Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Voor wie deze zomer het White House wil bezoeken..

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
guinevere
Amerika-expert

Re: Voor wie deze zomer het White House wil bezoeken..

Bericht door guinevere »

Nou, ik heb eindelijk de planning in elkaar voor wanneer mijn nichtje hier is. Via mijn Rep. heb ik een verzoek ingediend voor Augustus 26, of als dat niet kan September 2. Er stond op zijn website dat ze alle informatie het liefst 2 maanden van tevoren hebben, dus ik verwacht er niet veel van maar wie weet. :)
Afbeelding
Katja
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door Katja »

Ik kreeg vanmiddag al een mail met attachment om in te vullen. Helaas hebben we maar 1 dag die een optie is omdat de andere 2 volle dagen op zondag en maandag vallen dus ik acht de kans erg klein dat het lukt maar je weet het nooit....
Laatst gewijzigd door Katja op 30 jul 2010, 22:39, 1 keer totaal gewijzigd.
guinevere
Amerika-expert

Bericht door guinevere »

Helaas, geen tour van het Witte Huis voor ons. :cry: Volgens de nieuwe regels (die net de week voordat ik de aanvraag indiende van kracht werden) moeten alle aanvragen ten minste 40 dagen van tevoren ingediend worden. Nou ja, dat weten we dan weer voor volgende keer!
Afbeelding
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer