Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Voetbal in September

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Andréke
Amerika-ontdekker

Voetbal in September

Bericht door Andréke »

Hallo iedereen,

Ik hoop dat er mij iemand kan helpen,

Ik ben nogal een hevige voetbalsupporter :mrgreen:
Op 3 september vertoef ik in San Diego, België speelt op dat moment een kwalificatiewedstrijd tegen Duitsland. Wrsch om 21u Europese tijd, dus 12u in San Diego. Nu hier is de vraag kan ik deze wedstrijd bezien in de States, heeft iemand enig idee of er Duitse televisiekanalen te ontvangen zijn, naar Belgische vraag ik niet want daar ken ik het antwoord al op :P .

Ik verblijf in het
http://embassysuites1.hilton.com/en_US/ ... a/index.do

Daar wordt vermeld dat ze dit hebben

# TV-Cable
# TV-Pay per view
# TV-Premium HBO,CNN,ESPN
# TV-Standard Network

Of als iemand anders een idee heeft om de voetbal wedstrijd te volgen, alle suggesties zijn welkom :D

Bedankt,

Andres
headhunterke
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: Voetbal in September

Bericht door headhunterke »

In veel steden zijn er wel altijd cafés die de wedstrijden uitzenden.
Vraag dat gewoon ff aan de balie van het hotel.
Het zou kunnen dat, omdat er tegen Duitsland (een toch wel belangrijk land) gespeeld wordt, er een kleine kans is dat deze wedstrijd op ESPN komt. Al heb ik daar mijn twijfels over, eerlijk gezegd.

Wat je kan proberen is het internet af te speuren naar sites die de wedstrijd streamen (Veetle, MyP2P, JustinTv,...)
Daar zal er ongetwijfeld wel een degelijke stream tussen zitten.
Al kan je dat op voorhand natuurlijk niet weten.
'Nadeel' is wel dat je over een relatief snelle internetverbinding moet beschikken.

Even voor de duidelijkheid: Pay per view is voornamelijk het 'interne' aanbod. Dwz, dat het hotel films, series etc. ter beschikking stelt waar je voor betaald (en da's best duur). Het is dus niet zo dat je dus gelijk wat op bestelling kan bekijken.
Zoals ik al zei, is je enige hoop ESPN, tenzij een lokaal station die match uitzend natuurlijk. Al zie ik eigenlijk niet in waarom er in zo'n drukke sportperiode Europees voetbal op de Amerikaanse sportkalender zou staan.
"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Ik schat de kans op erg klein in.. Duitsland - België voor kwalificatie voor het Europees kampioenschap is nou eenmaal niet zo interessant voor Amerikanen.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Inderdaad, voetbal is hier toch al het ondergeschoven kindje, en dan een of andere voor Amerikanen niet interessante wedstrijd tussen twee Europese landen voor een Europees kampioenschap... ik vraag me af of er überhaupt een Amerikaanse zender is die dat uit zal zenden. Hooguit dat er ergens een korte recap te zien zal zijn in een of andere sports news flash op ESPN of zo, maar een hele wedstrijd? Ik ben bang van niet.

Internet zal je de beste kansen geven om het te zien. Probleem is alleen weer dat als je in Amerika online gaat de kans bestaat dat je Europese beelden niet te zien krijgt (net zoals we hier de Nederlandse uitzendingen van de Olympische Spelen ook niet konden zien).
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
headhunterke
Amerikakenner

Dan moet je proberen via kanalen zoals myP2P. Deze site geeft een overzicht van alle kanalen waarop de wedstrijd wordt gespeeld.
Hier geven ze de match hoogstwaarschijnlijk wel.
Maar de kwaliteit hiervan laat soms te wensen over. Plus dat je, zoals ik zei, een snelle verbinding moet hebben wil je het beeld bewegend houden.
Vaak moet je voor myP2P ook software installeren om via sommige kanalen te kijken (Usee, SopCast, StreamTorrent,...). Heel af en toe kan je op die forums van myp2p ook eens een linkje vinden naar een Flash-stream. Dit is een stream die in je browser zelf speelt, maar veelal van mindere kwaliteit is dan de in-browser streams van Veetle (die overigens meestal goed zijn). Maar zo ver op voorhand kan ik natuurlijk niets zeggen.
Neem zeker en vast eens een kijke op deze sites, een paar uur voor de match begint, dan heeft men meestal het grote deel van de links al online staan.
"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
Andréke
Amerika-ontdekker

Bericht door Andréke »

Bedankt voor de antwoorden. Ik weet dat het mogelijk is via streams, maar zoals je zegt moet de snelheid goed zijn, en moet het mogelijk zijn op de computer in het hotel. Anders wordt het radio via wifi verbinding of zo, zal me daar is in verdiepen :D .
RNA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door RNA »

Streams zal ook moeilijk worden, die zijn vaak alleen toegankelijk vanuit het land van de zender. Bijv nos/rtl livestreams alleen vanuit NL te bekijken. Dit geldt niet voor herhalingen zoals uitzendinggemist.

offtopic:.... waarom wil je zo graag kijken, de uitslag kan je zelf ook wel invullen toch? :lol: (grapje!)
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
headhunterke
Amerikakenner

Ik heb het ook niet over de streams langs de officiële kanalen zoals websites van zenders etc.
Maar over streams waarbij mensen de beelden van hun tv rechtstreeks op het internet streamen.
Bramster
Amerika-expert

Bericht door Bramster »

Om de streams van websites vanuit het buitenland te bekijken zijn er vele handige programmaatjes die je IP adres omzetten naar het gewenste land.
Andréke
Amerika-ontdekker

Bericht door Andréke »

Ik heb wat zitten zoeken, en ik heb drietal mogelijkheden gevonden,

1. WIFI, tv of radio (indien mogelijk?)
2. Wereldradio, vrt (mogelijk? ik vind hier eigenlijk maar weinig van terug)
3. Zoals de meeste al vermeldde, online streaming

Kan iemand wat meer uitleg geven over de eerste twee mogelijkheden als je er iets van weet.

Bedankt bij voorbaat,

Andres
RNA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door RNA »

Bramster schreef:Om de streams van websites vanuit het buitenland te bekijken zijn er vele handige programmaatjes die je IP adres omzetten naar het gewenste land.
Ongetwijfeld, dit doen die programma's via proxy's. Je IP wordt niet omgezet (dat kan alleen je provider), maar je surft 'op de rug' van een ander ip adres, een zgn Proxy.
Het probleem met deze proxy's is dat ze vaak gebruikt worden voor illegale zaken omdat niemand wilt dat (bijv) opsporingsinstanties achter het werkelijke IP adres komen, of om bepaalde blokkades van websites te omzeilen (google in Iran bijv). Proxy's zijn populair, en de geen die gratis zijn worden zovaak gebruikt dat ze verschrikkelijk traag zijn. Ook zijn de meeste proxy's wel bekend en dus alsnog geblokkeerd :wink:

Als jij er één voor mij kunt vinden waarmee je vloeiend streams kan kijken ben ik je eeuwig dankbaar :thumbup:
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer