Onze kids (12&14) vonden Universal helemaal te gek vorig jaar.....Van ons hoefde het ook niet zo nodig maar het blijft natuurlijk heel persoonlijk. Maar om daar helemaal voor uit Las Vegas te komen voor een dagje is misschien inderdaad wat overdreven, zo bijzonder vonden wij het dus ook niet!Nismo schreef: Universal Studios; juist van vrienden gehoord dat het niet echt de moeite meer is.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotel LA
Re: Hotel LA
-
Marky Mark
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 10
De Studio Tour is verrweg het leukste van Universal Studios. Ik vind de attracties maar middelmatig, zeker als je bedenkt dat een toegangskaart 69 dollar kost.
-
jta
- Amerika-expert
dat is wel heel persoonlijk, en bovendien is LA veel meer dan dit. Heb al 20 dagen in LA doorgebracht tijdens verschillende reizen ( en sinds 1981 driemaal Universal ) en heb me nog nooit een seconde verveeld. En dat was hier trouwens de vraag niet, ik blijf erbij wat ik al stelde : zeker op een zaterdag kun je 's morgens vroeg heel rustig naar LAX rijden.Hollywood Sign; daar geraak je niet bij.
Universal Studios; juist van vrienden gehoord dat het niet echt de moeite meer is.
Jacques
Weet je misschien ook hoe lang je er op een zaterdagmorgen over doet vanaf West Hollywood naar LAX?
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Dat zal ongeveer 30 tot 45 minuten rijden zijn, reken een uur en dan zit je helemaal veilig.
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
ik heb van vrienden gehoord dat Death Valley niet meer dan een grote zandbak is. En Grand Canyon een saaie rots is..Nismo schreef:Zou dan liever vanuit Las Vegas naar Death Valley, Grand Canyon, … gaan.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
Internet1961
- Amerika-ontdekker
Grand Canyon is een groot gat en Death Valley een grote rots partij en elk zeer de moeite waard , ben er zelf geweest en heb het enorm naar mijn zin gehad .Njit schreef:ik heb van vrienden gehoord dat Death Valley niet meer dan een grote zandbak is. En Grand Canyon een saaie rots is..Nismo schreef:Zou dan liever vanuit Las Vegas naar Death Valley, Grand Canyon, … gaan.
Het West Inn Hotel bij Lax is geweldig , enorm fijne bedden
- MichelH
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Dan heb je ontzettend saaie vrienden die de natuur niet op waarde weten te schatten als je het mij vraagt.Njit schreef:ik heb van vrienden gehoord dat Death Valley niet meer dan een grote zandbak is. En Grand Canyon een saaie rots is..Nismo schreef:Zou dan liever vanuit Las Vegas naar Death Valley, Grand Canyon, … gaan.
Of ze zeggen het expres zodat ze zeker weten dat zij de enige zijn in jouw vriendenkring die er geweest zijn...
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Sommige mensen snappen hier volgens mij niet het begrip 'sarcasme'
Mijn bericht was in reactie op de onderstaande uitspraak..

Mijn bericht was in reactie op de onderstaande uitspraak..
Ik heb vandaag wel onderstaand t-shirt aan maar dat zie je nietNismo schreef:Zou het overwegen om NIET richting LA te gaan.
Hollywood Sign; daar geraak je niet bij.
Universal Studios; juist van vrienden gehoord dat het niet echt de moeite meer is.

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Thanks! Dan kunnen we denk ik wel 2 nachten in hetzelfde hotel blijven. Hoewel ik nog steeds twijfel of we dan niet te laat bij het vliegveld aan komen enzo..Harry schreef:Dat zal ongeveer 30 tot 45 minuten rijden zijn, reken een uur en dan zit je helemaal veilig.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 3332 Weergaves
-
Laatste bericht door jerkar
-
- 11 Reacties