Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Stefan1900 stelt zich voor

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Stefan1900
Amerika-newbie

Stefan1900 stelt zich voor

Bericht door Stefan1900 »

Hoi allemaal,

Ik ben Stefan, 20 jaar, en ik ben een aspiring film director / producer. Op dit moment ben ik aan het netwerken in Los Angeles (ga er in september weer heen), en ben bezig met een ondernemersplan aan het schrijven om een eigen filmproductiemaatschappij te starten in Amerika. Heleboel haken en ogen, met ontzettend veel vragen. Ik heb gelukkig goede contacten in LA en daarbuiten, maar toch blijf je soms met vragen rondspoken. Vandaar dit forum! :) Ik zal dan ook vanavond een topic openen met mijn hele (uitgebreide) verhaal inclusief visa gerelateerde vragen.

Groeten,

Stefan
Mijn weblog over alle voorbereidingen om een filmproductie bedrijf in Amerika op te zetten en me ginder te vestigen.
pimvdh
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Re: Stefan1900 stelt zich voor

Bericht door pimvdh »

Dat klinkt echt te gek. Ik ben zelf net afgestudeert als audio visueel vormgever en wil ook iets doen in de film wereld. En ik wil op één of andere manier dit jaar naar Amerika om er te werken ofzo. Ik heb helaas nog geen idee waar. Ik heb ook geen connecties helaas. Dus als je nog een camera/editter nodig hebt kom ik graag helpen. :)
Laatst gewijzigd door pimvdh op 23 jul 2010, 13:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Stefan1900
Amerika-newbie

Bericht door Stefan1900 »

Hee Pim,

Wat leuk audio visueel vormgever! Ik zal je zeker in m'n achterhoofd houden, mocht het in 2011 gaan lukken om me te vestigen in de VS!
Mijn weblog over alle voorbereidingen om een filmproductie bedrijf in Amerika op te zetten en me ginder te vestigen.
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door RiverCola »

Heel veel succes Stefan (en Pim!!). Ik hoop dat je hier een eindje op weg geholpen kan worden. Ik zag in je andere topic dat je erg gespecificeerde vragen stelde dus ik hoop voor je dat er hier iemand zit met die kennis.
pimvdh
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door pimvdh »

Dat zou gaaf zijn zeg! :)
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer