Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Southwestern living magazine

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
Dude
Moderator

Southwestern living magazine

Bericht door Dude »

Hallo,

Toen wij afgelopen maand in Nashville waren hebben wij het Belle Meade Mansion bezocht en toen we er foto's namen kwam er een journalist op ons toegelopen en die vroeg ons of hij wat foto's van ons mocht maken terwijl wij foto's van het huis maakte. Het ging allemaal erg snel want hij moest nog elders zijn. Bedoeling was om de mensen duidelijk te maken dat het toerisme in Nashville gewoon doorging ondanks de floods die er waren de dagen ervoor.

Hij vertelde ons dat er een artikel in het magazine Southwestern living zou verschijnen en ook op tv zouden de spots te zien zijn. Ik ben nu zelf al wat op zoek gegaan naar dit magazine maar kan er niet zo veel over vinden. Ik heb deze spot wel gevonden, en daar staan foto's op van het Belle Meade maar wij staan er niet bij. Is er iemand die ons toevallig tegen gekomen is, of de clip op tv gezien heeft ??

Waarschijnlijk staan we er nergens op maar wil het toch zeker weten, want die man was erg enthousiast omdat we van België kwamen en toch besliste om Nashville te bezoeken. Hij nam een vijftal foto's van ons (mijn broer en mezelf).
Misschien is er iemand in die regio die een abonnement op dit magazine heeft ?

Alvast bedankt
Bart
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
Bramster
Amerika-expert

Re: Southwestern living magazine

Bericht door Bramster »

Ik ken wel het Southern Living magazine (uit een hotel Lobby). Via google kwam ik op hun website http://www.southernliving.com/magazine/ maar zie daar niets over een artikle over Nashville.
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

das is inderdaad de site via welke ik dat filmpje gevonden heb. Ik zal het dus mis hebben met southwestern, het zal dus southern living zijn.
Grts, Bart

Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

Dat zal Southern Living zijn geweest, een vrij populair blad hier in deze contreien. Ik heb er geen abonnement op, anders had ik het je met plezier gegeven. Ik zal morgen in de winkel eens kijken, ik wil het je best even sturen.
"Keep Georgia On Your Mind"
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

Nico, ik hoef het niet persé thuis te hebben hoor, zeker als we er niet instaan :mrgreen:
Maar dat wisten we dus niet, en daarom mijn vraag of er niet iemand three Belgian dudes had gezien in het magazine of op tv.
Ik kan ook niets terug vinden op de site van het magazine zelf. Het was thans dat magazine.
Maar toch bedankt voor het aanbod :wink:
Grts, Bart

Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer