Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

14 juni; Oranje kijken in Orlando

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
basenmarike
Amerika-ontdekker

14 juni; Oranje kijken in Orlando

Bericht door basenmarike »

Hallo allemaal,

Het duurt niet lang meer en dan gaan we beginnen met onze tweede reis in de US. Deze keer wordt het de oostkant en Florida. Bas (mijn vriend) is behoorlijk gek op het Oranje-team. Het is al ontzettend bijzonder dat het ZIJN idee is in juni richting VS te gaan, terwijl het WK plaatsvindt.

14 juni is de eerste wedstrijd en deze wil hij natuurlijk ontzettend graag zien. En ik ook niet want als we hem missen is hij niet een van de vrolijksten. Het maakt hem nog gelukkiger om deze wedstrijd in goed gezelschap te kijken. We bevinden ons deze dag in Orlando.

Bas had het net over de Cricketers Arms Pub ? Volgens het internet is hier de wedstrijd te volgen. Wie komt er gezellig bij in zijn Oranje-outfit?

We hopen op veel reacties!

Groetjes

Marike
Noa
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: 14 juni; Oranje kijken in Orlando

Bericht door Noa »

Het is dan pas 7.30 in de ochtend als het daar wordt uitgezonden....

Ik denk dat er dan nog weinig mensen naar een pub gaan :wink:
Fan of the U.S.A.
basenmarike
Amerika-ontdekker

Dat zou goed te begrijpen zijn natuurlijk.....moet er zelf ook nog niet aan denken...zo vroeg al aan de voetbal. :sick:

Maar het is natuurlijk de eerste wedstrijd..ik kan me niet voorstellen dat Bas de enige is in heel Orlando die deze wedstrijd wil zien :wav:
Noa
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door Noa »

Maar ik neem aan dat je op de kamer TV hebt. Op ESPN worden vaak alle wedstrijden uitgezonden. Zeker nu dat USA zelf mee doet. Wij hebben 2 jaar geleden met de EK ook alle wedstrijden (als we dat al willen) kunnen volgen, dus don't worry.
Fan of the U.S.A.
RNA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door RNA »

Jep ESPN gaat veel wedstrijden live uitzenden. Genoeg reclame van gezien op de tv :roll:
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
angelab
Amerikafan

Bericht door angelab »

Hoi Marike,
Moest erg lachen om jouw berichtje. Mijn vriend ook een echte voetballiefhebber wil ook zeker voetbal kijken!!
Wij vertrekken zelf 18 juni richting Florida. Op 19 juni vind ook een wedstrijd plaats van het Nederlands Elftal, wij zijn dan in Miami en vroeg me ook af of er kroegen zijn waar het voetbal wordt uitgezonden.
Misschien eventueel een Nederlandse kroeg of terras....Ondanks dat het zo vroeg is in Florida lijkt het me een bijzondere ervaring om zo in een ver land met andere nederlanders voetbal te kijken.
Iemand een idee waar het zou kunnen in Miami?? en zijn er nog meer forumleden die dan in Miami zijn?!
Groeten Angela
2008 West USA: http://heukelumgoes2theusa2008.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2009 Thailand: http://heukelumgoes2thailand.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2010 Florida: http://heukelumgoes2florida.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
basenmarike
Amerika-ontdekker

Hallo RNA,

Ja leuk zo via de TV maar Bas wil het het liefst met meer Nederlanders bekijken...om zo het Wilhemus keihard door de States de jellen terwijl het kippenvel op zijn armen staat...( ja het is heus). Dus ik denk toch echt dat wij zo vroeg in een pub (moeten) gaan zitten. Ik vind het dan ook zo zielig als ie in z'n eentje mocht zitten dus ik ga met hem meezingen hoor....en tijdens de wedstrijd maar wat ontbijten en zo.

Hey Angelab!
Leuk dat je het zo herkent wat ik schrijf ha ha ha..Ach ja..als hij alleen al Oranje beelden ziet krijgt ie al kippevel..terwijl ie verder toch een hele normale leuke man is! :wink: Wij zijn trouwens 20 juni in Miami! jullie dus de 19de? We hebben nog geen idee waar we daar gaan slapen en wat er te doen is...jullie al wel? Maken jullie een rondreis toevallig ook?

Wij vetrekken 3 juni richting Washington en dalen dan zo af...21 juni start een cruise richting de bahama's ..mmmmmm... Bas heeft afgelopen weekend zelfs een Oranje-badlaken gevonden voor op het cruiseschip... :thumbdown:
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Ik vraag me af of er pubs zijn die de toko opengooien om 7 uur 's morgens om het Nederlands elftal uit te zenden?
Color01
Amerika-expert

Bericht door Color01 »

toscabreeschoten schreef:Ik vraag me af of er pubs zijn die de toko opengooien om 7 uur 's morgens om het Nederlands elftal uit te zenden?
de pubs en dat soort tenten openen meestal tegen lunch time.
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Precies :mrgreen:
RNA
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door RNA »

In key west mocht er pas vanaf 12 uur geschonken worden met als gevolg dat er geen café, kroeg of pub open was voor 12'en (noon) :D
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
basenmarike
Amerika-ontdekker

...Leek mij in eerste instantie ook!

Maar Bas heeft dus een pub in Orlando en een pub dichtbij Miami gevonden die echt open zijn...hij mailt nu zelfs met ze...

en Angelab..wij zitten in Fort Lauderdale..schijtn heel dicht bij Miami te zijn. bas vraagt of jullie er bij komen... :lol:
RNA
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door RNA »

Vanuit Fort Lauderdale is 't ongeveer 30 min per auto naar Miami en andersom.
Je bent er zo, al zal het 's ochtends redelijk druk zijn op de weg.

Welk café is open ?

Afbeelding
rijocaer
Amerikakenner

Bericht door rijocaer »

Er zijn overal wel NL clubs. Misschien dat zij met z'n allen naar het WK gaan kijken? Ik kom ook wel eens als gast bij de club in Atlanta. Je kan informeren.

Ik heb met een jongen van mijn taekwondo club een weddenschap. Hij is 10, maar zijn vader zit bij mij n groep. Hij zegt dat Duitsland wint. (waarom Duitsland, omdat zijn over over over grootouder daar vandaag komt :lol: ) Ik zeg dat NL hoger eindigt dan D. Wint hij , dan moet ik mijn oranje petje af en Duitsland op en een milkshake voor hem kopen. Win ik, dan andersom.
rijocaer
basenmarike
Amerika-ontdekker

RNA schreef:Vanuit Fort Lauderdale is 't ongeveer 30 min per auto naar Miami en andersom.

Welk café is open ?

Hello RNA,

ik zal vanavond eens vragen hoe die pub heet...hij heeft het al wel gezegd maar ik natuurlijk niet meer weten.

Ik zie dat jij alle States ( nog 45) af probeert te gaan?? Lijkt me ook super zeg....

Ga je deze zomer toevallig nog ergens naar toe?
basenmarike
Amerika-ontdekker

rijocaer schreef:Er zijn overal wel NL clubs. Misschien dat zij met z'n allen naar het WK gaan kijken? Ik kom ook wel eens als gast bij de club in Atlanta. Je kan informeren.

Ik heb met een jongen van mijn taekwondo club een weddenschap. Hij is 10, maar zijn vader zit bij mij n groep. Hij zegt dat Duitsland wint. (waarom Duitsland, omdat zijn over over over grootouder daar vandaag komt :lol: ) Ik zeg dat NL hoger eindigt dan D. Wint hij , dan moet ik mijn oranje petje af en Duitsland op en een milkshake voor hem kopen. Win ik, dan andersom.

Das ook een goeie!! ik ga zeker eens koekeloeren hoe en wat..

Leuke weddenschap heb je afgesloten zeg!! ha ha ha....
RNA
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door RNA »

basenmarike schreef:
RNA schreef:Vanuit Fort Lauderdale is 't ongeveer 30 min per auto naar Miami en andersom.

Welk café is open ?

Hello RNA,

ik zal vanavond eens vragen hoe die pub heet...hij heeft het al wel gezegd maar ik natuurlijk niet meer weten.

Ik zie dat jij alle States ( nog 45) af probeert te gaan?? Lijkt me ook super zeg....

Ga je deze zomer toevallig nog ergens naar toe?
Nee deze zomer helaas niet, ben net 2 weken terug en begin vd zomer met een nieuwe job dusja.
En alle states af, tja dat is meer een doel voor op de lange termijn :D

Afbeelding
angelab
Amerikafan

Bericht door angelab »

en Angelab..wij zitten in Fort Lauderdale..schijtn heel dicht bij Miami te zijn. bas vraagt of jullie er bij komen
:lol: ik zal het eens vragen aan dimitri mijn vriend,zou wel gezellig zijn....al is het om 7.30 uur in de morgen...ach die middag ervoor zijn we aangekomen dus we zullen wel vroeg wakker zijn ivm jetlag! Leuk idee!! Hoe heet die pub?
2008 West USA: http://heukelumgoes2theusa2008.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2009 Thailand: http://heukelumgoes2thailand.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2010 Florida: http://heukelumgoes2florida.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
basenmarike
Amerika-ontdekker

Hoi Angelab!

Jullie vertrekken dus 18 juni? schiet al op!

Wij vertrekken morgen dus op de valreep jou nog even vertellen waar we zitten.

De pub heet bokamper's sportsbar, pine island road, fort lauderdale. je herkent ons aan oranje outfit en blond haar.

zou leuk zijn jullie daar te zien! ha ha ha...

Als het niet lukt is het natuurlijk niet anders maar als het kan..laat maar even weten op dit forum.

Ik ga nu weer snel verder met alles wat er moet gebeuren voordat je op vakantie gaat..hijg hijg....nooit echt de leukste dagen/uren vind ik. Morgen is alles voorbij!

Toedels!
angelab
Amerikafan

Bericht door angelab »

De pub heet bokamper's sportsbar, pine island road, fort lauderdale. je herkent ons aan oranje outfit en blond haar.

zou leuk zijn jullie daar te zien! ha ha ha...
Hoi Bas en Marike,
Super bedankt voor de info, wij gaan zeker proberen langs te komen, onze oranje outfit voor in de states ligt in ieder geval al klaar!!
Onze reis schiet idd al op, we hebben er zin in!!!

Heel veel plezier en goede vlucht, ik ga je laten weten of we het redden!!

Groetjes!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer