Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Online items bestellen bij Walmart via 'Site to Store'
Online items bestellen bij Walmart via 'Site to Store'
Hallo,
Binnenkort vertrekken wij naar de USA voor een leuke vakantie door een aantal westelijke staten. Nou heb ik ergens wel eens gelezen dat er forumleden een item
bij Walmart besteld hadden en deze vervolgens via de SitetoStore mogelijkheid bij een bepaalde Walmart hebben opgehaald.
Zogezegd, zogedaan. Een TomTom besteld voor de reis door de USA en laten afleveren bij de Walmart Houston onze beginbestemming.
Alleen vandaag krijg ik te horen dat de order gecancelled is vanwege de 'securitycheck'. Wat dat inhoudt wil Walmart niet zeggen alleen wel dat het wel mogelijk is om te bestellen vanuit Nederland.
Bij de betalingsmogelijkheden kun je kiezen tussen Creditcard en bijv. Paypal.
Met rechtstreekse creditcard betaling kwam ik niet verder omdat je op een gegeven moment een zip-code moet opgeven wat geen Hollandse postcode kan zijn.
Daarna via paypal wel gelukt alleen nu dus te horen gekregen dat het om een bepaalde reden geweigerd is.
Heeft iemand op dezelfde manier wel eens wat besteld? Zo ja, hoe hebben jullie dit met de betaling aangepakt??
Alvast bedankt voor jullie antwoord,
Carlo
Binnenkort vertrekken wij naar de USA voor een leuke vakantie door een aantal westelijke staten. Nou heb ik ergens wel eens gelezen dat er forumleden een item
bij Walmart besteld hadden en deze vervolgens via de SitetoStore mogelijkheid bij een bepaalde Walmart hebben opgehaald.
Zogezegd, zogedaan. Een TomTom besteld voor de reis door de USA en laten afleveren bij de Walmart Houston onze beginbestemming.
Alleen vandaag krijg ik te horen dat de order gecancelled is vanwege de 'securitycheck'. Wat dat inhoudt wil Walmart niet zeggen alleen wel dat het wel mogelijk is om te bestellen vanuit Nederland.
Bij de betalingsmogelijkheden kun je kiezen tussen Creditcard en bijv. Paypal.
Met rechtstreekse creditcard betaling kwam ik niet verder omdat je op een gegeven moment een zip-code moet opgeven wat geen Hollandse postcode kan zijn.
Daarna via paypal wel gelukt alleen nu dus te horen gekregen dat het om een bepaalde reden geweigerd is.
Heeft iemand op dezelfde manier wel eens wat besteld? Zo ja, hoe hebben jullie dit met de betaling aangepakt??
Alvast bedankt voor jullie antwoord,
Carlo

Re: Online items bestellen bij Walmart via 'Site to Store'
Ik heb regelmatig iets besteld en via Paypal betaald.. dit ging altijd goed.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Gewoon nog een keer proberen via paypal.
Bedankt voor jullie reactie, ik ga het nog een keer proberen.
Ik laat nog wel even weten of het gelukt is.
Ik laat nog wel even weten of het gelukt is.

Nogmaals geprobeerd bestelling te plaatsen via PayPal bij Walmart. Ditmaal meer succes
, betaling geaccepteerd en nu maar hopen dat het pakket op tijd in de Walmart Store arriveert maar dat moet geen punt zijn met nog 3 weken te gaan.
Gr. Carlo
Gr. Carlo

-
PhoebeCaulfield
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Wat handig, zeg...
Mag ik vragen welke TomTom je hebt besteld? Ik zag al dat niet ieder type in de winkel te koop is, dus dit is een mooie oplossing.
Mag ik vragen welke TomTom je hebt besteld? Ik zag al dat niet ieder type in de winkel te koop is, dus dit is een mooie oplossing.
Ik heb de TomTom XL 330S 4.3" Refurbished GPS gekocht voor $ 86 incl. Tax. Hou rekening met een week voordat je spullen worden afgeleverd bij de Walmart van je keuze.
Vervolgens bewaren ze je bestelling max. 3 weken in de winkel. Dus hou daar rekening mee als je iets bestelt.
Vervolgens bewaren ze je bestelling max. 3 weken in de winkel. Dus hou daar rekening mee als je iets bestelt.

-
PhoebeCaulfield
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Ik zat daarstraks te neuzen op de website van Walmart en ik zag het staan ja, maar toch bedankt voor de tip.
Zag alleen ook dat er in San Francisco zelf (waar we onze reis beginnen) helemaal geen Walmart zit en aangezien we in die stad ook al wat rond willen rijden, zullen we onze TomTom waarschijnlijk bij de Radioshack kopen. Daar hebben ze gelukkig ook een Ship to Store-mogelijkheid.
Zag alleen ook dat er in San Francisco zelf (waar we onze reis beginnen) helemaal geen Walmart zit en aangezien we in die stad ook al wat rond willen rijden, zullen we onze TomTom waarschijnlijk bij de Radioshack kopen. Daar hebben ze gelukkig ook een Ship to Store-mogelijkheid.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je krijgt overigens wel een volledige refund als ze het door jou bestelde artikel terugsturen na die drie weken.waterbank schreef:Vervolgens bewaren ze je bestelling max. 3 weken in de winkel. Dus hou daar rekening mee als je iets bestelt.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Dento,
Bedankt, dat wist ik nog niet. Dus als ik me bedenk kan ik altijd nog besluiten het niet op te halen en dan wordt gewoon het geld teruggestort.
Bedankt, dat wist ik nog niet. Dus als ik me bedenk kan ik altijd nog besluiten het niet op te halen en dan wordt gewoon het geld teruggestort.

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 19 Reacties
- 5883 Weergaves
-
Laatste bericht door tofke
-
- 14 Reacties