Ik heb net in mijn aantekeningen een tip gevonden over het Marina Motel in San Francisco. http://www.marinamotel.com
Het motel ziet er heel leuk uit en heeft bij elke kamer een aparte
( gratis ) parking.
Is iemand bekend met dit motel? Is het net zo leuk als het eruit ziet?
Heeft iemand wel eens in de familysuites gelogeerd?
Volgens mij ligt het heel centraal ( Lombard Street ) klopt dit?
Lombard Street is het meest bochtige straatje (ter wereld?), of in elk geval in San Francisco. Het lijkt me heel leuk om hier een hotel te hebben! Ziet er prima uit.
De lokatie is niet slecht. Lombard street ligt ongeveer 2 blokken vanaf de straat die langs het water loopt (ik weet niet meer hoe die heet). Ik kan me herinneren dat wij in ongeveer een kwartiertje naar Fishermans Wharf zijn gelopen vanhier uit. Het is in die wijk wel heel heuvelachtig. Vooral toen wij vanaf het water naar Lombard Street zijn gelopen, hebben we behoorlijk wat moeten uithijgen, want het is enorm steil. Maar de cable cars stoppen er vlak bij, en die brengen je naar de pier of naar het centrum. Meteen een leuke ervaring.
Hoi Marjon,
Wanneer ga jij eigenlijk naar San Francisco?
Ik ga morgen alleen heen!! voor 8 dagen.....voor het eerst in de USA.
Ik heb een hotel geboekt in Cicic Center, het Holiday Inn.
Wie weet komen we elkaar nog wel tegen....in Lombard Street.
vana schreef:
Volgens mij ligt het heel centraal ( Lombard Street ) klopt dit?
Absoluut. Loop je Lombard street omhoog, dan kijk je via de spoorrails van de Cable Cars in de weg, recht naar beneden naar Pier... (Nou ja, de laatste, in elk geval.) Zou je vandaar de baai induiken en rechtdoor zwemmen, dan kom je op Alcatraz uit. Met andere woorden, je hebt vanuit de top van Lombart Street een prachtig uitzicht op de haven en Alcatraz. Dit uitzicht is veelvuldig gefotografferd en in diverse reisbrochures te vinden.
Kent iemand het Days Inn Downtown motel Theater District?
Het ligt aan Geary Street vlakbij van Nesstreet. Is dit een leuke buurt waar veel te doen is? Kun je makkelijk met het openbaar vervoer overal naartoe vanaf die plek?
Is het een beetje veilige buurt (ook s'avonds?)
Hallo Marjon . Ik heb nog vlakbij Geary en Van Ness gewoond, ook weet ik waar het Marina motel is at Lombard street.
Highway 101 is op Van Ness en gaat via Lombard naar the Golden Gate bridge. Zo daar is wel veel verkeer op Van Ness en dat gedeelte van Lombard. Geary is ook nog een drukke straat ,het gaat naar het Financial district downtown San Francisco.
The Daysinn is wel meer centrally located voor public transportation beide zijn in veilige buurten. Daar is een cablecar vlakbij the Daysinn op California street, that will take you to Chinatown.
Have a great vacation
Groetjes
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.