Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wat koop je in Amerika?
Re: Wat koop je in Amerika?
als we dan jullie huis niet kunnen vinden is er echt iets mis met ons 

Heeft iemand hier enig idee hoe het met de maten zit...
kledingmaten, lingeriematen, schoenmaten...
Ik kan daar (nog) nergens informatie over terug vinden...
ik ben zelf nogal geintresseerd in de Jeans - Levis 501...westernlaarzen, Harley Davidson en babydolls...;>)
Enigzins tips voor winkels (Austin/San Antonio) onlineshops etc.
oja en wat ik nog nergens terug zag in deze draad...(bracht broerlief mee uit Austin voor mij en is echt jammie)
Abrikozen/rode peper Jam hmmmm
kledingmaten, lingeriematen, schoenmaten...
Ik kan daar (nog) nergens informatie over terug vinden...
ik ben zelf nogal geintresseerd in de Jeans - Levis 501...westernlaarzen, Harley Davidson en babydolls...;>)
Enigzins tips voor winkels (Austin/San Antonio) onlineshops etc.
oja en wat ik nog nergens terug zag in deze draad...(bracht broerlief mee uit Austin voor mij en is echt jammie)
Abrikozen/rode peper Jam hmmmm
http://www.google.com/search?btnG=1&pws ... +converter
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
Dank je wel Clint... 

Missschien kan iemand me ook vertellen hoe het o.a. met de parfum en cosmetica zit?
is het verstandig om je parfum bij vertrek al te kopen op schiphol, of beter in USA zelf, of als je daar weer vertrekt?
is het verstandig om je parfum bij vertrek al te kopen op schiphol, of beter in USA zelf, of als je daar weer vertrekt?
De meeste grotere outlets hebben ook parfum winkels en schijnt erg goedkoop te zijn volgens mijn vrouwLanneke schreef:is het verstandig om je parfum bij vertrek al te kopen op schiphol, of beter in USA zelf, of als je daar weer vertrekt?

heb je dan geen last van landende vliegtuigen in je tuinLoek schreef:Daar heb ik er recentelijk 50 van bij Walmart gehaald, in roestvrij staal.

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 19
All Stars! Ze hebben in Amerika veel meer soorten, kleuren, vormen etc. Ze zijn ook nog eens stukken goedkoper. Verder zijn kleren sowieso favoriet. Victoria's Secret!
Verder sla ik altijd wat aparte smaken van Skittles en Bubalicious in. Ook Pop Tarts zijn favoriet!
Verder heb je 1 bepaalde lippenbalsem van vaseline die echt perfect werkt en niet in NL te koop is, die sla ik ook altijd in.
Maar mijn absolute nummer 1 is de mascara van Covergirl! Fantastische, goedkope mascara. Niet in NL verkrijgbaar, meestal kom ik wel terug met een stuk of 6 mascara's...
Verder sla ik altijd wat aparte smaken van Skittles en Bubalicious in. Ook Pop Tarts zijn favoriet!
Verder heb je 1 bepaalde lippenbalsem van vaseline die echt perfect werkt en niet in NL te koop is, die sla ik ook altijd in.
Maar mijn absolute nummer 1 is de mascara van Covergirl! Fantastische, goedkope mascara. Niet in NL verkrijgbaar, meestal kom ik wel terug met een stuk of 6 mascara's...
45 states done, 5 to go (HI, KS, NE, ND, IA)!
Wij hebben een vraag:
Wij vertrekken maandag terug richting Europa
. Nu hebben wij hier allerlei dingen gekocht (schoenen, kledij) waaronder enkele souvenirs, maar ook reuk van ab&fitch. Dus dingen die je bij ons niet echt kan kopen.
Wat doen we hier best mee? En hoe verloopt de procedure wanneer je deze aangeeft als cadeau?
Wij vertrekken maandag terug richting Europa

Wat doen we hier best mee? En hoe verloopt de procedure wanneer je deze aangeeft als cadeau?
Aangeven als kado's heeft geen nut lijkt me, je mag toch een paar honderd euro belastingvrij invoeren per persoon.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
€ 425,00 per persoon om precies te zijn.
>>Wij vertrekken maandag terug richting Europa
>€ 425,00 per persoon om precies te zijn.
Ik dacht 430,- en dat hangt toch mede af van waar je Europa binnenkomt (weet niet zeker) ? Ik weet wel dat bv het bedrag voor kinderen in veel landen lager is.
- - - wat later - - -
Ik heb even bij Belgie en Duitsland gekeken en daar is het hetzelfde als in NL. Het bedrag zal dan dus wel in de hele EU gelijk zijn.
>€ 425,00 per persoon om precies te zijn.
Ik dacht 430,- en dat hangt toch mede af van waar je Europa binnenkomt (weet niet zeker) ? Ik weet wel dat bv het bedrag voor kinderen in veel landen lager is.
- - - wat later - - -
Ik heb even bij Belgie en Duitsland gekeken en daar is het hetzelfde als in NL. Het bedrag zal dan dus wel in de hele EU gelijk zijn.
Wij nemen mee:
véél kleding (Forever 21, Hollister, Abercrombie, Aeropostale, American Eagle)
antibacteriële handzeep van Bath & Body Works (ziet er leuk uit en ruikt heerlijk)
Clingwrap (ik weet het: het is raar, maar het is zo handig in het gebruik)
taartbakspullen
kleurpotloden (dure, maar zoveel goedkoper dan hier)
boeken
véél kleding (Forever 21, Hollister, Abercrombie, Aeropostale, American Eagle)
antibacteriële handzeep van Bath & Body Works (ziet er leuk uit en ruikt heerlijk)
Clingwrap (ik weet het: het is raar, maar het is zo handig in het gebruik)
taartbakspullen
kleurpotloden (dure, maar zoveel goedkoper dan hier)
boeken
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Clingwrap? Dat is helemaal achterhaald
Je moet de press and seal van Glad kopen. Dan wil je nooit geen clingwrap meer 

wat is er zo speciaal aan die folie????
Ik kocht altijd het plasticfolie van Reynolds maar zie nu dat ze deze niet meer maken
@Lanneke De Nederlandse folie wordt bij mij altijd een grote bal als je deze van de rol scheurt. De Reynolds folie blijft gewoon netjes een vel en is veel makkelijker mee te werken. Ik zie nu dat ik toch op zoek moet naar andere folie de volgende keer. Gelukkig heb ik nog voor minstens een jaar in huis
Overigens koop ik van Reynolds ook altijd het aluminium folie (Lanneke, deze is dikker dan in Nederland, veel beter mee te werken!) en de non-stick alu. Ook vaak nog wel een rolletje Heay Duty.
http://www.reynoldspkg.com/reynoldskitc ... at_id=1337

@Lanneke De Nederlandse folie wordt bij mij altijd een grote bal als je deze van de rol scheurt. De Reynolds folie blijft gewoon netjes een vel en is veel makkelijker mee te werken. Ik zie nu dat ik toch op zoek moet naar andere folie de volgende keer. Gelukkig heb ik nog voor minstens een jaar in huis

Overigens koop ik van Reynolds ook altijd het aluminium folie (Lanneke, deze is dikker dan in Nederland, veel beter mee te werken!) en de non-stick alu. Ook vaak nog wel een rolletje Heay Duty.
http://www.reynoldspkg.com/reynoldskitc ... at_id=1337
OKEE...dank je wel voor de snelle reaktie!
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hier kun je zien wat press n seal kan doen.
Echt ideaal spul
http://www.glad.com/plasticwrap/pressnseal.php
Echt ideaal spul
http://www.glad.com/plasticwrap/pressnseal.php
Graag gedaan. Zeker de moeite waard om wat rollen mee te nemen. Overigens zag ik net pas je vraag over de laarzen. Ik heb even in ons reisverslag gekeken ; wij hebben onze laarzen in Texas bij Cavender's Boot City gekocht. Geen idee of ze nog bestaan want www.cavenders.com doet het op het moment niet. Verder heb je bijvoorbeeld ook Sheplers. www.sheplers.com Daar kijk je ook je ogen uit in die winkels. Voor de Levis kun je ook goed terecht. Kijk eens rond op internet o.a. naar outlet malls. En zoek/vraag van te voren couponboekjes daar kun je soms echt behoorlijk leuke kortingen mee krijgen.Lanneke schreef:OKEE...dank je wel voor de snelle reaktie!
Dank je Mark! Moet maar over naar GLAD denk ik.