Njit schreef:Altijd lastig natuurlijk om op een enkele ervaring een Alamo vestiging te beoordelen. Je kan ook net pech gehad hebben..
Ik kan het inderdaad alleen maar over mijn persoonlijke ervaring hebben maar van de 4 mensen van Alamo in San Francisco met wie we in contact kwamen was er geen enkele vriendelijk, integendeel zelfs, onbeleefd. Dat lijkt me net iets meer dan toevallig te zijn...
Overigens waren wij niet de enigen die een lagere categorie meekregen. Net achter ons was er nog een Vlaams gezin die ook een full size SUV huurden. We kregen onze auto samen met het gezin en zij kregen identiek dezelfde als de onze, een chevy traverse. We hebben hen nog gevraagd of ze dachten dat het een full size suv was, en ze twijfelden ook maar namen hem na de lange rit net als ons gewoon mee... Het spijt me, maar ik kan niet geloven dat wij "toevallig" de eersten of de enigen zijn bij wie dit gebeurde, ik heb genoeg blogs gelezen van mensen die hetzelfde hebben meegemaakt (daarom ook dat ik dacht dat het mij niet zou overkomen, verkeerd gedacht dus...). Ik vind het echt erg dat men mensen een lagere categorie probeert mee te geven en op die manier misbruik maakt van je vermoeidheid na de lange vliegtuigrit. Als ze dit systematisch doen betekent dit een mooie winst voor hen...
Desalniettemin was ik zeer tevreden van de service in Vegas, waar ze ons snel en vriendelijk een andere wagen meegaven. Maar natuurlijk hangt dit ook af van de persoon die je op dat moment voor je hebt, dat lijkt me logisch...