Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Street View

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
nitwit
Amerikafan

Street View

Bericht door nitwit »

Waar geniet jij van als je aan het dromen bent via Street View?

Ik ben altijd vrij laat met dit soort dingen, ik bedoel het bestaat al even... Maar omdat mijn Amerika reis nog even op zich laat wachten heb ik een andere manier gevonden om toch even in Amerika te zijn :clap:

Een paar keer klikken en je zit zo in New York, San Diego, Colorado etc.

Het meest heb ik tot nu toe genoten van San Diego. Heerlijk die palmbomen en mooie huizen!

Zijn er meer dromers hier?
Isis
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Street View

Bericht door Isis »

Ik droom van de camping Fruita ... maar ik heb geen benul of daar street view is. Zal wel niet. Ow ja de Golden Gate zal toch wel erop staan, Lombard street, en the Strip hebben we al samen bekeken met street view. Tja Yosemite Valley, de rivier het uitzicht vanaf allerlei punten ik droom de hele dag zou je bijna kunnen gaan denken :D :angel7:

Nog maar 3 weken.... (we hebben al in sept '09 de eerste reservering gedaan). :clock:
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

van Fruitacampground zelf niet Isis, maar wel van de weg er naar toe en de parkeerplaats daarvoor.Dus kijken :thumbup:
Isis
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Isis »

zenks thuul :D :wave:
Ik vind het ook zo raar om mijn eigen huis te zien... al 1,5 aar gelee ofzo. De buurvrouw laat net haar hond uit en is onherkenbaar gemaakt in het gezicht.
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

zou k ook doen als ik haar was, je zult er maar rondlopen net uit je bed of zo :lol:
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

Ik vind het ook altijd wat apart om mijn eigen huis hier zo duidelijk op internet te zien. Toch een beetje "Big Brother" idee. Maar goed, het is nu eenmaal 2010, en ik zie er ook de voordelen wel van in.
"Keep Georgia On Your Mind"
Isis
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Isis »

Dat bedoel ik... we staan erop zonder dat we daar grip op hebben. Heeft Orwell er toch niet zo naast gezeten, hopelijk blijven de ernstige doem scenarios uit.
Georgie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Georgie »

Toen Google Earth (nog zonder streetview dus) net bestond heb ik eens 'mijn' busrit helemaal afgelopen in California. Zo leuk!

Mijn broertje staat trouwens op de streetview in NL :-)
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
pimvdh
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door pimvdh »

Ik heb behoorlijk wat gespeurd op street view naar plekken waar ik waarschijnlijk langs zou komen op vakantie een jaar geleden. Ik heb bijna de hele route van de californische kustweg gevolgd. e dan richting yosemity park. Ik heb ook grote delen van Manhattan bekeken. Dat is echt lagge tussen al die wolkenkrabber door. En het is ook wel eens leuk gewoon op een willekeurige plek te klikken in de vs. Ik vond het ook wel intressant om Compton in LA te zien. Dat ze daar toch met die camera door heen hebben gereden :)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer