Ik ben ook opzoek naar een hotel in NY. Het valt me op dat ze goed prijzig zijn. Duurder in ieder geval dan 8 jaar terug Maar goed, logisch ook wel voor die stad.
Ik heb mijn oog laten vallen op het Wellington hotel. Als je van te voren boekt krijg je er nu 25 procent korting. Mooi meegenomen dacht ik zo! In totaal zijn we dan zo'n 835 Dollar kwijt voor 3 nachten. Nog duur maar goed.
Wat zijn jullie ervaringen over dit hotel?
Weten jullie nog een goed, niet al te duur hotel in New York. Wil niet duurder dan 835 Dollar
Wellington is gewéldig.
Wel is het zo dat ze de prijzen voor komende zomer belachelijk hoog hebben gelegd. 'Normaal' kosten ze ongeveer 180 dollar per nacht. Maar nu meer dan 300 heb ik een weekje geleden gezien.
Dit hotel ligt by far het beste dat je je maar kan voorstellen. Metrostop voor de deur, leuke restaurantjes en enkele supermarkten om de hoek.
Het hotel zelf is groot, wat de lobby soms overcrowded maakt, maar de bedden zijn heerlijk. Badkamers daarentegen echt wel klein. Je hebt letterlijk genoeg plaats om tussen het bad en de wc jezelf te plaatsen.
Het personeel is ook héél erg vriendelijk. Een kruier herkende me zelfs 6 maand na m'n eerste bezoek nog, toen ik terug kwam
Maar 300 dollar zou ik er niet aan geven, dat vind ik gewoon te veel om te slapen. Jammer dat ze de prijs zo hoog opgetrokken hebben, want in september vorig jaar logeerden wij er nog aan 80 dollar per nacht per man. (maal 2; 2 personen)
"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
Ja het is ook duur, maar alle hotels die ik tegen kom liggen rond die prijs. Ik snap er zelf ook niets van omdat ik zelf zo rond de de 150 euro dacht voor NY. Uit eerdere verblijven was dat ook zo, maar dat is dan wel weer een tijd geleden en tja, alles word duurder.. Waarom zijn ze nu in september eigenlijk zo duur?
Ik heb pas voor $ 115 (ex tax) het prima Sheraton hotel gewonnen, om de hoek van Times Square. Wel via priceline, zie het topic daar. Voor dat verschil in prijs, zou ik echt niet twijfelen
MattRob schreef:Ik heb pas voor $ 115 (ex tax) het prima Sheraton hotel gewonnen, om de hoek van Times Square. Wel via priceline, zie het topic daar. Voor dat verschil in prijs, zou ik echt niet twijfelen
Dat scheelt inderdaad enorm. Was het een beetje een goed hotel? Maar hoe weet je of je het via Priceline wel gaat krijgen? Voor hetzelfde geldt krijg je een ander hotel in die omgeving
Mel79 schreef:Ja het is ook duur, maar alle hotels die ik tegen kom liggen rond die prijs. Ik snap er zelf ook niets van omdat ik zelf zo rond de de 150 euro dacht voor NY. Uit eerdere verblijven was dat ook zo, maar dat is dan wel weer een tijd geleden en tja, alles word duurder.. Waarom zijn ze nu in september eigenlijk zo duur?
Ik heb vorig jaar en in februari overnacht tussen de 150 en de 180 dollar per nacht in Wellington.
En als je verder kijkt dan september, zie je dat de prijzen echt 'kelderen'. Waarschijnlijk zitten ze zo goed als vol, want ik kan me niet voorstellen dat ze plots de prijs bijna verdrievoudigen hoor.
"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
Bwah, die reviews zijn met een heel grove korrel zout te nemen hoor.
Ik meen me te herinneren dat Grandu in het Sheraton verbleef en daar heel tevreden over was. Het Sheraton ligt natuurlijk ook goed qua locatie he.
En als je écht een scherpe prijs wil, moet je ff Pricelinen, maar dan weet je natuurlijk niet precies waar je uitkomt he.
Die reviews neem ik ook niet heel serieus; er zitten goede en slechte reviews tussen. Als je op een 4ster hotel biedt, dan is het vaak gewoon prima. En, ik besef dat ik een lage prijs heb betaald, en dat zit dan ook in mijn hoofd, dus eigenlijk kan het dan nooit tegenvallen, als je er zo inzit ! Het is een prima locatie voor ons, dus wij zijn helemaal blij !
Ik heb ondertussen een hotel of 10 bekeken en naar de prijzen. Allemaal tussen de 250/300 dollar. Ik heb het idee dat september of een dure maand is voor een bezoek aan NY of er een of anders evenement in de stad plaats vindt
Ik maak me altijd zorgen als ik bij een hotel lees dat het smerig is.. krijg daar toch wel de kriebels van
September is eigenlijk niet duur hoor. Veel goedkoper dan juli en augustus. Althans, dat was mijn ervaring vorig jaar.
Misschien omdat je nu redelijk laat boekt, kan het zijn dat de prijzen de hoogte in gegaan zijn.
Het zou inderdaad kunnen dat er ergens een grote conferentie is in de stad. Dan zie je die prijzen echt wel de hoogte ingaan.
Ik kan eigenlijk geen andere reden bedenken waarom ze die prijs anders met bijna $200 optrekken.
Och, dat een hotel smerig is, lees je wel bij elk hotel hoor.
Ik heb er zelfs eens eentje gelezen dat het Four Seasons hotel (een heel chique) vergeleek met de subway tunnels :p
Allemaal érg relatief dus.
Haha vergeleken met de subway tunnels, dat lijkt me wel heeel erg overdreven. Aan het laat boeken ligt het denk ik ook niet, heb 2 maanden geleden ook al eens rondgekeken en toen waren de prijzen ook al zo. Priceline dan maar, alhoewel ik dat in een stad zoals NY wel een beetje arelax vind.. Zoveel hotels daar
Wij zaten eind april/begin mei dit jaar in Holiday Inn Soho Downtown.
Echt perfect gewoon. "gewonnen" via priceline voor 80 dollar per nacht!
Kamers waren mooi, we hadden een hele ruime kingbed room en het personeel was erg vriendelijk.
Ligging was perfect, vlakbij de hippe straten van Soho en toch lekker rustig.
Ik vind het voordeel van een hotel hier dat het net wat rustiger is dan bij Times Square, maar er juist ook veel gezelligheid op straat is en je overal leuke eettentjes vind (in tegenstelling tot midtown waar veelal kantoorgebouwen staan en in het weekend en 's avonds dus weinig te beleven is).
Ik ben ook flink aan het zoeken naar goede accommodatie in NYC. Ben erg aan het twijfelen. Ik ga in totaal 12 nachten, eerst 5 nachten NYC, dan 3 nachten ergens anders (heb een auto gehuurd), dan nog 4 nachten NYC. Op dit moment de eerste 5 nachten geboekt bij het Fashion 26 by Wyndham hotel (http://www.f26nyc.com). Zeer nieuw hotel, open sinds half mei, erg goede locatie in Chelsea, goede recensies op Tripadvisor en ziet er super uit. Maar het is wel $189 (ex. tax) per nacht. Op zichzelf echt nog steeds een top deal voor zo'n hotel in Manhattan, maar nu zag ik weer dat bijvoorbeeld de La Quinta Inn aan de overkant van de Hudson ook prima kamers heeft en goede recensies, maar dan voor maar $109 per nacht. En er stopt daar een bus voor de deur die je binnen 20 minuten in Manhattan brengt. Moeilijk, moeilijk.
De tweede periode slapen we trouwens in een B&B in Brooklyn.. slechts $120 per nacht inclusief ontbijt.
1997 CA, NV, AZ, UT 1998 NY, 2000 NY, NJ, 2001 NJ, NY, 2007 WA, OR, CA, 2008 WA, OR, CA, NV, AZ, UT, 2009 WA, OR, 2010 NY, NJ, PA, MD, DE 2010 MT, CO, WY, ID, UT, AZ, NM, SD, NE, 2011 WA, OR, CA, NV.
Wij hebben de laatste keer enorm genoten van het AKA Time Square, http://www.booking.com/hotel/us/aka-tim ... 7bb1bda8c5
Prachtig appartement, super service en ontzettend goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Het Crown Plaza aan Times Square is ons de laatste keer goed bevallen. Het Wellington vind ik persoonlijk wat minder, maar zeker niet slecht. Het Metro hotel is ook erg goed, met een fijne, kleinschalige sfeer en een mooi dakterras. Heb je geld uit te geven? Ga dan voor het Stuyvezand hotel (?) in het meatpackaging district. Ik sliep er gratis en dat is echt geweldig! Met en mooi rooftop zwembad
-------------------------------------------------------------------------------------------
New York: 2004-2006-2008-2010
Westen: 2007-2009
Florida: 2008
Oosten: 2004
Welke datum ga je? Dat is makkelijker tips geven.
Het hotel wat ik noemde was voor ons destijds minder dan $200 per nacht maar daar hebben we misschien geluk mee gehad.
afgelopen mei voor 6 nachten in NY geweest. betaalde 900 euro incl vlucht en hotel in het Novotel aan Times Square. Prima hotel met top terras op het dak!!!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.