Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Completa !
Completa !
Hallo,
Ik ga over 3 dagen naar Amerika en heb begrepen dat ik vacuum verpakte kaas mag mee nemen.
Maar hoe zit dat nou met Completa ?? Ik vind dit de beste vervanging voor koffiemelk. Weet iemand dit ?
Ik ga over 3 dagen naar Amerika en heb begrepen dat ik vacuum verpakte kaas mag mee nemen.
Maar hoe zit dat nou met Completa ?? Ik vind dit de beste vervanging voor koffiemelk. Weet iemand dit ?
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Re: Completa !
Er is in Amerika genoeg (goede)coffeecreamer te vinden daar hoef je echt geen completa voor mee te nemen.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Inderdaad, keuze genoeg hier - meer dan in Nederland, zou ik haast zeggen.
Coffee-mate van Nestlé is erg goed, en vrijwel overal verkrijgbaar.
Coffee-mate van Nestlé is erg goed, en vrijwel overal verkrijgbaar.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog

Dit is het meest gebruikte merk in de States. Coffee-mate is verkrijgbaar in heel veel smaken. Te vinden in de schappen waar ook koffie ed. te vinden is.
@Dennis, zelfde gedachte
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Ik gebruik het, in de vakantie, zelfs in de puree, omdat we verder geen gewone melk gebruiken.
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
in dit ontwikkelingsland kun je zelfs gewone koffiemelk kopen (half and Half) 
Dank jullie wel !!
Ik snap jullie wel maar ik wil gewoon lekkere koffiemelk in mijn koffie maar nu vertrouw ik geheel op jullie hoor.
Ik heb ook gelezen dat het brood niet lekker zou zijn maar dat kan ik mij haast niet voorstellen. Is dat nu echt zo ?
Wederom alvast bedankt.
Ik heb ook gelezen dat het brood niet lekker zou zijn maar dat kan ik mij haast niet voorstellen. Is dat nu echt zo ?
Wederom alvast bedankt.
Het gewone brood vond ik niet lekker, wij kochten een brood op onze eerste trip in 2008 maar dat lag na 1 snede te eten in de vuilbak. Vanaf toen kochten we broodjes zoals ciabatta (is dit juist geschreven) die zijn wel lekker.
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
You can't milk a cow with your hands in your pants
Als je 1 brood hebt geprobeert hebt dan vind ik het nogal knap dat je weet hoe het gewone brood proeft.
Volgens mij weten de Amerikanen zelf niet eens wat het gewone brood is, die ik ken tenminste niet.
Volgens mij weten de Amerikanen zelf niet eens wat het gewone brood is, die ik ken tenminste niet.
Laatst gewijzigd door Bramster op 06 jun 2010, 23:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Als je het voorverpakte brood roostert is het prima te doen. Maar je hebt bij veel supermarkten ook de keuze uit Italian of French bread, vergelijkbaar met stokbrood.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
Maar daar is dat voorverpakte brood dan ook meestal voor bedoeld.
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Lees mee in dit topic Eten in de VS (klik hier). Daarin wordt het Amerikaanse brood ook besproken.