Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Auto huren
-
stephanjolanda
- Amerika-ontdekker
Auto huren
Hoi Amerika liefhebbers,
Wij hebben het meeste van de voorbereiding al gedaan, nog iets meer dan een maand en we zitten er..
Nu ben ik op zoek naar een auto (ook al weken..), maar ik vind het lastig.
Zitten alle verzekeringen erbij in? Kom je niet voor verassende kosten te staan?
Iemand goede ervaringen of juist slechte??
Ik hoor het graag..
Gr Jolanda
Wij hebben het meeste van de voorbereiding al gedaan, nog iets meer dan een maand en we zitten er..
Nu ben ik op zoek naar een auto (ook al weken..), maar ik vind het lastig.
Zitten alle verzekeringen erbij in? Kom je niet voor verassende kosten te staan?
Iemand goede ervaringen of juist slechte??
Ik hoor het graag..
Gr Jolanda

-
breaker9240
- Amerikakenner
Re: Auto huren
Fotos huwelijks reis 2010 => phoenix - LA > http://www.facebook.com/sven.perm" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik denk dat www.usareisen.de goede aanbiedingen hiervoor heeft. Kijk maar eens op hun site. Ze geven je de keus uit reguliere of meer uitgebreide verzekeringsopties. Zij zijn algemeen erg goed geprijsd voor wat betreft huurauto's. Succes ermee!
1999; Westkust-CA, UT NV AZ
2004; Westkust-CA UT NV AZ CO WY MT
2005; Oostkust- PA NJ NY OH WV TN SC FL MS LA
2008; Westkust-CA, UT NV AZ
2009; Cruise & FL
2010; Westkust; CO NV SD WY MT UT NV AZ CA
2011; Cruise & SV FL
2014; NYC
2004; Westkust-CA UT NV AZ CO WY MT
2005; Oostkust- PA NJ NY OH WV TN SC FL MS LA
2008; Westkust-CA, UT NV AZ
2009; Cruise & FL
2010; Westkust; CO NV SD WY MT UT NV AZ CA
2011; Cruise & SV FL
2014; NYC
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Indien je All-Inclusive of Gold boekt dan zit alles erbij:
- verzekeringen
- extra bestuurder
- tank benzine (leeg inleveren bij retour)
Veel mensen boeken bij USAReisen.de maar ook eautohuur.nl (te boeken via het Forum, zie allesamerika.com) en direct bij Hertz of Alamo.nl is een optie.
- verzekeringen
- extra bestuurder
- tank benzine (leeg inleveren bij retour)
Veel mensen boeken bij USAReisen.de maar ook eautohuur.nl (te boeken via het Forum, zie allesamerika.com) en direct bij Hertz of Alamo.nl is een optie.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
eautohuur, daar kan alles in het Nederlands, best handig als je Duits ontstellend slecht is. 
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Engels mailen naar USAReisen kan ook 
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Enneh...als je er nog niet uitkomt. Er zijn hier genoeg op het forum die de Duitse taal goed beheersen. 
Roland
Roland
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
En ten overvloede: het is goedkoper om via een Nederlandse aanbieder te boeken, dan direct bij de Amerikaanse aanbieders. Via Nederlandse aanbieders hoef je geen verzekeringen te betalen.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Goedkoper is het in de regel wel maar je betaalt heus wel voor de verzekeringen. Die zitten echter meestal al in de totaalprijs verwerkt en daardoor veel goedkoper dan de auto te huren in Amerika zelf en daar nog de losse verzekeringen bij te nemen.
Roland
Roland
-
Katja
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Lijkt me dat Shivo dat ook bedoelt maar het net even anders opgeschreven heeft.
Ik heb zelf goede ervaringen met bellen naar eautohuur, die doen echt hun best om je een hele scherpe prijs te geven en in het voorjaar was hun prijs aan de telefoon bijna €100 goedkoper dan online.
Ik heb zelf goede ervaringen met bellen naar eautohuur, die doen echt hun best om je een hele scherpe prijs te geven en in het voorjaar was hun prijs aan de telefoon bijna €100 goedkoper dan online.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Klopt, eautohuur gaat meestal onder de prijs van anderen als je belt.
Althans, dat is mijn ervaring van de laatste 3 jaar.
-
Katja
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als ze dat kunnen wel. Ze konden toen ik belde voor ons wel een hele scherpe prijs voor de cabrio maken maar mijn vader wilde een fullsize en daarvoor konden ze niet onder de prijs van USA reisen komen.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Chi Sin X
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
En dan moet je nog een paar dagen bedenktijd nemen, dan krijg je meestal nog een mailtje met extra kortingPete.Z schreef:Klopt, eautohuur gaat meestal onder de prijs van anderen als je belt.
-
stephanjolanda
- Amerika-ontdekker
Bedankt voor alle reacties
!!
We gaan het weekend de knoop doorhakken en een auto boeken.. Het gaat eauto of sunny cars worden, eauto heb ik van de week gebeld en ik kon een korting krijgen van €11, niet heel veel.. Maar ik vond ze een beetje vaag mbt de verzekeringen en de brog, ook heb ik gelezen dat ze dingen afschrijven van credits cards wat niet terecht is.. Daarom een beetje een twijfel..
Over bijna een maandje vertrekken we
.. Zin in!!
Ik houd jullie op de hoogte en nogmaals bedankt!
Gr Jolanda
We gaan het weekend de knoop doorhakken en een auto boeken.. Het gaat eauto of sunny cars worden, eauto heb ik van de week gebeld en ik kon een korting krijgen van €11, niet heel veel.. Maar ik vond ze een beetje vaag mbt de verzekeringen en de brog, ook heb ik gelezen dat ze dingen afschrijven van credits cards wat niet terecht is.. Daarom een beetje een twijfel..
Over bijna een maandje vertrekken we
Ik houd jullie op de hoogte en nogmaals bedankt!
Gr Jolanda

- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nog nooit problemen gehad met onterechte afschrijvingen, met geen enkele aanbieder.
Dat soort dingen gebeuren overal, maar zijn zeker niet de norm maar de uitzondering, laat je dus niet bang maken.
Dat soort dingen gebeuren overal, maar zijn zeker niet de norm maar de uitzondering, laat je dus niet bang maken.
Eautohuur kan ik iedereen afraden. ze lijken goedkoop, maar goedkoop blijkt al snel duur koop!
Mijn ervaring en ik ben niet de enige(even zoeken op internet) leert dat je ter plekke geconfronteerd wordt met nieuwe kosten. De verzekering blijkt niet in orde, de navigatie zit er niet bij, terwijl je hier wel voor hebt betaalt! Klagen bij eautohuur helpt helemaal niets. Ze reageren niet op mail of schuiven het probleem probleemloos af. Op je klacht zelf gaan ze in iig niet in! Ze zijn gevestigd in het buitenland en er is geen onafhankelijke geschillencommissie waar ze bij zijn aangesloten. Als consument sta je met je rug tegen de muur!
Zelfs het bedrijf waar ik in amerika de auto afhaalde klaagde over eautohuur. De zaakjes zouden vaak niet goed geregeld zijn. Nooit meer met eautohuur dus!!
Mijn ervaring en ik ben niet de enige(even zoeken op internet) leert dat je ter plekke geconfronteerd wordt met nieuwe kosten. De verzekering blijkt niet in orde, de navigatie zit er niet bij, terwijl je hier wel voor hebt betaalt! Klagen bij eautohuur helpt helemaal niets. Ze reageren niet op mail of schuiven het probleem probleemloos af. Op je klacht zelf gaan ze in iig niet in! Ze zijn gevestigd in het buitenland en er is geen onafhankelijke geschillencommissie waar ze bij zijn aangesloten. Als consument sta je met je rug tegen de muur!
Zelfs het bedrijf waar ik in amerika de auto afhaalde klaagde over eautohuur. De zaakjes zouden vaak niet goed geregeld zijn. Nooit meer met eautohuur dus!!
-
Katja
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het staat toch op je voucher waar je voor betaald hebt? Daar kan een verhuurder dan toch niet moeilijk over doen?
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Tja, op internet zal je evenveel tevreden als ontevreden klanten tegenkomen, van elke aanbieder.
100% goed bestaat niet, je zal altijd zelf goed moeten opletten wat er precies in je papieren staat, en wat je ze extra proberen aan te smeren als je daar voor de balie staat na een reis van 20 uur (en dat weten ze echt wel, de boeven).
Ik heb gehuurd via hertz, Avis, Alamo, en de laatste jaren via aanbieders als eautohuur, sunny-cars en usareisen.de, en nooit heb ik problemen gehad.
(en extra verzekeringen smeren ze je allemaal aan, als ze de kans krijgen)

100% goed bestaat niet, je zal altijd zelf goed moeten opletten wat er precies in je papieren staat, en wat je ze extra proberen aan te smeren als je daar voor de balie staat na een reis van 20 uur (en dat weten ze echt wel, de boeven).
Ik heb gehuurd via hertz, Avis, Alamo, en de laatste jaren via aanbieders als eautohuur, sunny-cars en usareisen.de, en nooit heb ik problemen gehad.
(en extra verzekeringen smeren ze je allemaal aan, als ze de kans krijgen)

Zojuist een huurauto geboekt voor September, Vliegwinkel kwam hier stukken goedkoper uit dan alle andere aanbieders. Voor 8 dagen zuidwesten in de kleinste categorie (reis toch alleen) 160,- euro , de eerstvolgende aanbieders kwamen boven de 200,- euro uit (ook usareisen.de). Als je een profiel aanmaakt bij vliegwinkel krijg je ook nog 10,- euro eenmalig korting. Ik was dus voor 150,- euro klaar en zeer content.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 7139 Weergaves
-
Laatste bericht door Robbie&Irene
-
- 2 Reacties