Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
14 juni; Oranje kijken in Orlando
-
- Amerika-ontdekker
Re: 14 juni; Oranje kijken in Orlando
Hoi hoi! Wat zou dat leuk zijn. Laten we elkaar inderdaad op de hoogte houden. Op dit moment zitten we in Washington een frappuccino van de Starbucks op een terras te drinken. Het is hier warm! Niet gedacht van tevoren zeg! Nu al zo warm... Maar het is hier super! I love americaaaaaaa!
Groetjes!
Groetjes!
Hallo Bas en Mariska,
Ik ga ook naar Florida, ik neem mijn oude buurman mee , wij vertrekken 10 Juni 2010 en reken maar dat onze camper van wit naar Oranje gaat . 14 Juni zijn wij in Sarasota. Ik heb mijn laptop mee en hoop dan via : programma gemist de voetbal westrijd te kunnen zien.
Wellicht kunnen wij iets afspreken ? Ik hou niet van voetbal maar wanneer Oranje speelt......dan wel ....
Ik hoor het wel.
Groetjes,
Lydia
Ik ga ook naar Florida, ik neem mijn oude buurman mee , wij vertrekken 10 Juni 2010 en reken maar dat onze camper van wit naar Oranje gaat . 14 Juni zijn wij in Sarasota. Ik heb mijn laptop mee en hoop dan via : programma gemist de voetbal westrijd te kunnen zien.
Wellicht kunnen wij iets afspreken ? Ik hou niet van voetbal maar wanneer Oranje speelt......dan wel ....
Ik hoor het wel.
Groetjes,
Lydia
Ben je zo snel aan het antwoorden op mij ??
- Color01
- Amerika-expert
LydiaWaal schreef: Ik heb mijn laptop mee en hoop dan via : programma gemist de voetbal westrijd te kunnen zien.
ik geef je weinig kans ...want normaal wordt alle nederlandse voetbal doormiddel van je IP adres geblokt. ..je moet het dan via YouTube proberen.
Oke, dan probeer ik dat. Dank je wel.
-
- Amerika-ontdekker
Hoi Lydia, wat leuk dat jullie 'hier' ook zijn! Maar gaan jullie nou ergens in een pub kijken of achter de laptop? Mocht je in een pub gaan kijken... Zie hierboven ergens waar wij zitten. Zou gezellig zijn!!
Groetjes Bas en Marike
Groetjes Bas en Marike
- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
@Color01 - live voetbal is alleen mogelijk voor Nederlandse ip adressen via nos.nl - gelukkig zijn er nog veel meer sites die ook live voetbal uitzenden en waar je dus wel van buiten NL kunt kijken. Overigens is uitzending gemist WEL bereikbaar voor mensen buiten Nederland, want toen ik in Canada zat heb ik daar heel wat uurtjes naar gekeken
WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan
-
- Amerika-ontdekker
Hoi Angela! Nog even en dan gaan jullie! Zin ik zeker? Vanochtend hebben we de eerste wedstrijd van nl gezien. Helaas niet in een kroeg maar op onze hotelkamer..... Helaas... Ik loop namelijk even op krukken! Ik heb zoveel op mijn slippers rondgelopen en van alles bekeken dat ik mijn enkelband geforceerd heb. Komt voornamelijk dat ik alles op slippers heb gelopen. Weer wat geleerd!
onze reisplanning is hierdoor ook ietwat anders geworden aangezien ik wat mindermobiel ben deze dagen. Loop inmiddels al met 1 kruk dus het gaat hartstikke goed. Maar wat ik wil zeggen.. We zijn er even niet 100% zeker van of we voor de tweede wedstrijd in fort lauderdale zijn. Vrijdag zal ik zeker op dit forum laten weten hoe en wat. Jullie komen die dag in Miami aan maar trek voorlopig je eigen plan. Ik laat vrijdag weten of het ons gaat lukken. Waarschijnlijk wel maar voor geval dat en door huidige situatie meld ik het toch even...
Maar loop niet teveel op slippers want voordat je het weet loop je in het warme Florida op krukken met je voet in het verband... Not Nice!
Fijne vlucht alvast en misschien tot zaterdag!
onze reisplanning is hierdoor ook ietwat anders geworden aangezien ik wat mindermobiel ben deze dagen. Loop inmiddels al met 1 kruk dus het gaat hartstikke goed. Maar wat ik wil zeggen.. We zijn er even niet 100% zeker van of we voor de tweede wedstrijd in fort lauderdale zijn. Vrijdag zal ik zeker op dit forum laten weten hoe en wat. Jullie komen die dag in Miami aan maar trek voorlopig je eigen plan. Ik laat vrijdag weten of het ons gaat lukken. Waarschijnlijk wel maar voor geval dat en door huidige situatie meld ik het toch even...
Maar loop niet teveel op slippers want voordat je het weet loop je in het warme Florida op krukken met je voet in het verband... Not Nice!
Fijne vlucht alvast en misschien tot zaterdag!
Hey allemaal!
Wij gaan zaterdag naar orlando dus.. de derde wedstrijd kijken we zeker daar!!! Wie is er van de partij??? En is de pub idd leuk??
Groetjes Marscha
Wij gaan zaterdag naar orlando dus.. de derde wedstrijd kijken we zeker daar!!! Wie is er van de partij??? En is de pub idd leuk??
Groetjes Marscha
Hoi Bas en Marike!!
Jeetje wat vervelend zeg, en dat nog wel op vakantie!!
Bedankt dat je het laat weten, dan staan we er iig niet voor niets!
We hebben ondertussen ook even op google maps gekeken en vanuit ons hotel op south beach tot aan de sportsbar in fort lauderdale is het voor ons 50 minuten rijden met de auto
Dat vinden we ook redelijk veel, het ligt aan onze jetlag of we dit gaan halen, zou betekenen dat we rond 6.30 uur weg moeten rijden vanuit miami.....mochten we nu om 6 uur s ochtends klaar wakker zijn komen we zeker naar ft lauderdale, mochten we nog moe zijn blijven we in miami! Jammer dat zo vroeg is anders hadden we er zowieso bij geweesd!!
Ik wens je heel veel sterkte en nog heel veel plezier tijdens jullie vakantie!
De eerste punten voor oranje zijn binnen
Groetjes Angela
Jeetje wat vervelend zeg, en dat nog wel op vakantie!!
Bedankt dat je het laat weten, dan staan we er iig niet voor niets!
We hebben ondertussen ook even op google maps gekeken en vanuit ons hotel op south beach tot aan de sportsbar in fort lauderdale is het voor ons 50 minuten rijden met de auto
Dat vinden we ook redelijk veel, het ligt aan onze jetlag of we dit gaan halen, zou betekenen dat we rond 6.30 uur weg moeten rijden vanuit miami.....mochten we nu om 6 uur s ochtends klaar wakker zijn komen we zeker naar ft lauderdale, mochten we nog moe zijn blijven we in miami! Jammer dat zo vroeg is anders hadden we er zowieso bij geweesd!!
Ik wens je heel veel sterkte en nog heel veel plezier tijdens jullie vakantie!
De eerste punten voor oranje zijn binnen
Groetjes Angela
2008 West USA: http://heukelumgoes2theusa2008.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2009 Thailand: http://heukelumgoes2thailand.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2010 Florida: http://heukelumgoes2florida.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2009 Thailand: http://heukelumgoes2thailand.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2010 Florida: http://heukelumgoes2florida.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerika-ontdekker
Ola! Zoals beloofd vandaag de slotconclusie. We gaan het niet redden! Ik loop inmiddels wel weer op twee benen maar planning toch aangepast. We zijn wat langer in Orlando gebleven en vanmiddag zitten we op key largo. Morgen daar dus voetbal kijken. Maar goed dat we nooit wat van tevoren aan hotels etc vastleggen zeg.. Het kan zo maar anders lopen! Dus Angela jammer maar het zal de pret niet drukken van de vakantie. Genieter jullie!!!!
En marsch jij ook veel plezier. Ga je naar de parken in Orlando? Tip van mij; zorg dat je in een rolstoel moet en je krijgt overal voorrang! oh wat heb ik geniten van discovert cove en seaworld. We hebben met dolfijnen gezwommen!
Genietseeeeeeee!!
X
Marike
En marsch jij ook veel plezier. Ga je naar de parken in Orlando? Tip van mij; zorg dat je in een rolstoel moet en je krijgt overal voorrang! oh wat heb ik geniten van discovert cove en seaworld. We hebben met dolfijnen gezwommen!
Genietseeeeeeee!!
X
Marike
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 1496 Weergaves
-