Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Smithsonian Butte Scenic Backway omweg Zion Wegwerkzaamheden
Smithsonian Butte Scenic Backway omweg Zion Wegwerkzaamheden
Hoi
Ik heb begrepen dat men in Zion bezig is met de weg.
Lekker handig omdat we vanuit Springdale naar Grand Canyon North Rim moeten rijden.
De bedoeling was Springdale -> Over de 9 maar Mt Carmel -> Verder op de 89 via Kanab.
Omdat de vertragingen veel tijd zullen kosten (2-3uur!) zit ik erover te denken om de
Smithsonian Butte Scenic Backway te nemen tussen Rockville en APple Valley, zeg
maar bij Zion meteen naar het zuiden te rijden om aansluiting te vinden op de 59.
Heeft er iemand ervaring met deze Smithsonian Butte Scenic Backway?
We hebben geen 4WD dus ik wil niet het risico lopen dat we vast komen te zitten.
Thanks
Vincent
Ik heb begrepen dat men in Zion bezig is met de weg.
Lekker handig omdat we vanuit Springdale naar Grand Canyon North Rim moeten rijden.
De bedoeling was Springdale -> Over de 9 maar Mt Carmel -> Verder op de 89 via Kanab.
Omdat de vertragingen veel tijd zullen kosten (2-3uur!) zit ik erover te denken om de
Smithsonian Butte Scenic Backway te nemen tussen Rockville en APple Valley, zeg
maar bij Zion meteen naar het zuiden te rijden om aansluiting te vinden op de 59.
Heeft er iemand ervaring met deze Smithsonian Butte Scenic Backway?
We hebben geen 4WD dus ik wil niet het risico lopen dat we vast komen te zitten.
Thanks
Vincent
Re: Smithsonian Butte Scenic Backway omweg Zion Wegwerkzaamh
Het is niet gezegd dat er 2-3 uur vertragingen zullen zijn, dus ik zou eerst even informeren. Ut 9 is een schitterende weg. Je auto is niet verzekerd op dirt roads en de toestand van die wegen is ongewis dus ook altijd eerst informeren bij het visitor center. Dat soort wegen zou je als destination moeten rijden en ervan genieten imo. Je kan trouwens ook via Hurricane en de Arizona strip via verharde wegen. Onverharde wegen zijn zelden sneller.
Yeehaw
Yeehaw
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
De werkzaamheden zijn 's nachts, dus je hebt er wellicht geen of weinig last van. Informeer van te voren zoals Yeehaw zegt. Als het even kan zou ik dan de Mt Carmel route volgen - met misschien nog de Canyon Overlook Trail onderweg.
Marianne
Marianne
Goed nieuws!
Ik heb nog maar even op nps.gov/zion gekeken. Het schema van werkzaamheden is aangepast. Men verwacht
nu enkel nog delays van 30 minuten. Eerder sprak men van 2 tot 3 uur. Ik had toen al besloten geen poging te
gaan maken. Nu echter 30 minuten, dat is peanuts voor iemand die dagelijks over de A27 moet
Dus geen Smithsonian Butte Scenic Backway (hooguit even als side trip), maar de prachtige 9 door met zijn mooie
doorkijkjes. Mijn dag is weer gemaakt.
VIncent
Ik heb nog maar even op nps.gov/zion gekeken. Het schema van werkzaamheden is aangepast. Men verwacht
nu enkel nog delays van 30 minuten. Eerder sprak men van 2 tot 3 uur. Ik had toen al besloten geen poging te
gaan maken. Nu echter 30 minuten, dat is peanuts voor iemand die dagelijks over de A27 moet
Dus geen Smithsonian Butte Scenic Backway (hooguit even als side trip), maar de prachtige 9 door met zijn mooie
doorkijkjes. Mijn dag is weer gemaakt.
VIncent
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 682 Weergaves
-
Laatste bericht door kalaman