Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wat te doen in LA?
Wat te doen in LA?
Hoi
Eind augustus zitten we 2 keer een periode met Kids (7jr en 9jr) in LA.
Dingen die we willen gaan doen:
- Disneyland
- Disney California Adventure
- Knotts
- Hollywood
- Waterpark, nog over aan het denken welke
- Avondje naar de Anaheim Angels
- Dagje strand
- LA Tar Pits
- Crystal Cathedral, zitten we 100 meter vandaag met hotel
- California Science Center
Hebben jullie hier nog tips/trucks/ideens in. Ons hotels zijn in Orange Country.
(Universal Studios hebben we vorig jaar gedaan en wil ik nu overslaan)
Thanx
Vincent
Eind augustus zitten we 2 keer een periode met Kids (7jr en 9jr) in LA.
Dingen die we willen gaan doen:
- Disneyland
- Disney California Adventure
- Knotts
- Hollywood
- Waterpark, nog over aan het denken welke
- Avondje naar de Anaheim Angels
- Dagje strand
- LA Tar Pits
- Crystal Cathedral, zitten we 100 meter vandaag met hotel
- California Science Center
Hebben jullie hier nog tips/trucks/ideens in. Ons hotels zijn in Orange Country.
(Universal Studios hebben we vorig jaar gedaan en wil ik nu overslaan)
Thanx
Vincent
Re: Wat te doen in LA?
Misschien dit nog? Volgens de kenners is dit het summum maar ik moet er zelf niet aan deneken...http://www.sixflags.com/magicmountain/index.aspx
En Six Flags ligt naar het Noorden op 62 mijl
Hou daar best rekening mee bij het plannen.
Hou daar best rekening mee bij het plannen.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Vincent,
Hoeveel tijd heb je voor al die dingen?
In combinatie met het strand is een fietstochtje misschien ook wel een idee, zie ons 2008-verlsag.
Marianne
Hoeveel tijd heb je voor al die dingen?
In combinatie met het strand is een fietstochtje misschien ook wel een idee, zie ons 2008-verlsag.
Marianne
Voor kids van 7 & 9 is Knotts Berry Farm helemaal geweldig......een aanrader!
- onderlegger
- Amerikafan
- Partner van: Brenda
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Voor onze reis had ik hier nog niet van gehoord. Mocht ik terug gaan zou ik dat park zeker een bezoekje willen brengen. Universal Studios was leuk maar in de namiddag hadden we alle attracties al gedaan.Yeehaw schreef:Misschien dit nog? Volgens de kenners is dit het summum maar ik moet er zelf niet aan deneken...http://www.sixflags.com/magicmountain/index.aspx
Ook veel reclamefolders gezien voor "Legoland". Met kids van 7 en 9 is dit misschien interessanter.
Als je besluit dit park te doen zou ik aanraden om online tickets te kopen! Dat hebben wij gisteren ook gedaan en voor volwassenen betaal je dan dezelfde prijs als voor kinderen en dat scheelt bijna 30 dollar per ticket!Yeehaw schreef:Misschien dit nog? Volgens de kenners is dit het summum maar ik moet er zelf niet aan deneken...http://www.sixflags.com/magicmountain/index.aspx
Jaren terug hebben we Six Flags al bezocht. Eigenlijk alle 6flags in de USA hebben in de zomer
een aanbieding dat op vertoon (!) van een leeg blikje Coca Cola je $5 pp korting krijgt aan de
kassa.
Overigens perfect park met prima achtbanen!
Vincent
een aanbieding dat op vertoon (!) van een leeg blikje Coca Cola je $5 pp korting krijgt aan de
kassa.
Overigens perfect park met prima achtbanen!

Vincent