfijnen had gekregen, en ik citeer haar even: mom, this was the best present i ever got! i love you so much! (dat wordt moeilijk voor volgend jaar, dacht ik in mezelf)

veel plezier alvast!
Clint
Amerika-expert

Re: kledingmaten

Bericht door Clint »

Google is your friend:
http://www.usatourist.com/english/trave ... sizes.html
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer