Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotel in New York

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Liz
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Re: Hotel in New York

Bericht door Liz »

Ik heb zojuist het Novotel Times Square geboekt voor 3e week augustus.
Ik dacht dat augustus laagseizoen was, voornamelijk ook vanwege de hitte, maar de hotelprijzen rijzen de pan uit in die periode!!
Het is dat ik er moet zijn op een bepaalde dag, anders zou ik nooit in augustus gaan.
Hopelijk valt het tegen die tijd een beetje mee met de hitte :glasses7:

Er zijn veel goede hotels (op papier), maar het blijft een gok, vind ik.
De reviews geven toch wel een globale indruk van een hotel.
Een zeurkous zit er altijd wel tussen, maar als de overige beoordelingen goed zijn, dan durf ik het wel aan.
16x USA / 30 staten
guinevere
Amerika-expert

Bericht door guinevere »

Mel79 schreef:Ik heb ondertussen een hotel of 10 bekeken en naar de prijzen. Allemaal tussen de 250/300 dollar. Ik heb het idee dat september of een dure maand is voor een bezoek aan NY of er een of anders evenement in de stad plaats vindt
Het US Open speelt aan het begin van September. Het viel mij ook op dat de prijzer hoger liggen dan vorig jaar, maar of dat nou door het US Open komt? Wie weet.

Wij zitten twee nachtjes in het Belvedere voor $195 p.n excl. tax. Goedkoper had wel gekund, maar dan was of de locatie niet optimaal, of pasten we niet met zijn drieen in de kamer. Ik zat er nog over te denken om een keer in een hostel te gaan, maar aangezien we elke dag waarschijnlijk pas na middernacht weer op de kamer zijn, leek me dat erg vervelend voor een eventueel kamergenootje. Jammer, want dat was echt maar de helft van de prijs!

Nu zitten we maar 2 blokken van Times Square, dus 's nachts kunnen we met een gerust hart over straat en het is ook iets luxer dan de andere hotels waar we naar gekeken hadden. Ik heb er al zin in! 8)
Afbeelding
Mel79
Amerikakenner

Bericht door Mel79 »

Ik heb het Belvedere ook gecheckt, heb daar 10 jaar geleden ook eens gelogeerd en was een prima hotel toen! Maar op hun site zijn ze best wel prijzig.. Hoe kom je aan 195 Dollar? Via het hotel zelf?

Ik heb ook nog niets geboekt. Hoop dat de Dollar nog wat aantrekt, het scheelt nu toch alweer bijna 10 cent met een paar weken terug. En waarom het zo duur is weet ik ook niet. Ben eerder ook al eens in september geweest, toen was de US Open ook bezig en waren de hotels toch wel een stukje goedkoper dan nu.
miro
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door miro »

Wij zitten in Hilton Garden Inn, tussen 5th en 6th op 35th street. Prima locatie. Metro in de straat. Uitzicht op Empire State Building. Modern hotel met goede kamers. Heel vroeg geboekt en toen weinig betaald. Erg klantvriendelijk. Stonden om 7u (nachtvlcuht gehad vanuit LV) al bij de balie om in te checken en ze gingen gelijk hun best doen om een kamer snel schoon te laten maken.
USA: 2001-2010-2012-2013-2015-2016-2018-2023-2024
Overig:3xNieuw Zeeland en Australië, Curaçao, veel van Europa en meerdere cruises
guinevere
Amerika-expert

Bericht door guinevere »

Mel79 schreef:Ik heb het Belvedere ook gecheckt, heb daar 10 jaar geleden ook eens gelogeerd en was een prima hotel toen! Maar op hun site zijn ze best wel prijzig.. Hoe kom je aan 195 Dollar? Via het hotel zelf?
Travelocity. Dat was goedkoper dan bij andere sites en het hotel zelf.
Afbeelding
Liz
Amerika-expert

Bericht door Liz »

Mijn boeking bij Novotel New York is gewijzigd :evil:
Er kon door mijn reisburo niet geboekt worden daar, dus daarom gaan we nu definitief naar het Doubletree Guest Suites Times Square op Broadway.
Ik hoop dat het een goede ruil is, want ik had me al helemaal verheugd op het moderne en op een uitstekende locatie gelegen Novotel.

Ik heb overigens wel goede ervaringen met Doubletree (Hilton keten), dus we zullen zien of het ook deze keer bevalt.
16x USA / 30 staten
iverson
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door iverson »

De locatie is zelf nog verbeterd als je dicht bij Times Square wil zitten! De ingang ligt er min of meer pal op! :)
Mel79
Amerikakenner

Bericht door Mel79 »

guinevere schreef:
Mel79 schreef:Ik heb het Belvedere ook gecheckt, heb daar 10 jaar geleden ook eens gelogeerd en was een prima hotel toen! Maar op hun site zijn ze best wel prijzig.. Hoe kom je aan 195 Dollar? Via het hotel zelf?
Travelocity. Dat was goedkoper dan bij andere sites en het hotel zelf.
Dan heb je geluk gehad! De goedkoopste kamer kost er nu 305 dollar
guinevere
Amerika-expert

Bericht door guinevere »

Wow! :shock: Ik ga geloof ik ook maar een hotel openen in New York haha. Echt onvoorstelbaar hoe snel die prijzen omhoog zijn gegaan.

Heb jij al een hotel gevonden? Op hotwire en priceline hadden ze ook leuke aanbiedingen toen ik boekte, maar omdat we elke dag pas na middernacht terugkomen durfde ik het niet aan. Met een beetje onderzoek weet je meestal wel welke hotels het zijn.
Afbeelding
Mel79
Amerikakenner

Bericht door Mel79 »

Nee ik heb nog steeds niets. Ik durf in NY niet via Priceline ofzo te bieden. Dit omdat er in NY zoveel slechte hotels zijn, dat ik bang ben dat ik iets krijg waar ik niet blij mee ben :oops: Als je iets beters wilt dan zit je daar nu al snel op 200 euro. Ik wil het liefst iets niet te duur rondom Broadway/TImes Square. Maar ja, nu nog vinden he..
headhunterke
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door headhunterke »

Misschien dan eens zoeken op Expedia. Alhoewel er ook hotels op zitten die niet goed zijn en/of waar je dezelfde prijs betaald als op de site van het hotel zelf, zitten er wel degelijk tussen met aardige korting.
"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
Liz
Amerika-expert

Bericht door Liz »

Ja inderdaad met héél aardige kortingen, kun je wel zeggen.
Ik heb bij mijn reisburo een hotel geboekt en als ik vergelijk wat ik betaald heb en wat Expedia aanbiedt, dan zit daar zeker 450 euro tussen !!
Ik heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik niet bij Expedia geboekt heb, maar anderzijds heb ik met mijn reisburo nog nooit rare of vervelende dingen meegemaakt.
Het is altijd tot in de puntjes geregeld en ik hoef zelf eigenlijk niet veel te doen, behalve meestal ietsje meer te betalen voor de verleende service.

Deze keer is het verschil echter gigantisch en daar baal ik nu toch behoorlijk van.
Maar ja, ik kan er niets meer aan veranderen, alles staat vast, vlucht geboekt en stoelen besproken.
Dus ik denk er maar niet meer over na en ga me alvast verheugen op de reis naar NY.
16x USA / 30 staten
guinevere
Amerika-expert

Bericht door guinevere »

Ai, dat is inderdaad even balen! Volgende keer misschien toch maar zelf regelen? Dat is voor mij meestal een groot deel van de pret!

Hoe dan ook, toen je boekte vond je toch dat het het geld waard was, dus dan maakt het eigenlijk niet zo veel uit. Er zullen (bijna) altijd wel mensen zijn die dingen goedkoper geregeld hebben, evenals mensen die veel meer betaald hebben. Niet meer aan denken en geniet lekker van je vakantie!

@Mel79, als je met zijn tweeen bent zou je "name your own price" op priceline kunnen doen en dan alleen met (4 of) 5 sterren hotels. Zo te zien zijn dat allemaal prima hotels. Bepaal van tevoren hoeveel je maximaal wil bieden en dan gewoon laag beginnen en kijken of wat er van komt.
Afbeelding
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

Liz schreef:Mijn boeking bij Novotel New York is gewijzigd :evil:
Er kon door mijn reisburo niet geboekt worden daar, dus daarom gaan we nu definitief naar het Doubletree Guest Suites Times Square op Broadway.
Ik hoop dat het een goede ruil is, want ik had me al helemaal verheugd op het moderne en op een uitstekende locatie gelegen Novotel.

Ik heb overigens wel goede ervaringen met Doubletree (Hilton keten), dus we zullen zien of het ook deze keer bevalt.
Kan je garanderen dat is een stuk beter (en duurder) hotel dan het Novotel New York, Doubletree ligt echt OP Times Square, je loopt de deur uit en je staat gelijk op TS en ziet dan gelijk de trap!

Fantastisch hotel met grote (suite) kamers! Goede keus!
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
Liz
Amerika-expert

Bericht door Liz »

1250 schreef:............................ je staat gelijk op TS en ziet dan gelijk de trap!
Welke trap??
16x USA / 30 staten
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

wij zaten in maart 5 nachten in het doubletree hotel geboekt via priceline voor schrik niet 110$ per nacht.....Geweldige ligging,we hadden een hoekkamer dus mooi uitzicht op alle reclame en de tribune ( ik neem aan dat daarmee de trap bedoeld?)
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
headhunterke
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door headhunterke »

Oow, dat scheelt hem nou wel héél erg veel. Persoonlijk boek ik nooit bij een reisbureau.
Ten eerste is het in veel gevallen zo (echter niet allemaal) dat je het zelf iets goedkoper kan krijgen én ik vind alles zelf uitzoeken bijna even leuk als de reis zelf. Dus niet als voordelen voor mij ;-)
"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
Liz
Amerika-expert

Bericht door Liz »

@ Karin: Ik lees op dit moment met belangstelling jouw verslag over New York.
Hartstikke leuk en ik verheug me nu nog meer op NY.

Even een vraagje over die Coach USA bus.
Jullie hebben $ 15 betaalt, maar kun je dan niet beter een roundtrip kaartje nemen voor $ 25 ?
Of hebben jullie dat niet gedaan omdat je naar het Country Inn & Suites ging bij het vliegveld?
16x USA / 30 staten
Liz
Amerika-expert

Bericht door Liz »

headhunterke schreef:............ én ik vind alles zelf uitzoeken bijna even leuk als de reis zelf. Dus niet als voordelen voor mij ;-)
Ik zoek ook alles zelf uit, hoor. Ben er werkelijk wéken mee bezig.
Ik bepaal zelf mijn hotel, ik zoek mijn eigen vlucht uit en dan laat ik het reisburo boeken.

Maar ik lees niet zulke fijne dingen over organisaties als Ebookers en Expedia, daarom kies ik voor mijn reisburo. Dan weet ik in ieder geval zeker, dat áls er iets mis gaat ik iemand kan bereiken die voor mij aan de slag gaat.
En de klantenservice van voornoemde organisaties laat nogal te wensen over, heb ik begrepen.
16x USA / 30 staten
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

Of hebben jullie dat niet gedaan omdat je naar het Country Inn & Suites ging bij het vliegveld?]
Yep, toen hebben we een andere bus moeten nemen. Maar als je op Newark vliegt en ook van daaruit weer terug vanuit New York kun je beter een retourtje pakken.
Ik zou het zo weer doen, geen gedoe met de airtrain en trein of een dure taxi.....
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer